"Senin için üst katta çok güzel olduğunu düşündüğüm bir oda hazırlattım, bu akşam rahatça dinlenebileceksin güzelim."
"Bu gerçekten çok iyi oldu benim için, çok teşekkür ederim. "
Başıyla onayladığında güneş batmak üzereydi. Temiz havada oturmak ikimize de iyi geldiğinden burada oturmak son derece güzeldi.
"Sen iyisin değil mi, umarım burada sana kendini rahat ve güvende hissettirebilirim."
"Senin sayende daha iyiyim."
Deyip gülümsediğimde onun da bana aynı şekilde karşılık vermesi beni bir hayli mutlu etti.
Güneşli günde hafiften esen serin hava yerini yavaşca soğuk rüzgarlara ve yağmura bıraktığında dışarıda ki oturduğumuz masadan kalkıp içeriye geçtik. Normalde hava güzel gözüküyordu ama aniden değişen hava sebebiyle bizde bir hayli şaşırdık.
İçeri geçtiğimizde Hatem elimi sıkı sıkı sardı ve birlikte onun odasına çıktık, krem rengi duvarlar, onu tamamlayan halılar, müthiş bir kitaplık ve çalışma masasıyla oda olabildiğine güzeldi. Odanın içine doğru yürüdüğümüzde yüzüme çarpan erkek parfümü kokusu çok güzeldi ama bir o kadar da ağırdı. Pencere açık olmasına rağmen hâlâ duruyordu, kokusu o kadar güzeldi ki, resmen büyüleyiciydi. Derin bir iç çektikten sonra Hatem'in elinden yavaşca elimi çekip her zaman ilgimi çeken şey olan kitaplara yani odada bulunan kitaplığa doğru yürüdüm. Oldukça kalın olan tıp kitaplarının arasından elimi dikkatimi en çok çeken orta kalınlıkta ki kitapların birine attığımda bunun aşkla alakalı bir kitap olduğunu anlamam zor olmadı. Merakımdan kitabı elime alıp karıştırmaya başladığımda boynumda hissettiğim sıcak nefesle birlikte irkildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırmızı Krizantem
Novela Juvenil3 serilik hikayenin ikinci kitabıdır. Her gün yeni bölüm ❤️ 04.10.22 # 2- krizantem # 3 - kırmızı