Hoofdstuk 2

109 6 0
                                    

-Anne

Ik hoor de deurbel en meteen spring ik op, ik ren naar de deur en als ik zie dat Tessa er staat vlieg ik haar om haar nek. ''Woah, rustig aan chick!'' roept Tessa. ''Sorry! Ik ben gewoon zo blij dat je dit voor mij wil doen.'' vertel ik haar. ''Ja ik snap ook niet waarom ik het doe.'' zegt ze lachend. Tessa ziet er altijd zo mooi uit, ze heeft zo'n goed gevoel voor kleding. Ik ben er jaloers op, had ik maar zo'n leuke kleren en kon ik maar alles zo goed combineren. Als ik bij haar ben pak ik altijd haar kleren en trek ze aan, dat is het voordeel van beste vriendinnen zijn, je kunt elkaars kleren stelen. Het is zo lief dat ze dit voor me wil doen, als ik bij Tess ben, dan zijn de woorden Bbrave, Samuel, Dioni, Cassius, Jai en Kaj verboden. Ze heeft een hekel aan ze, waarom snap ik ook niet maar goed. "JOEE, aarde aan Anne?!" Tessa schudt me wakker uit mijn gedachten. "Waar zat jij met je gedachten zeg?" "Uhm, niks" lach ik.

"Anne! Is Tessa er al?" roept mijn moeder van boven. "Jaaa ik ben er!" roept Tessa terug. "Goed, dan gaan we nu." zegt mijn moeder. Ik glimlach en loop naar Tess toe om haar een dikke knuffel te geven. "Nou, heel veel succes! En superveel plezier, en dankje dankje dankje dankje. Je bent de beste!" roep ik uit. "Hee, het is al goed! Doeeei." "Daaag."
- Samuel

Ik zit hier nu al drie goddamn uren en ik heb honger. Maar nee ik kan niet eten want ik moet wachten tot na de quizz. Verschrikkelijk. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het superleuk om fans te meeten maar vandaag niet. Ik heb zo'n erge baaldag. En ik heb geen idee waarom, pfff.

"En hier zijn ze dan, de fans van Bbrave! Mag ik een applaus?" hoor ik Kim-Lian door de zaal roepen. Nu moet ik ook bijna op. Er staan 20 stoelen waar alle fans op moeten gaan zitten, bij de quizz wordt er een vraag gesteld en wie dan  het eerste een geluidje maakt met zijn/haar 'ding' die mag antwoorden. Als iemand het fout heeft, dan valt diegene af.

"Jawel hoor, Samuel is er ook! Kom maar, jongen!"

Oh god. Nu moet ik, oke, adem in, adem uit.

- Tessa

Nou, ik zit op mijn stoel hoor, wat een kut stoel. Met een domme fietsbel in mijn hand. Daarmee moet ik geluid maken als ik het antwoord weet.

Kim-Lian kondigt Sam aan en binnen no-time komt hij eraan. Ik vind hem altijd zo lelijk he, op zijn Instagram foto's bijvoorbeeld, zo overdreven. Bah. Ik hoor voetstappen, jahoor daar komt ie.
Holy, goddamn shit. Hij is fucking lekker in het echt. Schattig gewoon. Holy. Ik moet dit winnen. Als ik merk dat ik hem als een debiel zit aan te staren herpak ik me en kijk ik glimlachend voor me uit.

Hoe de tv-show alles veranderde || Bbrave fanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu