1- O kim?

278 16 43
                                    

M.Y: Amane-kun! Okula geç kalıcaksın!

Annesi Amane'ye Amane-kun diyor çünkü mangada Tsukasa'ya Tsukasa-kun diyordu.

A: Tamam! Ben çıktım~!

Amane kapının yanındaki çantasını omuzuna geçirip evden ayrıldı. Okula doğru yürürken merak ettiği şeyleri düşünüyordu. Ay'a gitmenin mümkün olup olmaması, annesinin neden kardeşi olup olmadığını söylememesi...

Bu düşüncelerinden ayrıldı ve karşı caddeye geçti. Okula girdiği zaman Yashiro kendisini karşıladı.

Y: Günaydın Amane-kun!

A: Günaydın Yashiro.

Birlikte sınıflarına gelene kadar konuştular. Aynı sınıfta değillerdi aslında. Amane sırasına oturdu ve sınıfa gelmiş olan birkaç kızın dedikodusunu dinlemeye başladı.

"Yugi-kun çok güzel değil mi! Onunla hemen tanışmak istiyorum! Ama..çok utanç verici."

"Aklına bile getirme salak! Seni kıyma yaparsa görürsün!"

"Kimsenin onunla konuşmasını istemiyor..."

"Sadece yardım için konuşabiliyoruz."

"Ozaman yardım bahanesiyle onunla flörtleşelim!"

"İyi fikir lan!"

Amane dinlerken farkındaydı. Bahsettikleri kişi kendisi değildi. Soyadları da aynı olabilirdi. Fakat dikkatini çeken şey bahsettikleri fiziksel özelliklerinin birbirlerine benzemesiydi. Hiç onu aramayı düşünmedi. İnsanlarla arası iyi olmadığı için stresleniceğini biliyordu çünkü. Cesaretini topladı ve kızlara sordu.

A: Afedersiniz...Yugi tam olarak kim?

~Bölüm sonu~

Geçici olarak kapağı bu yapıyorem

Bu yazdığım en kısa bölüm olabilir ama banane u-u

Sanırım tüm Tsumane kitaplarım kimsin lafıyla başlıcak nfpsncwğcanxp

Umarım kitabı beğenirsinizz ^ - ^<3333

Vampir / †§µmåñêHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin