Η ενοχλητική γειτόνισα

153 31 99
                                    

Λυσίας POV (Ναι αυτό θα είναι το όνομα του γιατί απλά το λατρευω 😂)

Μπορεί το όνομα μου να είναι Λυσίας αλλά αυτό δεν είναι το χειροτερο που μου έχει συμβεί.

Θα έλεγε ποτέ κανείς ότι είναι λογικό επειδή είμαι πρωταγωνιστής της Catalina αλλα ναι... Συνήθως οι πρωταγωνίστριες έχουν περίεργο όνομα και tragic story...

Τα βασικά μου προβλήματα ξεκίνησαν πριν 14 χρόνια... Όταν ήμουν δεκαεφτά χρονών και είχα μείνει στο σπίτι της πρώτης μου κοπέλας που ήταν 18 και ζουσε μόνη της σε μια μονοκατοικία...

Κοιμομασταν καλά οι δυο μας... Μέχρι που μπήκε μέσα στο σπίτι ένα τέρας...

Και δεν εννοώ τον Σάλιβαν...

Αλλά ένα ανθρωπόμορφο τέρας που λένε και στις σαπουνόπερες...

Με έδεσε με φιμωσε πήρε την τότε κοπέλα μου την Δήμητρα στο δίπλα δωμάτιο και την βίασε... Άκουγα τα ουρλιαχτά της τα κλάματα της... Να μου φωναζει να την βοηθήσω αλλά εγώ δεν μπορουσα να κάνω τίποτα...

Λίγες μέρες μετά... Μη αντέχοντας το τι είχε συμβεί κατηγορώντας με που δεν την βοήθησα έβαλε τέλος στην ζωή της...

Αυτό το τέρας που της το έκανε αυτό δεν βρέθηκε ποτέ...

Εγώ μπήκα στην αστυνομία... Όχι μόνο για να βρω αυτόν τον παπάρα αλλά και για να βοηθησω να βρεθούν και να τιμωρηθούν όλοι αυτοί οι μαλακες που κάνουν κακό σε γυναίκες σε παιδιά αλλά και σε άνδρες...

Τα δεκατέσσερα χρόνια... Πέρασαν με ηρεμία... Σχετικά... Με εμένα να μην έχω συγχωρεσει που δεν προστάτεψα την αγαπημένη μου... Αλλά ήρεμα... Ζω μόνος μου με δυο γάτες σε ένα διαμέρισμα στο κέντρο της Αθήνας...

Ήρεμος...

Μέχρι που εμφανίζεται εκείνη!

Η συμφορά με πόδια!

Ο κινούμενος πονοκέφαλος!

Ο άνθρωπος που απλά δημιουργεί... Η την ακολουθουν οι μπελάδες όπου και να βρεθεί!

Η πρώτη γυναίκα που με έκανε να θέλω να την χαστουκίσω με το υφακι της...

Το όνομα της? Φλωρεντία. Ναι. Ουτε εκείνη ξέφυγε από το κακό γουστο της Catalina.

Ηλικία 26 επάγγελμα δασκάλα. Τόπος κατοικίας? Ακριβώς δίπλα από το διαμέρισμα μου.

Με το που πατάει το πόδι της στην πολυκατοικία μου αμέσως δημιουργεί μπελάδες με τον έντονο και εκρηκτικό της χαρακτήρα...

Καταστρέφει την ηρεμία μου...

Την ζωή μου θα έλεγα αλλά... Η αλήθεια είναι ότι την κάνει και λίγο... Εμ... Ενδιαφέρουσα.

Όμως δεν ξέρω πως τα καταφέρνει αλλά αυτή η αξιαγάπητη (not) γειτόνισσα μπαίνει σε πρόγραμμα προστασίας επειδή είναι ηλίθια και χωνει την μυτη της παντου...

Και μαντέψτε ποιος θα πρέπει να την προστατευσει να μην πεθάνει?

Οχι οχι... Μαντέψτε.

Εγώ!

Εγώ!

Θα αναγκαστώ να συγκατοικήσω με αυτή την ενοχλητική επειδή απλά είμαι γείτονας της και δεν θα υποπτεύοταν ποτέ κανένας ότι... Απλά θα μείνει στο δίπλα διαμέρισμα για να είναι ασφαλείς...

Και δυστυχώς... Όπως βλέπω το σενάριο εδώ να λέει...

Θα την ερωτευτώ.

Και θα με ερωτευτεί.

Χωρίς να έχουμε ψυχακιες πρώην στην ζωή μας.

Ανατροπή.

Πως θα πάει άραγε αυτό?

Θα καταφέρω να προστατευσω την ενοχλητική Φλωρεντία?

Θα βρω επιτελους τον βιαστή της αγαπημένης μου Δήμητρας?

Πως θα είναι η συγκατοίκηση μου με την μικρή ενοχλητική?

Ποιος πιστευετε οτι θελει να την σκοτώσει και γιατί?

Και τέλος... Πως θα καταλήξει ο έρωτας μου με αυτόν τον κινούμενο πονοκέφαλο?

Θα τα πουμε σύντομα...

Μέχρι τότε...

Hasta La Vista!

Catalina 💘😈

Catalina's bookWhere stories live. Discover now