❤ Medyada kiraz var... ❤
Ben Kiraz 12 yaşına kadar ezilen , dövülen ,psikolojik ve fiziksel şiddete maruz kalan zavallı bir kızdım. Ama hayat o kadar acımasız ki küçük yaşta büyümek zorunda kaldım . Şimdi herkes tarafından tanınan yer altında acımasız bir mafya olan Anka kuşuydum küllerimden doğdum tam artık yeter ölmek istiyorum dediğim anda gerçek bir Anka oldum...
Her şeyin Başladığı O Gün :
Mehmet Çağlayan arıyor:
-Ne var söyle çabuk ...
-Ahhhh tatlım artık sonunda senden kurtuluyoruz doğumda karışmışsın gerçek kızım olmadığın zaten belliydi ama neyse... 1 saat içinde Arslanlar hastanede ol sakın gecikme !!!
-Tamam kapat geliyorum 30 dk ya
Bunca yıl o siktiğim onca yıl yalan mıydı yaşadıklarım yaşattıkları yalan mıydı ?! Bir hiç uğruna hayatım mahvoldu... Ben doğumda karıştırılmış olamam !!!
İÇ SES : Kendine gel Anka sen artık küçük ve zavallı değilsin yaşananların üvey ailenin sana yaşattıklarının hesabını elbet soracağız ama zamanını kolla ve hazır ol o gün geldiğinde kimsenin senin gözünün yaşına bakmadığı gibi sende bakma ...
Siyah Range Roverıma bindim ve eve sürdüm ...
Hemen odama çıktım ve üstüme siyah kısa bir elbise altıma da yine uzun ve topuklu bir bot giydim eyeliner maskara toprak tonunda ruj ve far sürdüm hazırlanmayı bitirip yola çıktım ...
Kiraz'ın giydiği kıyafetDanışmaya geldim Kiraz Çağlayan deyip odayı öğrendim . Kendimden emin ve sert adımlarla asansöre bindim. içeriye benim yaşlarımda olduğunu tahmin ettiğim yakışıklı birisi girdi bana asansör durana kadar beni kestiğinden %100 eminim diyebilirim tabii ki bende onu :D
Surat ifademi düzelttim eski sert ben geri geldi sert ve hızlı adımlarla odaya geldim asansördeki çıtırda geliyo yoksa kardeşim falan mı ?! Ayyyh yok artık sevgilim diye düşünürken kardeşim çıkarsa atarım kendimi falan sanmayın erkeklere bakan ama yüz vermeyen biriyim ...
Kapıyı açtım ve girdim bana tiksintiyle bakan Mehmet ve Elifi gördüm etrafa bakarken onlarla yaşıt gözleri dolu solu bakan zarif ve güzel bir kadın gördüm nerdeyse onun kopyasıydım yanında babam olduğunu tahmin ettiğim uzun boylu, iri kaslı ve kumral adama baktım yanında benden 1-2 yaş küçük sarışın kıvırcık saçlı bir erkek onun yanında boya küpüne dönmüş bana ve ailesine tiksintiyle bakan bir kız gördüm elif gibi siyah saçları kahve gözleri olan bir kızdı aynı Elif ve Mehmet gibi nefret ve hırsla bakan ...
İçeriye boylu poslu iki kişi girdi biri sarışın biri kumral offfoffoff biraz sıcak mı ne oldu :D (sevgili yazarınız çıldırdı ) Sarışın olan aileme benziyordu . Kumral olan kendini tanıttı ... -Ben Mert Yıldırım hastaneye yeni gelen beyin cerrahıyım 17 yıl önce bir hemşirenin hatası sonucu karışmış olan bebekler için buradasınız hemşire hanım 10 yıl önce öldü ...
Kimseden ses çıkmadı . Ama ben susmadım.
-Peki bana hiçbir şey olmamış gibi bunları söylerken 17 yıl önsesinin hesabını kime sormalıyım ?! Babam olacak Mehmet Çağlayan olacak P** ine mi bana yaşattığı şeylerin 13 yıl kapanmayan sırtamdaki kemer , bıçak , sigara , ve daha birçok şeyin izleri hala dururken mi yoksa annelik dahi yapamayan bir sürtüğe mi !? Ben bunları yaşarken evinde rahat eden 17 yıl sonra karşıma çıkan biyolojik aileme mi?!ben 17 yıl boyunca bunları yaşarken yanımda yoktunuz şimdi olsanız ne farkeder !? dedim ve sustum ...
Biyolojik aile bireylerinden annem ağlıyor babam dişini sıkıyor küçük velet gözleri dolu dolu olmuş dişini sıkıyor Doktorun yanındaki asansördeki çocuk dişini sıkıyor tahminen abim falan ...
Doktora seslendim testini yap yakışıklı kendini suçlu falan hissetmene gerek yok asıl suçlu sen değilsin ! Mehmet Çağlayan madem öz olmadığımı bilerek bana bunları yaşattın peki neden testi 17 yıl sonra yaptırdın doğumdan sonra bebekleri sen değiştirmedi mi ?! Kızınla 17 yıldır görüşüp içten içe Arslanlar ailesini dağıtmasını istemedin mi bana yaptıklarının fotoğrafını kızına atıp gülmedin mi ?! Ahhhh benim bunları öğrenebileceğim aklına hiç mi gelmedi yazık 17 yıl önceki bendende zavallısın ...
Mehmet : Seni p*ç s**tük kapat o çeneni ...
Bana kalkan elini biyo babamdan önce tutup büktüm bacak arasına bir tekme attım ve yerine oturttum .
- Testi yapın artık diye bağırdım ! İçeriye 40 'lı yaşlarda bir adam girdi Önce Mehmet ve Biyo babamdan kan aldı ardından kızı çağırdı boya küpü ağlayarak kanı verdi sıra bana geldi göğsümdeki yılan dövmesini gördü bu dövmeden dünyada sadece 10 kişide vardı ve bende onlar gibi en yüksek mertebedeki mafyaydım . sonra boynumdaki Anka dövmesinden kimliğimi anladı .
40 lı yaşlardaki doktor : Sen dünyadaki en büyük mafyalardan birisi olan Anka'sın dedi ve içerdeki herkes bana bakmaya başladı ve o bağırarak ben yapamam olmaz dedi çıkıp gitti korkak herif !
İlk toparlanan Mert oldu yanıma geldi kanımı aldı ve ...
Mert : Testler 3-4 saate çıkar dedi ve kanları labaratuvara göndermek için çıktı ...
o anda içeriye birisi girdi gördüğümle donakaldım gözümden bir damla yaş düştü sonra ardı ardına ama o nasıl burada olabilirdi ben hıçkırarak ağlamaya başladım ...
Evet ilk bölümü tekrar yazdım sizce nasıl olmuş yazım hataları için özür dilerim bu arada Yeni bölüm için sınır koyuyorum sınır 10 beğeni 15 yorum bölüm ancak o zaman gelir umarım beğenirsiniz ...
bu arada sizce:
içeriye giren kim ?
Mehmet Çağlayan?
Mert Yıldırım?
Boya küpü ?
MURAT ARSLAN ?
MELİSA ARSLAN ?
hakkında ne düşünüyorsunuz ? 2. bölümde görüşmek üzere bby :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİRAZ (Biyolojik Ailem )
Teen FictionBir kız düşünün hayatı boyunca sevilmeyen hep yalnızlığa maruz kalıp şiddet gören ... Tecavüze maruz kalıp sesini çıkartamayan tam umudu kesmişken küllerinden doğarsa artık eski kirazı , çocukluğunu,sevgiyi ,şevkati unutup acımasız bir mafya bir az...