9

776 27 0
                                    

                                  *

(M esht per Mateon kurse
A per Alean)

E diel

U zgjova vone ate mengjes. Jashte kishte filluar te binte pak shi dhe koha ishte freskuar goxha, ishte nentor.

Mora telefonin, hapa internetin dhe pash me radhe njoftimet e reja qe kishin ardh ne cdo rrjet social. Hyra ne instagram dhe vura re qe me kishte ardhur nje ftese.

unknown222 requested to follow you
0 post  0 followers  0 following

Me shkoj mendja direkt qe do ishte ai, Mateo. Ja pranova dhe ja ktheva. Prita gati gati 15 minutave ma ktheu. Me shkrujati menjehere sapo me beri back.

M: O rrodhe.

Me pelqente shume kur me therriste ashtu, me dukej vetja si nje vajze e vogel.

A: Mirmengjes Mateo.

M: Mirmengjes, si fjete?

A: Mire po ti si fjete?

M: Mire edhe une.
Te mar me kamer?

A: Okej.

AUTHOR POV

Nuk beri asnje tentative per te rregulluar floket apo veshjen, thjesht sapo ai telefonoj ajo e hapi.

M: Sa paske hapur syt.

A: Po- tha me nje buzeqeshje te pafajshme.

E ajo ashtu ishte vertet, e pafajshme.
Ai nga ana tjeter vetem e shikonte dhe nuk e hiqte asnjehere nga fytyra ate buzeqeshjen e tij, ishte vertet shume i bukur.

A: Do me thuash ndonje gje o mister buzeqeshja?

M: Ca te te them?

A: Me fol per veten tende.

M: Une jam Mateo, 27 vjec, jetoj ne Gjermani prej 4 vitesh dhe jam nga Elbasani.

A: Ca bane ti ë frrate.

Ai u shkri se qeshuri me fjalet e saj. Sa here qe e shihte ashtu Aleas i dukej sikur binte ne dashuri me ate djale.

M: Ku je ti ë mret.

A: O sa qesha.

M: Po qe je gallat ti rrodhe vogel.

Sa here qe ai i thoshte ashtu i skuqeshin faqet, nuk ja kishte thene askush me pare si fjale e habitej si e bente te ndihej aq mire kjo perkedheli nga nje i huaj.

Por Alea vdiste ta trajtonin si nje princesh qofte edhe me fjale, i pelqente kur e perkedhelnin e kur i jepnin vemendje. Ishte mesuar qe e vogel keshtu.

M: Do me tregosh ti ndonje gje per veten?

A: Une quhem Alea, jam 20 vjec, jam nga Tepelena, studioj per stomatologji kaq.

M: Apapa nga Tepelena.

A: Po pse ca kishe ti?

M: Na moj dhe nga Tepelena dhe nevrike- tha duke qeshur.

Qeshi edhe ajo pas tij. Ben disa minuta pauze asnjeri spo fliste vetem po shikoheshin.

M: Mire rrodhe une duhet te iki ne palester, flasim me vone.

A: Dakort.

U pershendeten me duar dhe e mbyllen. I pelqeu ajo bisede e shkurter qe ben edhe pse do donte te kishte zgjatur me shume.

U ngrit nga shtrati, shkoj ne banje kreu punet e saj dhe shkoj ne kuzhine te bente gati mengjesin. Iu bashkuan edhe shoqet sepse ora kishte shkuar 11 dhe ishin zgjuar edhe ato.

*

16:07

Ndjeu telefonin ti dridhej ne xhep, e nxori dhe pa qe ishte Mateo. E hapi direkt.

A: Ca bane ti e mret.

M: O rrodhe- tha duke qeshur.

A: Ca po ben?

M: Hic ja sa erdha ne shpi.
Ca ban ti?

A: Une po rri ja kam dal ne ballkon- tha duke kthyer telefonin qe tja tregonte.

M: Shume mire e ban.

A: Ca bere sot ti?

M: Une hic piva kafe, palester, shpi kaq.

A: Po ti nuk punon?

M: Jo.

A: Dmth ti jeton ne Gjermani dhe as punon, asgje?

M: Po pse?

A: Jo thjeshte me ben cudi nga i gjen leket.

Nuk i ktheu pergjigje i dha vetem nje veshtirim sikur donte te thoshte "mos e zgjat me kete muhabet" dhe u be me serjoz ne ze.

M: Ti nuk je e lidhur apo jo?

A: Jo.

M: Pse?

A: Kam pak kohe qe jam ndar.

M: Ouu e pse?

A: Sepse u be toksike.

M: Aaa...

A: Poooo.

M: E doje ate botin?

A: Normale qe e doja.
As ti nuk je i lidhur apo jo?

M: Pse ti mendon se po te isha i lidhur do flisja me ty?

Nuk i pelqeu kjo pergjigje e tij. Jo se po tregohej i sinqert por nga menyra e tij e vrazhet qe e tha dhe nga nenqeshja qe beri, gjithsesi nuk e dha veten.

A: Jo.

M: Epo atehere pse ben pyetje idjote?

A: Nuk ishte fare pyetje idjote ishte nje pyetje shume normale.

M: Ca nevrike qe je- tha duke qeshur.
Jo rrodhe nuk jam i lidhur dhe nuk kam ndermend te jem per ca kohe ose edhe per gjithe jeten.

A: Pse thua keshtu?

M: Sepse nuk kam kohe dhe nerva te merrem me nje femer tani.

A: Po me vone?

M: Me vone nuk e di.
Nese gjej dike qe te me hyj ne sy e ne zemer pse jo mos ta kem per gjithe jeten. Por qe edhe nese nuk ndodh nuk e kam problem.

A: Ca njeriu.

M: Keshtu jam une.

Alea nuk foli me, sdinte cti thoshte. Per nje moment mendoj se ishte e kot te vazhdonte te fliste me te, por ku i dihet ata edhe mund te mos kishin asnje histori bashke. Do ja jepte nje shance vetes te behej cfare te behej.

M: Te lash pa fjale me duket.

A: Jo jo- tha duke qeshur lehte.

M: Me trego me shume per veten, ke motra apo vellezer?

A: Po kam 2 vellezer me te medhenj se vetja.
Ti?

M: Une kam 2 motra me te vogla se vetja.

A: Si shkon me ato?

M: Shume mire.

A: Edhe une me ata te mit shume mire shkoj.

M: Kush te pyeti?- tha duke qeshur.

A: Ore tiii- tha duke e par me inat.

Folen gati 2 ore. Nuk ishte ndonje bised shume interesante por me shume njohje. Atij i pelqente ta ngacmonte Alean dhe ta bente me nerva, e pastaj shkrihej se qeshuri me reagimet e saj.

M: Me kenaqe o rrodhe.
Duhet te iki tani, flasim neser.

A: Mrregull ë mret.

Qeshen te dy, u pershenden dhe e mbyllen telefonaten edhe per sot.

***

Mos harroni te beni:
Like
Comment
Share
❤️‍🔥

𝟏𝟏𝟕𝟔 𝐦𝐢𝐥𝐞𝐬 𝐚𝐰𝐚𝐲Where stories live. Discover now