12

756 30 1
                                    

                                   *
U zgjua rreth ores 12 te nates. I hodhi nje sy dhomes dhe vendosi perseri koken ne jastek. Nuk kishte cfare te bente. Hapi telefonin dhe i shkuan direkt aty atje, AZAR.

Meqe skishte ca bente edhe ishte vetem mendoj te kalonte disa ore aty sa ti vinte prap gjumi. E hapi, kaloj disa djem dhe po nuk fliste. Nuk po fliste deri ne momentin kur i doli nje fytyre e njohur.

Ai ishte i ulur ne dysheme, kishte mbeshtetur shpinen tek divani dhe ishte i perqendruar tek cigarja qe mbante ne dore. Ishte e njejta skene si heren e pare kur kishin folur.
XHONI🇬🇧

A: Wow Xhon Shelby.

Ai ktheu koken nga telefoni kur degjoj zerin e saj dhe kishte nje shprehi ne fytyre ku dukej qart qe u habit.

Xh: Hi?

A: Hi. A sme mban mend?

Xh: Jo, pse kush je?
Ti ske hapur as kameren si supozohet te mbaj mend.

Alea hapi kameren pa e menduar 2 here.

Xh: Kemi folur bashke ne?

A: Po.

Xh: A po me kujtohet qe me ka thene nje vajze ketu Xhon Shelby po se dija qe ishe ti.

A: Epo ja qe une jam. Your Esme.

Ai qeshi me fjalet e saj e ajo me veten.

Xh: Mire grua mund ta vazhdojm biseden diku tjeter?

A: Pershembull?

Xh: Can I get your instagram?

A: Yes you can.

Xh: Well I'm waiting.

Qeshi me te. Me shume e benin per te qeshur mimikat e tij.

I dha instagramin, i tha naten e mire pasi gjumi i erdhi shume shpejt dhe Alea shkoj te flinte.

*

E marte

Mezi po e shtynte ate ore leksioni. Dhe pse kishte 1 jave pushim nga shkolla duhet te zevendesonin disa ore te humbura leksioni, keshtu i kishin njoftuar. Duhet te rrinte kete jave vetem ne Tirane as te prindrit nuk kthehej dot.

Ishte ulur diku nga fundi i salles ne nje nga karriget ngjitur me dritaren dhe ashtu e kaloj njeren ore duke par jashte.

Kishte nisur ora tjeter dhe ajo nuk kishte nerva fare te rrinte aty por smund te ikte sepse do te merte mungese.

Nje notification qe i erdhi ne telefon e shkeputi nga "meditimi".

xh0ni.9

I kishte shkrujtur ai. Hapi mesazhin shpejt dhe filloj te fliste me te.

(Nuk e di a ju dalin emojit po do filloj ti perdor per arsye se skam si e shpreh me mir kur personazhet qeshin)

Xh: Me harrove fare o zemra.

A: Jo jo😂

Xh: Ca je tu bo?

A: Hic jam ne mesim shyqyr qe shkruajte se spo me shtyhej fare.

Xh: Po te mos kisha shkruajtur une ti sdo e beje dmth?

A: Ku i dihet.

Xh: O ashtu ee...

A: 😂😂

Xh: Mire se ndoshta te shperqendroj.

A: Jo se dhe pak mbaroj.

Xh: Epo une e kam si bezdsi te flas me mesazhe. Kur te mbarosh me mer ne kamer po pate mundesi.

A: Okej te mar une.

𝟏𝟏𝟕𝟔 𝐦𝐢𝐥𝐞𝐬 𝐚𝐰𝐚𝐲Where stories live. Discover now