✨Son bir Şans✨

172 3 5
                                    

15. Bölüm;

Keyifli okumalar...❤️
:
:
:
:
:
:
:

Ayşe’nin önüne koyduğu boşanma kağıdı ile neye uğradığını şaşıran Ferit hem üzüntülü hemde kızgın bir ses tonu ile

Ferit: Ayşe aklım almıyor sen bu kağıdı ne zaman hazırlattın,ne zamandır boşanmayı düşünüyordun.

diye sorgular.

Ayşe:sence bunların bir önemi var mı Ferit? diye sorguladıktan sonra

hadi imzala şu kağıdı da bitsin gitsin bu iş.
der.

Ferit; Ayşe ne demek bitsin gitsin, boşanalım bitsin ne demek, hem boşansak ne olacak ben seni sevmekten vazgeçmeyeceğim sende vazgeçmeyeceksin biliyorum, şu an sadece gururundan bitsin diyorsun (üzüntülü bir ses tonu ve pişmanlığı yüzünden okunurken
söylüyordu bunları.)

Ayşe; kalbim vazgeçmiyor zaten Ferit ama ben senden vazgeçiyorum, senden vazgeçmeyi seçiyorum (gözlerinden yaşlar süzülerek) unutamıyorum beni suçlamalarını paranı, servetini her şeyi geçtim seninle birlikte olduğumuz günün akşamında bana konakta söylediklerini ( bunları söylerken Ayşe gözyaşlarına hakim olamaz.)

Ayşe ağladıkça ve konuştukça büyük bir mahcubiyet duygusu ile gözlerinden yaşlar süzülerek ve kafası eğik bir şekilde özür dilerim diye sayıklayarak dinlemektedir Ferit de.

Ayşe konuşmaya devam eder;

Ayşe:ben böyle bir insan değilim Ferit  kusura bakma bana resmen param için benimle birlikte oldun dedin unutamıyorum, sindiremiyorum bunları bir kere bile dinlemedin beni dinlesende inanmadın, sana çok aşığım felan diyorsun ya bana geçmiyor o biliyor musun?

Ferit kafasını kaldırır gözleri yaşlı nasıl aşkıma inanmazsın dercesine Ayşe'nin gözlerinin içine bakar.

Ferit:Ne demek bu,  inanmıyor musun aşkıma diye Ayşeye sorar.

Ayşe; Bir evliliği yürütmek için aşk ve sevgiden daha önemli şeyler varmış Ferit güven ve sadakat daha önemliymiş ben sana her baktığımda bana güvenmeyen Feriti görüyorum, beni suçlayan, geçmişte yaşadığı ilişkide aşık olmadığını söylediği halde, kendine yapılan ihaneti gözleri ile gördüğü halde saklayan ama Aşık oldum sevdim dediği kadını acımazıca herkesin içinde aşağılayan Feriti görüyorum daha saymamı ister misin? diye sorar.

Ferit utançtan ve pişmanlıktan adeta yerin dibine girmiş, Ayşenin söyledikleri karşısında ezilmiştir ama içindeki sevgiden de emindir.

Ferit:Ayşe çok özür dilerim çok pişmanım sana bunları yaşattığım için bunları hissettirdiğim için çok pişmanım lütfen affet beni bir şans ver.

diye son bir kuvvetle Ayşeye sarılır.

Ayşe; buz dağı kadar soğuk bir şekilde dikilir karşısında,  ne kadar sarılmak onu hissetmek istesede bunu yapmaz ve Feriti iterek 

Ayşe:git lütfen daha fazla zorlama yıpratmayalım daha fazla birbirimizi.
der.
Ferit umutları neredeyse tamamen bitmiş bir şekilde boşanma kağıdını imzalamadan ,

Ferit: tamam gidiyorum ama şunu bilki bende bitmedi seni hâlâ çok seviyorum ve bir şans daha vermen için elimden gelen her şeyi yapacağım.

diyerek Ayşenin yüzünü ezberlercesine bakaraktan evden çıkar. Ferit çıktıktan sonra Ayşe hem içinde kalanları söylediği için mutludur hemde üzgündür. Derin bir sesizlik eşliğinde duyguları ile baş başa kalır ve olup bitenleri tekrardan düşünmeye başlar

Kalp YarasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin