"Eğer iyileştirmek için bir yol bulamazsanız donduracaksınız! Eğer bu ülkenin başına ben geçersem size büyük bedeller ödetirim halk bile sizden daha çok çabalıyor."
"Halkın bile yardım diledikleri kişinin ben olduğumun farkındasınızdır umarım Majesteleri. Ben Zeus'um binbir çeşide hükmedebilen tek bir yere bağlı kalmayan bağımsız tek tanrı Zeus!"
"Sana bu ünvanı takdim eden ataların mı yoksa kendini kurnaz sanarak çaldığın sihirler mi? Şimdi ya Kraliçe Darian için çalış ya da halkın bir daha suratına bakmayacağı bağımsız tek tanrı olarak devam et. Sahte Tanrı Zeus."
Yüz hatlarım ne kadar alaycı olsa da endişem yüksekti bunu anlamaması için Tanrı'ya dua etmek isterdim ama anlamsız kılardı tüm bu tartışmayı gerek yoktu.
…
"Bize olan muhtaçlıkları hiçbir zaman bitmeyecek onlar sadece birbirini geçindirmeyi iyi biliyor."
"Ama Efendim Eliz prenses başa geçmeden bile bu kadar icraata girmişken, Kraliçe'nin ölmesi bizim için büyük tehli-"
Kapının hızla açılması ile bakışlarım kapıyı buldu.
"Efendim, özür dilerim ama Majasteleri buraya yola çıkmış yakında burada olurlar Siyah Aylev'ler görmüş."
"Demek ki endişelenecek birşey yokmuş Conroy Kraliçe'nin yaşaması için elinden geleni yapacak bir kızı var. Bir bakmışsın kız annesi için karşı tarafa geçmiş."
•••••••••••••••••••••••••••••••
Unutmayın ki bir gün hepiniz karanlık tarafınızı keşfedeceksiniz.
Sen, içindeki karanlık tarafın farkında mısın?
Umarım üşenmeden düzenli bölüm atarım bu hikayeyi yazma sebebim edebiyat öğretmenimin bana verdiği destekten gelen güç okuyan herkese teşekkür ederim şimdiden.
Modeller:
Earl DEAN » MORITZ HAU
Eliz RAYNE » CHRİSTİNA NADİN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlıklar Ülkesinin Prensi
RandomYalnız hissettiriyorsun beni, çok seviyorum ama sevmiyorum da; dışarıdan o kadar güzelsin ki.. içine girdiğimde beni bunaltıyorsun.