*
Gjate gjithe rruges per tek qendra tregtare folen per gjera nga me te ndryshmet. Xhoni ishte shume i zoti per te hapur tema diskutimi. I kishte folur edhe per punen e tij, shperndarjen... gje qe Aleas nuk i pelqente fare.Xh: Mund te te le ndonjehere vetem ne shtepi po ti mos u shqeteso se mbaroj shpejt
A: Une do vij me ty
Xh: Nuk dua te perfshij ne keto gjera angel
A: Me ke premtuar qe sdo me lesh vetem keshtu qe do vij me ty kudo qe te shkosh
Kaq kisha mbyllet me kaq ky muhabetI pelqente te kishte autoritet edhe pse ai qeshte me fjalet e saj.
Xh: Okay boss- tha ne fund i dorezuar
A: Sa me pelqen kur bindesh😌
Xh: Do e shohim si do bindesh ti kur te lidh ne darke😈
A: Ne endrrat e tua me te bukura dhe mundet
Xh: Ne endrrat e mija zemra ti kam bo 7 femij
A: Une sbej femij me malok
Xh: Shume mire se une sjam malok
Jam katunar tironeQeshi me fjalet e tij. Kjo ishte nje nga shume gjerat qe Alea pelqente te Xhoni, humori i tij. E kishin terhequr batutat e tij qe heren e par kur kishin folur.
*
A: Ok kete do mar- tha duke dal nga dhoma e zhveshjes me nje fustan te kuq ne dore
Xh: Une nuk e pash si te rrinte
A: Ska gje do e shikosh me vone
Xh: Si dihet ca do bejm ne vone por...
A: Qepe gojen
Nuk ishte ndonje fanse e madhe e ngjyres se kuqe por ai i kishte thene se i shkonte e ajo do ma plotesonte deshiren, do ja bente qefin ta shikonte te veshur ashtu. Bleu edhe shume gjera te tjera qe i duheshin dhe u nisen per ne shtepi.
Xh: Me duhet te coj ne porosi diku angel
Derisa te vij une ke kohe te behesh gati- tha kur ndaloj makinen para shtepiseA: Ca nuk kuptove te fjalia "do vij ne cdo vend me ty" zoteri?
Xh: Zonjush nuk do vonohem plus qe mund ta shfrytezosh kohen qe te behesh gati dhe te mos vonohemi kur une te kthehem.
Kapish?A: Jo skapish
Xh: Ka ah atehere
A: Sa budalla qe je mrsh- tha duke zbritur nga makina.
Hyri ne shtepi me cantat neper duar dhe i la ne dhome. Beri dush shpejt e shpejt nisi te behej gati sepse ora po shkonte 8. Thau floket e saj gjate dhe i la leshuar zakonisht nuk i pelqente ti bente gje, ishin shume te bukur ashtu. Veshi me kujdes fustanin e kuq qe ia tregonte format e trupit perfekte, pas tij veshi kepucet. Doli para pasqyres ku mund ta shihte veten. Kishte ber shume pak makeup por buzet i kombinoj me ngjyren e fustanit. I pelqeu vetja tani mezi po priste te shikonte reagimin e tij.
Nuk kaloj shume kur degjoj deren kryesore te hapej, arrinte ti degjonte dhe hapat e tij te shpejt tek ngjiste shkallet.
Xh: Sorry angel e di qe u...
E la fjalin gjysem kur u ndesh me pamjen e saj.
Xh: Damn
A: What😌
Hoqi bluzen e vet me pas xhinset dhe u afrua afer Aleas.
Xh: Hello gorgeous😈
Qeshi me veprimin e tij dhe i vendosi njeren dore ne gjoks per ta ndaluar te afrohej me shume.
A: Mos bej asnje nga ato gjerat qe po mendon ne koken tende se do me prishesh cdo gje... more vesh- tha kercenuese
Xh: Po pse vetem ti do me prishesh mua?
A: Pse ke kaq mendje te flliqur🤦🏻♀️
Xh: Une mendje te flliqur??
Gimme 1 sec- ktheu Alean nga pasqyra.Xh: A e sheh veten?
Edhe paskam une mendje te flliqur.Donte te qeshte me veprimin e tij por e mbajti veten. Mendoj se do ishte me mire sikur ta provokonte pak. Kaloj floket nga njera ane per ti len hapesir atij te bente cte donte.
Xh: Eh cdo te lidh qe tani me duket- tha duke i vendosur te dyja duart pas.
Duart e saj te vogla arrinte ti mbante me njeren dore ndersa me tjetren i siguroj qafen. Mbylli syt sapo ndjeu buzet e tij ta preknin, donte ta shijonte ne maksimum. Pas cdo puthje qe ndjente ne lekuren e saj aq me shume kerkonte prej tij. Renkimet e saj nga kenaqesi e benin Xhonin te vazhdonte akoma por nuk donte ti merte gjerat me nxitim.
Xh: Nuk do dalim sonte- tha duke u shkeputur prej saj
A: Cfare?
Xh: Keshtu si je veshur ti jo iher- tha serioz.
A: Pse ca kam une?
Xh: Vallaj mesa kam par une te gjitha i ke😁
A: Po flas seriozisht une😡
Xh: Edhe une.
Ndezi cigaren dhe u ul ne krevat.
Xh: Sdua te vras njerez sonte Alea.
A: Po ca jane keto qe thua
Xh: Jane te verteta se e di ca ndodh.
Do dalim, do te shohin dhe une sdua ta shohi njeri te dashuren time e pastaj do nxehem dhe do zihem.
End of the storyAleas i kishte pelqyer gjithmon serioziteti tek meshkujt por atij i shkonte me shume se te tjerve. Nuk u merzit dhe aq per faktin se nderruan plan, per te kishte rendesi te ishte me Xhonin. Hoqi kepucet dhe u ul prane tij.
A: Pershendetje une jam e dashura e Xhonit- tha duke i zgjatur doren.
Xh: Oh pershendetje
Ca fati paska pas ai me zemra- tha duke takuar doren me Alean.A: Se di kush ka me shume fat nga ne te dy ne fakt.
Xh: Une jam me fat qe te gjeta ty lil angel.
I pelqente ta perkedhelnin dhe ai dinte ta bente me mire se kushdo kete. Ne te vertet ajo ishte me fat qe kishte vendosur te dashuronte dike si ai.
***
Mos harroni te beni:
Like
Comment
Share
❤️🔥
YOU ARE READING
𝟏𝟏𝟕𝟔 𝐦𝐢𝐥𝐞𝐬 𝐚𝐰𝐚𝐲
RomanceHistoria bazohet ne ngjarje reale, por perfundimi ne liber eshte teresisht ndryshe nga realiteti. ⚠️Libri nuk lejohet te kopjohet apo te postohet ne rrjete te tjera sociale pa lejen time.⚠️ •E DREJTA E AUTORIT• Highest rank: #1 shqip ...