ilk tanışma💋

1.4K 31 2
                                    

Merlin~
Sabahın erken saatlerine kadar tek yaptığım oturup camdan dışarıdaki bulutların koşuşlarını izlemek. Hepsi birbirilerini kovalıyormuşçasına ilerliyorlar ve onları izlemekte bir nebze beni rahatlatıyor. Ama ne yazık ki hiçbir şey sonsuza kadar sürmez. Oturduğum yerden kalkıp hazırlandım, kıyafetlerimi giyip üzerime ceketimi aldım ve omzuma çantamı atıp evden çıktım. Okula normalde motorumla giderdim... Evet giderdim çünkü artık "gidemiyorum" uzun süreli uyku uyumadığım için motor kullanmamın tehlikeli olduğunu düşünüyorlar ama umrumda olmadığı için yedek anahtarım var. Motoruma binip ilk önce sigara yaktım ve derince bir nefes çektim o an yaşadığımı hissediyorum... Ama hiçbir şey sonsuza kadar sürmez ~
Sigaramı yere atıp söndürdüm ve kaskımı kafama geçirdim. Yalan olmasın özlemiştim bu hissi özellikle bir dal sigaramı. Malum uzun bir süre görememiştim onları. Motoru çalıştırıp okula doğru yol aldım. Aklımdaki tek düşünce motor konusunda arkadaşlarımın beni nasıl azarlayacaklarıydı. Eğlenceli olacaktı.

Okula vardığımda okul bahçesi bir hayli kalabalıktı, motorumu oraya sokmak uzun süreceği için okulun arka tarafındaki öğretmenlere özel yapılmış otoparka girdim. Soğuk ve rutubet kokulu, okulun öğretmen otoparkını bile özlemiştim. Her zamanki park ettiğin yere doğru ilerledim ama benden önce bir "aptal?" yerime geçti "HEY!" seslenmeme rağmen bana bakmadı, duyması için motorumun gazını kökledim sanırım işe yaradı. Arabadan indi bende motorumdan.

"Yanlış anlaşılma oldu sanırım canım orası benim yerim" bana bakıp güldü? Bana güldü mü o? "Kaskını çıkar benimle konuşurken yüzünü göster ki seni tanıyabileyim" tamam... Bu ses? Yalnış anlaşılma olmasın ama adamı süzüncede bir hayli- "sana diyorum?" kendime geldim. Kaskımı çıkardım ve saçlarımı düzeltmek için hafifçe kafamı salladım. "Memmnun olduysak çık yerimden koskoca otopark her yer boş" üzerine yürüdüm. Bir süre bana baktı ve hızlıca beni süzdü ve o bu sefer benim üstüme yürüdü. "Öğrenci değil misin sen? Burası öğrenciler için değil" cidden bu yaşlılar. "Uzatmasak canım? Ayrıca sende yenisin buralarda sanırım hm? Daha önce seni görmedim" ceket cebinden bir kartvizit çıkarttı vr bana uzattı "ben yeni matematik öğretmeniyim" kartı inceledim.. Bu adam 34 yaşında mı " anladım bay Michelle" derin bir iç çektim ve kaskımı geri taktım. "Bunu yanına kalmayacak Michelle" motoruma geri bindim "bu yılı size zindan edeceğim bay michelle..matematik öğretmeni" otopartan çıktım ve çoktan insanların dağıldığı okul Bahçesine motorumu park ettim. Böyle aptal ve sinir bozucu birisini asla ama asla rahat vermeyecektim.


Yeni bir başlangıç yapalım dedim biraz geç(?) attım kb bu yazar sürekli sokaklarda iyice yoldan çıktı. Hafta içi daha fazla odaklanacağım umarım. Öpüldünüz <3

Saygısız//bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin