P.o.v
''ik ben...''
''u bent de vader van tomas'' zegt ik, eerst herkende ik hem niet. maar ik heb hem ook pas een keer gezien.
''ja dat klopt hoe weet jij da... ow ja violetta hoe kon ik dat nou vergeten''
''nou meneer.. uh'' leon weet naartuurlijk zijn achternaam nog niet.
''Heredia'' fluister ik hem toe.
''meneer Heredia, uw zoon heeft dit gedaan''
''violetta is dat waar?'' ookal vraagt hij het hij lijkt niet echt verbaast.
''helaas wel, ik weet niet wat er aan de hand is met tomas''
''ow violetta er is veel gebeurt sinds jullie uit elkaar zijn gegaan, tomas heeft het heel erg moeilijk maar dat is nog geen reden om zulke wanstreken uit te halen'' hij lijkt oprecht.
''kom ik breng jullie naar het ziekenhuis en dan kan ik je even bijpraten''
******************************************************************************************
zodra leon naar binnen is geroepen zit ik met meneer Heredia in de wachtkamer.
''violetta het spijt me zo dat dit je allemaal is overkomen''
''u hoeft zich niet te verontschuldigen'' ik meen het oprecht hij hoeft zich niet te verantwoorden voor de daden van zijn zoon. ''ik zou alleen zo graag willen weten waarom tomas zo veranderd is''
''ben je bereid lang te luisteren?''
''ja naartuurlijk''
''oke de moeder van tomas en ik hadden vaak ruzie, het was niet meer zoals vroeger en wij vonden dat beide, toen hebben we besloten om te gaan scheiden. toen we dit aan tomas vertelde was hij er kapot van. hij zag ons altijd als een gelukkig en blij gezinnetje. hij zei dat hij niet meer geloofde in liefde. en kort daarna heeft hij het uitgemaakt met jouw. na een paar weken ben ik ergens anders gaan wonen en op den duur heb ik een nieuwe vrouw leren kennen en die woont nu bij mij in huis. met als gevolg dat tomas een stiefmoeder maar ook een stiefzusje heeft gekregen. en hij kan helemaal niet opschieten met lucinda''
''lucinda?'' leon die net de deur uit komt lopen kijkt ons vragent aan.
''ja uhm ik en haar moeder pricilla zijn samen, en lucinda is haar dochter. een heel zelfverzekerd meisje, beetje van jullie leeftijd ze gaat naar..''
''ja ik weet heel goed wie lucinda is. ze is namelijk mijn ex''
''huh??'' ik kijk leon vragend aan
''ja ze gaat ook naar de studio net als ik, we hadden lang geleden iets samen. maar lucinda is egowistisch en naïf ze denkt alleen aan haar eigen en nooit aan anderen. ze vind zichelf een stralende ster en kijkt alleen maar op andere neer.''
''nou ja dat klopt wel een beetje, maar ze kan best aardig zijn hoor'' meneer Heredia probeer de uitspraken van leon wat te sussen.
*************************************************************************
samen lopen we terug naar huis en zodra we bij mijn huis zijn begint leon over de studio.
''weet je violetta jij zou auditie moeten doen voor de studio'' zegt leon entiousiast ''de audities zijn morgen''
''nee leon dat lijkt me geen goed idee, en daarnaast heb ik me niet ingeschreven''
''maar dat is geen probleem'' hij haalt een papier uit zijn zak en houd het voor mijn neus.
het is een kopie van een ingevult inschrijfformulier met mijn naam erop.
''leon meen je dit''
''ben je boos?''
''nee niet boos maar wel verrast''
''violetta je betekend heel veel voor me, ik heb misschien al een aantal vriendinnetjes gehad maar ik heb me nog nooit gevoeld zoals bij jouw, bij jouw kan ik mij zijn en hoef ik niet te letten op wat ik doe, ik weet niet hoe ik dit kan uitleggen maar ji......''
snel druk ik mijn lippen op die van hem
''je praat veel te veel'' fluister ik
hij leunt naar me toe en geeft me een zachte lange kus dan druk hij zijn lippen iets harder op die van mij en hij likt mijn onderlip. ik schrik en trek terug.
''sorry violetta dat had ik niet moeten doen''
''ik uhh..'' ik wil iets zeggen maar ik weet niet goed wat.
''mag ik je iets vragen, en als je niet wil antwoorden dan hoeft dat niet okay'' ik knik ''heb je al wel eens gezoend?'' hij vraagt het azelend.
''nee'' fluister ik terwijl ik naar beneden kijk ik schaam me zo erg
''maar daar hoef je je niet voor te schamen violetta, dat is juist iets mooi's. en ik hoop dat ik ooit de eer mag hebben om je eerste zoen met je te delen. als je me wel belooft dat je aangeeft waar je je wel en niet goed bij voelt oke?''
''oke ik beloof het'' ik praat alweer wat harder
we nemen afscheid en leon loopt naar huis
ik ben blij dat ik met leon kon praten over dit soort dingen.
met tomas voelde ik me nooit op mijn gemak en ik was altijd bang wat hij van me zal denken.
bij leon voel ik me .... mezelf
*****************************************************************************
heeee v-lovers
alweer sorry voor de trage update
daarom 2 hs
maar ik heb een paar vraagjes voor jullie
ik wil jullie namelijk betrekken in het verhaal en wat van jullie ideeën gebruiken
daarom deze vragen
1. Hoe moeten de vader en moeder van tomas heten
moeder: voor- en achternaam
vader: voornaam
2. in dit verhaal ga ik een paar violetta koppels uit elkaar halen omdat het verhaal dan ander word in dit verhaal komen deze koppeltjes niet meer voor of ze gaan in de loop van het verhaal uit elkaar
marco-francisca
diego- francisca
maxim-nadia
pricilla-herman (maar dat was al duidelijk volgensmij)
diego-violetta
ik heb al bedacht wat ik ga doen met: diego, maxim, pricilla en violetta
maar voor de andere personages niet
aan jullie de taak om nieuwe koppels te verzinnen dit mag met bestaande of niet bestaande peronages (dan wel even aangeven waar ze elkaar van kennen
het is niet dat ik deze koppels niet leuk vind maar ik wil gewoon een ander verhaal.
3.ik wil dat naast violetta, nicole en tessa ook een jongen auditie gaat doen in de studio
Misschie hebben jullie wat ideeën over bv.
Naam
Leeftijd
Afkomst
Kledingstijl
Persoonlijkheid
EnzIk hoop dat jullie mij wat inspiratie kunnen geven
Xxxxxx
JE LEEST
Voy por ti (leonetta,fanfiction,violetta,dutch)
ФанфикEen leuke fanfic over leonetta Ik ga het verhaal wel anders maken als de serie anders is het zooo saai Hopelijk is het verhaal leuk Xxx