Όλα ξεκίνησαν 23 χρόνια πριν...
Όταν ο τότε δεκατεσσάρων ετών βασιλιάς Τζόζεφ παντρευτηκε την επίσης δεκατεσσάρων ετών βασίλισσα Αλίσια...
Τα πράγματα συνεχίστηκαν όταν δυο χρόνια μετά η βασίλισσα γέννησε την πριγκίπισσα Γκρέις...
Και όλα τελείωσαν όταν έξι χρόνια μετά την γέννηση της πριγκίπισσας η βασίλισσα Αλίσια συλαμβάνεται και καταδικάζεται σε θάνατο ενώ η μικρή τους κόρη εξοριζεται σε ένα κάστρο και χάνει όλους τους τίτλους της...
Ο βασιλιάς παντρευεται σχεδόν αμέσως την βασίλισσα Αμπέρ, η οποία έχει ήδη έναν γιο λίγο μεγαλύτερο από την Γκρέις... Τον Νεθάνιελ...
Μετά από λίγα χρόνια γεννιέται ο πρίγκιπας Μπράντον ο οποίος προετοιμάζεται σε ηλικία δέκα ετών σιγά σιγά να γίνει βασιλιάς σε περίπτωση που πεθάνει ο πατέρας του...
Ενώ η Γκρέις... Κλεισμένη στο κάστρο της ετοιμάζει την επιστροφή και την εκδίκηση της...
Θέλει να πάρει πίσω ότι της ανήκει και να εκδικηθεί όλους όσους θεωρεί υπεύθυνους για τον θάνατο της μαμάς της... Και φυσικά τον πατέρα της...
Στο μεταξυ όμως, ο Νεθάνιελ, ο επαναστάτης, μορφωμένος και ριζοσπάστης (για την εποχή) πρίγκιπας επισκέπτεται κρυφά την εξόριστη πριγκίπισσα κρατώντας μυστική την ταυτότητα του...
Σιγά σιγά όμως ερωτευονται...
Της υπόσχεται ότι θα την πάρει από το κάστρο που είναι κλεισμένη εδώ και πολλά χρόνια...
Στο μεταξυ μετά από έναν σχεδόν θανατηφόρο τραυματισμό της στην μάχη ο πατέρας της έχει αρχίσει να την πλησιάζει...
Τι έχει γίνει τελικά?
Γιατί ο βασιλιάς Τζόζεφ αποκεφάλισε την συζυγό του?
Γιατί εξόρισε την κόρη του?
Είναι όντως ένα τέρας όπως πιστευει η Γκρέις ή μήπως όχι?
Θα πάρει η Γκρέις πίσω ότι της ανήκει?
Πως θα εξελιχθεί η σχέση της με τον Νεθάνιελ?
Θα τα βρουν ποτέ πατέρας και κόρη?
Σας φαίνεται ενδιαφέρουσα η ιστορία?
Θέλετε να ανέβει?
Θα τα πουμε...
Τσαοοοο
Καταλίνα
KAMU SEDANG MEMBACA
Catalina's book
AcakΈχετε απορίες για το τι βιβλία πρόκειται να ανεβάσω? Όχι! Έχετε απορίες για το τι θα γίνει στα βιβλία μου? Όχι! Έχετε απορίες για το τι μπορεί να σκέφτομαι? Όχι! Αλλά όλα αυτά θα τα βρείτε εδώ! Στο Catalina's book!