*
Sa me shume kalonin ditet aq me shume ata afroheshin me njeri-tjetrin. Ishin pothuajse 24 ore duke folur ne kamer. Alea nuk i hiqte me fare kufjet nga veshi pasi ne cdo vend qe shkonte ishte bashke me Xhonin.Ai nuk linte rast pa ja permendur vajtjen e saj ne Angli e ajo kishte filluar ta mendonte seriozisht. I kishte treguar dhe mamit te saj per Xhonin, e asaj i kishte pelqyer si djale por nuk ishte dakort qe Alea te ikte.
E ema ia kishte friken sepse e njihte shume mire te bijen qe mund te ikte pa i thene askujt e mos ta kthente me koken pas. Dhe vet Alea ia kishte thene kete gje Xhonit por ai nuk ishte dakort me kete metod te saj.
Dita dites e dallonte qarte pelqimit e tij ndaj saj dhe kjo gje e bente te ndihej mire. I pelqente te kishte vemendjen dhe perkushtimin e tij edhe pse nuk ishin afer.
Ishte duke ikur per ne shkolle, nuk ishte duke folur me Xhonin sepse ishte heren ora 9 e ai nga ora 1 zgjohej.
Ishte duke ecur e qete kur nje dore e terhoqi nga krahu. Ktheu koken e frikesuar dhe u perballe me ate qe se mendon me fare ta shikonte, Kristjani.
A: Ca dreqin ben hiqe doren- tha duke terhequr krahun.
K: Duhet te flasim.
A: Nuk kemi ca flasim ik me ler rehat.
Beri te largohej po ai e kapi nga beli dhe e mori ne krah e u nis drejt makines se tij.
A: Ca dreqin beeeeeen😡
Ishte e acaruar ne maximum.
A: Nuk dua te flas me ty.
Me ler te iki.K: Qepe gojen- e urdheroj dhe e futi ne makine.
Hipi edhe vet, ndezi makinen dhe u nis.
A: Nga do me cosh?
K: Ne nje vend ku mund te flasim te qete.
A: Nuk kemi ca flasim ore a nuk e kupton qe mbaroj.
K: Do mbaroj atehere kur zemra jote dhe e imja te mos ken me asnje lloj ndjesie per njera-tjetren.
A: Zemra ime ka ndaluar me kohe se ndjeri per ty.
Frenoj direkt makinen pasi ajo nxori ato fjale nga goja dhe ktheu shikimin drejt saj.
K: Thuaje dhe njehere.
A: Zemra ime nuk rreh me per ty Kristjan- tha me nje ton te ftohte.
Pak minuta heshtje dhe ai nuk ia hiqte syt per asnje moment asaj.
K: Eshte dikush tjeter ne mes apo jo?
A: Nese ti do ta quash keshtu...
Pas kaq shume kohesh pa lot ne syte e tij. Dukej qe ishte i zhgenjyer prej saj. Ajo qe dikur kishte ber cdo gje per ta ber Kristjanin te binte ne dashuri me te sot po i jepte duart.
Nuk mund te mos qante kur e shikonte ate ashtu. Sado perpiqej te tregohej e ftohte dhe nuk donte te shprehte ate cfare ndjente nuk mundi.
Vendosi doren e majte ne faqen e tij dhe ia perkedheli. Afroj fytyren dhe i la nje puthje te lehte.
A: Te dua.
I doli me shume si nje psheretime. Per nje moment mendoj se genjeu veten me ato fjale por ishin fjale te dala nga zemra.
K: E di qe te kam merzitur shume, une sjam perfekt kam shume difekte por me ty jam munduar te jap me te miren time Alea.
Ah sikur ta dije sa te dua une... por spaska qen e mjaftueshme mesa shoh.Fjalet e tij ia keputen shpirtin. Ndihej aq keq, aq ne faj. Kishte hedhur poshte dashurine me te madhe qe kishte pasur ne jete per gjera pa rendesi. Ndihej fajtore.
Doli nga makina ma thene asnje fjale dhe u largua.
*
I kishin ardhur mesazhe dhe thirrje te shumta nga Xhoni po as nuk e kishte marr mundimin ti shkruante. Po ndihej pak keq dhe per te ne fakt. Mori telefonin dhe i ra nr te tij.
Xh: Ku je me zemra se na bone merak- tha ai duke qeshur.
Ajo nuk foli.
Xh: Ca ke ti pse ke qar?
Syt iu mbushen perseri me lot ndersa ai vetem e shikonte.
Xh: Kush te ka mezitur angel?
A: Une takova ate sot.
Xh: Ëhë?
A: Nuk e di Xhon ndihem shume ne faj. Jam ne mes te te dyve ju.
Xh: Atehere ben mire te zgjedhesh njerin.
A: Nuk eshte aq e lehte. Me ate kam kaluar shume, e kam dashur pafund kurse ty ste kam takuar asnjehere por nuk dua te te humb.
Ai nuk fliste thjesht e shikonte sikur kerkonte nje pergjigje prej saj. Derisa ne fund e theu heshtjen.
Xh: Degjo Alea ti e ke kuptuar qe me ke hyr shume ne zemer, ta them moj qe te dua... te dua kaq. Por nese ti ke akoma ndjenja per te e do te vazhdosh je e lire dhe une terhiqem.
A: Me mire te rrim ca kohe pa folur, duhet te mendohem.
Xh: Merr kohen tende vetem mos e zgjat shume.
Qeshi me fjalet e tij dhe mbylli telefonin.
Gjeja qe urrente me shume ishte te bente zgjedhje per dicka. I donte te dy por vetem njerin mund te kishte.
***
Mos harroni te beni:
Like
Comment
Share
❤️🔥
YOU ARE READING
𝟏𝟏𝟕𝟔 𝐦𝐢𝐥𝐞𝐬 𝐚𝐰𝐚𝐲
RomanceHistoria bazohet ne ngjarje reale, por perfundimi ne liber eshte teresisht ndryshe nga realiteti. ⚠️Libri nuk lejohet te kopjohet apo te postohet ne rrjete te tjera sociale pa lejen time.⚠️ •E DREJTA E AUTORIT• Highest rank: #1 shqip ...