🖤4. Bölüm🖤

750 29 11
                                    

"Hatırlatma "

Ilık bir duş alsam iyi olacak gibi duşa girdim havluya sarındım ve odama geçtim ...
Üstümde emanet gibi duran kısacık götümü bile zor kapatan havluyu saymazsak gayet iyi durumdaydım ... tam kıyafet almak için eğildiğim sırada odaya berk daldı ...

Berk : Hassiktir amk bu neeeeee ?!!

Berk'in iç sesi : Şimdi götü çok güzel tamam mı hem gayette güzel yani bu kalçalara çirkin diyen çarpılır amk...

Kirazın iç sesi :

Haaaassss****** aha şimdi sıçtık işte ...

Hatırlatma sonu...

Berk : Offf kalçaya bak beeee

Kiraz: Ne !!!!yani şey bana mı dedin ?

Berk:  Haassssss**** ben onu dışımdan mı söyledim. Hay aklımı seveyim yaaa...
Kusura bakma ya bir anda dalıverdim odaya...

Kiraz : Yok önemli değil de şeyy

Berk: Imm ney?

Kiraz : Aletin durumu ne ?

Berk : Hangi alet ya?

(Kirazın iç sesi )
Abuzittin :Ayyhhh Berk salak mısın yavrum yoksa zekisin de anlamamazlıktan mı geliyorsun ya!

Berk: Haaa şey hâlâ kötü durumda .

Berk : Yardımcı olmak ister misin bebeğim? 😏😏😏

Kiraz : Berkkkkkk hemen  odamdan çık.

Berk : Sen sordun bende cevaplıyorum neden kızdın ki aşkım.

Kiraz : Bak hala aşkım diyo ya bir dk sen bana ne dedin ?

Berk :Yavrum, aşkım, bebeğim bayan kalça :))))

Kaan: Ablaaaaa müsait misin geliyorum bakk...

Emre : müsaittir müsaittir Kaan aç kapıyı ya ...

Kiraz:Hasss**** hemen banyoya geç geliyorum ben çık diyene kadar da çıkma sakın!

Emre :Ne alaka bir şey olmaz hem en fazla ne olabilir ki  ???

Kiraz : Şuan bulunduğumuz pozisyon hiç de uygun değil bence

Berk:Ne varmış halimizde ?

Kiraz : Üstümde kısa bir havlu var götüm ve göğüslerim gözüküyor ve sen yatakta uzanmışım bana bakıyorsun daha devam etmek isterdim ama kapıda ikizim, kardeşim ve Emre var.

Berk : Üff tm ben banyodayım bayan kalça...

Kerem : ikizim ses ver iyi misin?

Kiraz: iyiyim...

Kaan : Ayhh yeter giriyorum bennn.

Kerem :Upss biz çıkaşım sen giyin.

Kiraz :Ben banyoda giyinip geliyorum siz oturun bekleyin sonra birazcık konuşalım.

Hayyy aklımı si*****  aman yani seveyim içerde Berk var ve ben giyinmek için orayı seçtim odada Kaan Kerem ve Emre var çıkın içerde Berk var burda giyenmeliyim de diyemem...

Dikkat ⚠⚠⚠
Smut başlangıcı ;))))

Berk : Bayan kalça giyinmene yardım edeyim mi?

Kiraz: Berkkkkk

Berk : Hımmm

Kiraz: Dön arkanı giyinicem gözlerinle yedin bitirdin kalçamı

Berk : Tm be yemedik kalçanı Bir gün o da olur ama neyse ... 😏😏😏

Berk'in arkasını döndüğünden emin olunca havluyu yere attım  ve iş çamaşırlarımı giydim .

Kiraz : Berk bir bana dönsene

Berk :Hımm söyle

Kiraz : Sütyenimin kopçasını takar mısın takamadım.

Berkten devam :))))

Off şuan öyle bir durumdayım ki zaten aletim inmemişti şimdi daha da kalktı.
Önümde sadece iş çamaşırıyla bana bakan bir adet Kiraz . Arkası açık bir sütyen ve sütyenden taşmış göğüsler ...

Hadi gel de  sıkıyosa indir şimdi... Hâlâ da kalkmaya devam ediyor yaaa hay si**yim kızım seni...

Lannnn ben  tüm bunları dışımdan mı söyledim !?

Kiraz : Tam olarak öyle yaptın .
Neyse neyse kopçayı kapat

Berk

Yavaş yavaş yaklaştım vücudunu vücuduma yapıştırdım aletimi kalçalarına yapıştırdım   sürtünmeye başladım ellerimle  kalçasını avuçladım yavaşça yukarıya doğru çıktım göğsünü hafifçe yumurmaya ve sıkmaya başladım arada parmaklarımla ezdim.

Kiraz : Immhhh Berk içerde beni bekliyorlar gitmem lazım...

Kaan : Ablaaa biz aşağı iniyoruz abimle ve Emre abiyle birlikte masayı kurucaz  sen Berk abiyi de çağırıp gelirsin...

Berk :Immmm işte gittiler şimdi hiç bir engel kalmadı işte

Kiraz : Ahhh Berk bırak gitmem lazım hem benim sevgilim var...

Berk : O şerefsiz senin sevgilin olamaz hem sen onu sevmiyorsun ki yalan mı?!

Alatimi  ona tamamen dayadım nerdeyse arkadan içine girebilecek kadar yakın bir pozisyondayım

Kiraz : Ahhhh Berk

Berkten devam :
Bana dönmesini sağladım artık yüz yüzeyiz sırtını duvarla bütünleştirdim kızlığına aletimi dayadım sürtünmeye devam ettim önce yavaş yavaş dudaklarını öpmeye başladım karşılık vermeye başladığında daha sert öpmeye başladım dillerimiz ahenkle dans ederken adımı inlemeye başladı . Öpüşmeye devam ederken  sütyenini çıkarıp attım ellerimle göğüslerini avuçladım dudaklarımızı ayırıp boynuna oradan da göğüslerine inip öpmeye ve emmeye başladım...

Kirazdan devam :

Ahh onu o kadar uzun zamandır istiyordum ki sırf beni  sevmeyen,sürekli aldatan birine katlanıyorum belki benden hoşlanmıyor  yanlış anlar diye açılamamıştım bunu Emre ve Beyza da biliyor açılmam için tavsiye veriyorlardı...

Ahhhhh  Ber- k kkkk sana aşığım seni seviyorum sırf seni unutabilmek için ona katlanıyordum ....

Berk :Artık gerek yok bence

Kiraz: Bu haksızlık ama ben iç çamaşırımlayken sen giyiniksin

Önce t-shirtünü ardından eşofmanını çıkarttım  ardında  kalkan aletini elime alıp ileri geri yapmaya başladım .

Berk : Daha hızlı Kiraz 

Kiraz: Artık gir hazırım

Berk ten devam :

Ahhhh her saniye daha da azmam normal mi?
Baksırımı çıkartıp onunda son kalan iç çamaşırını çıkarttım.

Eeeee nasıldı bakalım?!
Imm kesin çoğunluğunuz şey diyo en heyecanlı yerinde de bitemez ya of falan 😏😏😏
Ehehe kesmek zorundayım xjfjfjfjfj
Neyse bir daha ki bölüm ne zamana kim bilir yorum yapın konuşalım fikrinizi falan belirtin

HEY SİZ HAYALET  OKUYUCULAR
👻👻👻👻

YILDIZ'A BASMAYI UNUTMAYIN ❗❗❗

YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN❗❗❗

Bir daha ki bölümde görüşürüz....

KİRAZ (Biyolojik Ailem )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin