"Güneş batıp yerini Ay'a bıraktı. Ay ışığı suratına yansıdı, suratına ve kanlı ellerine. Ellerinde kalbimi tuttuğun kanlı ellerine..."
**********
Bir sonraki kış beklenilenden hızlı gelmişti. Şehrin merkezinde kar olmasa dâhi havanın soğukluğu herkesi paltolarına sarılmaya mahkûm etmişti.
Bütün bu soğuk havaya rağmen esmer adam heyecandan fazlasıyla terlemiş, ısınmıştı.
Yorgundu. Günlerce, aylarca uyumamış bugün açılacak sergisi için her şeyini ortaya koymuştu.
Kedi gözlü adam mı? Ah o çoktan esmerin zihninde bir köşeye kalkmış unutulmaya yüz tutmuştu. Yalnızca Taehyung'un çay bahçesinde ki karşılaşmalarından sonra çizdiği bir resimde kardan adam figürü ile işlenmişti.
Bu özel bir ayrıntıydı aslında, kimse bunu bilemeyecekti. O resme bakan kimse bunun ilk bakışta içleri titreten bir adamın temsili olduğunu bilemeyecekti.
Hoş, resmin çizeri dâhi neredeyse bunu unutuyordu. Neredeyse diyorum çünkü zihninde tozlu raflara kalkan kedi yüzlü adamı sergisinde görmesi onu saniyesinde çay bahçesindeki aylar önce onu ilk gördüğü sabaha götürmüştü.
Yine aynı o gün gibi ona kitlendi Taehyung. Bebek gibi bir yüzü vardı, çekingen duruyordu, yanakları ve kulaklarının kırmızılığı belli oluyor göğsüne doğru bastırdığı mavi bir dosya ve o günki kadar paspal olmayan kıyafetleri ile bu ortama yabancı duruyordu.
Kader bu muydu? Kedi gözlü adamın karşısına her çıkışı ve her seferinde ona hayran kalması mümkün müydü?
Bu sefer düşünmekle vakit harcayıp onu yine kaçırmaktan korktu Taehyung. Aceleci adımlarını kendisinden daha kısa olan kedi yüzlü adama yöneltti.
O bu sevimli yüzün sahibine yaklaştıkça beyaz tenli onu farketmiş kaşları şaşkınlıkla kalkarken ne yapacağını bilememiş, paniklemiş bir tavırla çevresine bakmıştı.
Buraya kaçak girdiği mi farkedilmişti? Hemen şuan topuklasa onun için en iyisi olacak gibiydi.
O ne yapacağını şaşırmışken esmer adam çoktan karşısına dikilmiş ve karşısında ki adamın düşüncelerinin, korkularının hepsini boşa çıkartmıştı.
"Benimle bir kahve içmek ister misiniz?"
*********
Umarım keyif almışsınızdır.
07.10.22