(Θα υπάρχει ένα σποιλερ για το «His troublemaker » να το ξέρετε)
Ο έξυπνος γλυκός κούκλος μικρός μας Άρης από το «His troublemaker» μεγάλωνει και μετά από ένα μεγάλο family drama φεύγει στην Αμερική και συγκεκριμένα στην Βοστώνη.
Εκεί πηγαίνει σε ένα θρησκευτικό σχολείο και συγκεκριμένα στο «E Boston Central Catholic school» (Είναι κανονικά σχολεία απλά κάνουν περισσότερες ώρες θρησκευτικά. Και εκεί πήγαινε και ένας ξάδελφος μου 💘😂)
Εκεί γνωρίζει πολλά παιδιά αλλά το πιο ενδιαφέρον άτομο που γνωρίζει είναι η 16 χρονών νευρική επιθετική... Αιμοδιψείς βίαιη αλλά και όμορφη και εντυπωσιακή σχεδόν τυφλή Φοίβη.
(Είναι σαν το σουβλάκι αυτό το κορίτσι. Σαν το πιτογυρο 💘😂)Ο πάντα ευγενικός Άρης κάνει το λάθος και ρωτάει την καινούργια του κολλητή την Ιρένε ποια είναι είναι αυτή η περίεργη κοπέλα.
Τότε η «διαλεκτική» Φοίβη του επιτίθεται και τελικά τον χτυπάει όπως και την Ιρένε. Λιγάκι. Και παίρνει σβαρνα και τον Ντάι του σχολείου τον Λίο.
Οπότε μπαίνουν όλοι μαζί τιμωρία.
Εκεί τους ακολουθούν για συμπαράσταση τα αδέλφια της Ιρένε η Ζένια και ο Άνταμ που είναι και τρίδυμα και όλας... Αλλά και ο γκέι κολλητός τους ο Μάθιου και η κολλητή τους η Βίκι.
Επίσης ήρθε στην παρέα τους ο Αφροαμερικανός Στέφαν που είναι κρυφά ερωτευμένος με την αρχηγό των μαζoρετων και αδελφη της Ιρένε την Ζένια.
Όλοι μαζί σε αυτή η υπέροχη παρέα μαζί με τον 26 χρονών «καθηγητή» τους Έντι καταλήγουν μετά την τιμωρία στο σχολείο και γίνονται μάρτυρες δολοφονίας μιας συμμαθητριας τους...
Που η δολοφονία της δεν είναι τυχαία αφού κάθε δέκα χρόνια εδώ και τέσσερις δεκαετίες δολοφονούνται άγρια κοπέλες του συγκεκριμένου σχολείου.
Στο μεταξύ ο Άρης αρχίζει σιγά σιγά να ερωτεύεται την Φοίβη όπως και εκείνη αρχίζει να αισθάνεται διάφορα για εκείνον.
Ταυτόχρονα όλα τα παιδιά αποφασίζουν να ανακαλύψουν ποιος είναι ο δολοφόνος μπλέκοντας σε ένα περίεργο παιχνίδι που θα θέσει σε κίνδυνο τις ζωές τους ενώ όλοι τους κρύβουν πολλά και... Σκοτεινά μυστικά...
Τι θα γίνει όταν ο Άρης και οι Φοίβη ερωτευτούν?
Τι θα γίνει όταν εκτός από το μυστήριο μπλέξουν σε κάτι πολύ χειρότερο δηλαδή το Teen drama?
Θα επιβιώσει όλη η παρέα ή θα τους βάλουμε όλους μαζί σε έναν ωραίο οικογενειακό τάφο?
Ποιός είναι άραγε ο δολοφόνος?
Γιατί εμφανίζεται κάθε δέκα χρόνια?
Σας φαίνεται ενδιαφέρον η ιστορία?
Θέλετε να ανέβει?
Ερώτηση...
Τι θέλετε να δείτε να συμβαίνει στην ιστορία?
Επίσης ποιον φαντάζεστε ως έφηβο Άρη?
Θα τα πούμε σύντομα... 💘😈
Μέχρι τότε... 💘😈
ΆΝΤΕ ΓΕΙΑ! 💘😈
Καταλίνα💘😈
Υ. Γ. Σήμερα το απόγευμα καθώς έφτιαχνα για 2.397 φορά την ντουλάπα μου για αυτό το μήνα και είχα πετάξει τα πάντα στο πάτωμα τα παράτησα για λίγο να φάω την κρέπα μου. Μόλις επέστρεψα η σαγιονάρα μου διπλώνει και τρώω μια σαβουρο και μπαίνω μέσα στην ντουλάπα και χτυπάω ότι υπάρχει πάνω μου...💘😈😂
YOU ARE READING
Catalina's book
RandomΈχετε απορίες για το τι βιβλία πρόκειται να ανεβάσω? Όχι! Έχετε απορίες για το τι θα γίνει στα βιβλία μου? Όχι! Έχετε απορίες για το τι μπορεί να σκέφτομαι? Όχι! Αλλά όλα αυτά θα τα βρείτε εδώ! Στο Catalina's book!