✨Sevgi'nin En Güçlü Hali "Aile"✨

161 4 0
                                    

BÖLÜM 17
:
:
:
:
:

Mirza ve Ayşeyi sarılıyormuş gibi gören Ferit adeta çıldırır. Ayşeden ve sevgisinden emindir ama yinede bu kıskançlık duygusuna engel olamaz, diğer sefer yaptığı hata yüzünden Ayşeyi kaybeden Ferit için belkide bu bir fırsat olabilir Ayşeyi dinleyerek olayı anlayabilir ,Ferit artık Ayşeyi kırmak istemez ve onu sakince dinlemeye karar verir.

Ayşeyi arar

Ayşe yıllar sonra dedesine kavuşmuş olmanın sevinci içerisindedir. Beraberce oturup konuşmaya başlamışlardır dedesi Ayşeye onu ne kadar mutlu ettiğinden bahsediyordur o sırada Ferit arar. Ayşe her ne kadar sevincini Ferit ile paylaşmak istese de ona çok kırgın olduğu için telefonu açmaz ama müsait olmadığını, müsait olunca arayacağını yazar.

Dedesi Ayşeden bu gece burada kalmasını ister hatta hep yanında kalmasını artık onsuz bir hayat geçirmek istemediğini dile getirir. Ayşe ise hem çok istiyordur hem de biraz korkuyordur cevap veremez dedesi zamanın her şeye çözüm olacağını söyler ve Ayşenin alnından öperek odasına doğru Ayşe'ye eşlik eder odaya gelince iyi geceler diler ve tekrar sarılıp oradan uzaklaşır tek başına çalışma odasına gider ve kızından kalan hatıralara bakar Ayşeyi daha da sahiplenir ve artık Ayşenin üzülmemesi için elinden ne geliyorsa yapacağına dair kızına söz verir.

Geçiş Sahnesi;

Odaya giren Ayşe sebepsizce kendini çok huzurlu hisseder yıllardır aradığı ev kokusunu sıcak aile kokusunu burada bulmuştur.Ayşe düşünürken telefonu çalar Ferit görüntülü arıyordur. Ayşe telefonu açar.

Efendim Ferit,

Ferit; arayacağım demiştin aramadın merak ettim.

Ayşe; unutmuşum

Ferit; neredesin sen, orası hiç senin eve benzemiyor.

Ayşe: nereden başlıyacağımı inan bilmiyorum, mutluluğumu seninle paylaşmakta istiyorum ama eminde değilim , (biraz duraksadıktan sonra) benim bir dedem varmış, yıllardır beni arıyormuş ama anneannem beni ondan yıllarca saklamış bir türlü bana ulaşamamış, geldi konuştu benimle artık benimde bir ailem var Ferit, çöpsüz üzüm değilim artık çok mutlu, huzurlu hissediyorum

Duydukları karşısında şaşkına dönen Ferit mirzayı nasıl soracağını düşünsede bu anı bozmak istemiyordur.
Ferit:Yaaa çok sevindim senin adına ama Ayşe deden seni nasıl bulmuş nasıl oldu, nasıl görüştün, ne zaman görüştün
sorularını ard arda sıralayınca ,

Ayşe:Ferit her neyse senin soruların uzun ,zamanla anlayacağız bazı şeyleri benim çok uykum var sana iyi geceler
diyerek telefonu kapatır.
Sadece mutluluğunu paylaşmasını beklerken feritin sorgulayıcı tavrı Ayşe'yi sinir etmiştir bu huzur dolu anı bozmak istemez ve uykuya dalar.

Geçiş sahnesi;

Her ne kadar kafasındaki sorulara cevap alamasada Feritin içi biraz daha rahatlamıştır. En son Handenin yaptıklarını konakta anlatan Ferit kıyafetlerini almak için konağa gider. Azade uyumamış Feriti bekliyordur, Ferit gelince

Azade: oğlum biraz konuşalım mı?
Ferit; ne anne hala mı hande diyeceksin

Azade:oğlum ben bilmiyordum bilsem böyle yapar mıyım bile bile seni ateşe atar mıyım

Ferit:anne ben zaten yanıyorum her gün, her dakika, her saniye Ayşesizlikten yanıyorum o kadar pişmanım ki ,nefesimi kaybettim nefes alamıyorum. Ben Ayşeyi çok seviyorum anne, aptalık ettim ona inanmadım bedelini ağır ödüyorum.

Azade:oğlum görüyorum halini, ne kadar acı çektiğini götüyorum ben de pişmanım elimden ne geliyorsa yapmaya hazırım senin için gidelim beraber konuşalım ikna edelim Ayşeyi ister misin?
Ferit; dedesi varmış oda yeni öğrendi bilmiyorum ne olacak, nasıl olacak.

Kalp YarasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin