12 - Uzay çıkartmaları

126 7 145
                                    


Önceki bölümün başlığını yanlış yazmışım. Düzeltecektim ama unutmuşum. Yanlış kişiyi seçimi ne olum dpeofpsd yanlış kişi seçimi oooooo.

Yazar, bu bölümü yazarken Kikuo - The cat's dining table dinledi uwu

O olayda Tsukasa, Amane'yi kucaklamış ve sınıfa kaçmışlardı. Öğretmenine durumu bildirdiklerinde bütün herkes içeriye girdi. Tsukasa da sınıfta, sırasında otururken bulduğu nesneyi Amane'ye gösterdi.

T: Amane! Bak bak!

Paket içinde dolgulu çıkartmalar vardı elindeki nesnede. Dolgulu yıldız, ay, roket...

A: Dolgulu çıkartmalar?

T: Baksana! Dünya bile var!

A: Evet, görebiliyorum...

"Kim çıkartmalarımı çaldı anasını satayım?!"

T: Ben!

"Senin olsun Tsukasa-kun!"

T: Oo! Harika! Çıkartmalarğ~.

Tsukasa, Amane'nin yüzüne yaklaştı. Bir elindeki pakete, bir de Amane'nin çehresine bakınıp duruyordu. Bu durum, Amane'yi rahatsız etmişti elbet. Yakınındaydı çünkü. Çok. Gözlerini kaçırmamaya çalışıp kelimeleri bir bir dudaklarının arasından dökmeye başladı:

A: Ç, çıkartma paketini çantana k-koymayacak mısın? Sürekli...elinde, elinde tutamazsın.

T: ...Mhm. Hadi Amane'yi süsleyelim~!

Tsukasa, birden kolunu kardeşinin arkasına attı ve boğmaya başladı. Amane neye uğradığını şaşırıyorken kardeşi, başını kendi göğsüne yaslamasını sağladı. Kolunu gevşetip nefes almasını sağladı. Bu durum biraz ürkütmüştü Amane'yi. Elleriyle gevşekçe kolunu tuttu.
Tsukasa, paketi açıp içindeki yıldızları Amane'nin suratına yapıştırmaya başladı. Amane engel olmaya çalışıyordu. Fakat pek de olmuyordu. Az da olsa onunla uğraşması hoşuna gitmişti. Aslında, tamı tamına hoşuna gitmişti. Fakat çıkartmaları boşa harcıyordu. Bundan rahatsız olmuştu.

A: He he. Tsukasa, kes şunu. Çıkartmaları boşa harcıyorsun.

T: Sen boş değilsin!

Fakat Amane'yi dinlemedi Tsukasa. Yıldızları bitirince Ay'ı alıp Amane'nin alnına yapıştırdı.

A: Ah? Ay mı?

T: Artık Ay'sın!

Ardından dünyayı çıkarıp kendi alnına yapıştırdı.

T: Ve benim biricik doğal uydum!

Şaşkınca kardeşini izlemeye başladı Amane. Ay ve dünya... Asla birbirlerinden ayrılmayacakları anlamına mı geliyordu? Tam olarak anlamasa da dediğinden etkilenmişti. Alnına, yani Ay'a dokundu. Tsukasa "Bup." diyerek Amane'nin burnuna dokundu. Ardından yüzüne eğilip gözlerinin içine bakmaya başladı. Sessizce izliyordu Amane. Kardeşi mutlu görünüyordu. Boğmuştu çünkü.

T: Sen, yüzüne yapıştırdığım yıldızlardan daha parlaksın! Bu çıkartmalar karanlıkta parlıyormuş. Öyle yazıyor ama neyse ne! Bu Ay karanlığa geçtiğinde emin ol ki; senin ışığının yüzde birini bile sergileyemez! Çünkü şuan yüzüne vuran güneş ışını yüzümü yakıyor.

A: Tsukasa...

T: He.

A: Yok bir şey.

T: A! Bir de mühürümü bırakayım.

Tsukasa, dudağını büzdü. Amane anlamamıştı. Neyin peşinde olduğunu. Hızlı davranıp Amane'nin alnını uzunca öptü. Şaşırdı. Gözleri açıldı Amane'nin. İrkilerek hızla eliyle alnını kapattı.

Vampir / †§µmåñêHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin