- Samuel
Ze is weggelopen. Gewoon weg. Ja ik ben dronken, maar Tessa is echt leuk. Nu staat ze met de andere te dansen, ik zal maar mee gaan doen.
Deze avond is geweldig, de alcohol giert door mijn lichaam en ik voel me helemaal top. Tessa heeft ondertussen ook genoeg op, ze doet grappig.
Er komt eens rustig nummer en Tessa komt naar me toe gerend. Ik kijk haar met grote ogen aan maar in plaats van uitleg te geven legt ze haar handen in mijn nek. Mijn handen gaan automatisch naar haar heupen toe en zo staan we te dansen. Dankzij het rustige nummer kunnen we ook wat kletsen. Ofja, ik wel. Tessa moet na elke zin lachen zo veel heeft ze op. Dan komt Kaj eraan en gaat zelf met Tessa dansen. Ik loop naar de rest van de jongens toe en ga met hun naar de bar. Dit keer drinken we colaatjes want alcohol hebben we genoeg op.
Na een tijdje staan we weer op de dansvloer los te gaan. Op een geven moment slaat er iemand op mijn kont, ik draai me om en daar staat Tessa, breed grijzend. Ik prik in haar buik en ga verder met dansen.
- Tessa
Die alcohol doet me goed. Ik voel me veel losser. Morgen zal ik me hier niks meer van herinneren maar dat boeit me niet, ik wil nu lol maken.
Ik sta een beetje tussen de jongens in te dansen. Wat er trouwens echt heel maf uit moet zien omdat ik het totaal niet kan, zeker niet met alcohol op. Maar het is een geweldige avond.
Na een tijdje besluit ik naar Sam toe te gaan en ik tik hem op zijn schouder. Vragend kijkt hij me aan en ik moet glimlachen om zijn mooie gezicht, wacht wat? Dat was het biertje. "Sam. Dankjewel. Deze avond is geweldig." "Aah. Jij bedankt, dat jij mee bent gegaan." Ik glimlach en geef hem een knuffel, die hij hartelijk ontvangt. Voorlopig ben ik niet van plan om hem los te laten. Dit voelt veel te goed. Te goed dan eigenlijk de bedoeling is. Ook Samuel maakt geen aanstalten om me los te laten dus zo staan we een beetje met z'n tweeën, knuffelend, midden op de dansvloer, een beetje heen en weer te gaan. Ik leg mijn hoofd in zijn nek en snuif zijn geur op, heerlijk. Dan laat ik hem toch maar los, hij kijkt me tevreden aan en we beginnen weer te dansen.
De jongens besluiten om naar huis te gaan, ik kijk op mijn telefoon en zie dat het bijna 4 uur is. Ja misschien is het wel slim om te gaan, oeps.
Recht lopen kan ik niet meer dus Samuel heeft mijn arm om zijn nek geslagen zodat ik op hem kan steunen. Zo lopen we naar zijn huis. Eenmaal daar aangekomen loop ik achter Samuel aan naar zijn kamer. Tot mijn grote verbazing ligt er een matras op de grond met een kussen en een deken erop. "Tja, ik dacht dit slaapt lekkerder dan de bank." zegt Samuel dan terwijl hij met zijn hand in zijn nek wrijft.
JE LEEST
Hoe de tv-show alles veranderde || Bbrave fanfiction
FanfictionWat gebeurt er als je na 2 jaar eindelijk je idool kan ontmoeten door middel van een tv-quizz maar je ziek bent? Zo ziek dat je niet kunt gaan. Dan maar je beste vriendin vragen, maar ze haat je idool, hoe gaat dit verder? Dit is een fanfiction dus...