P.o.v. Leon
Morgen zijn de inschrijvingen ik moet violetta zo ver krijgen zodat ze zich inschrijft.
Ik werd net wakker met dit idee omdat ik had gedroomd dat violetta en ik samen zongenvvoor duizende ...wat zeg ik honderdduizenden mensen maar toch leek het of alleen wij er waren samen met zn 2e.
Ik hou van haar... snel kijk ik op de wekker het is pas 7 uur ik kan nu nog niet naar vilú toe.
Ik besluit om bloemen voor haar te kopen.
Zodra ik me heb aangekleed loop ik naar het park vlak voor het park is een bloemenkraampje.
Maar dan zie ik het achterhoofd van een bekend iemand.
Ik concentreer me goed om het zeker te weten maar het is toch echt violetta.
Ze staat tegenover een jongen.
Hij is lang, heeft zwart haar dat met wat gel warrig op zijn hoofd zit, hij draagt een gestreept shirt en een kapotte broek, om zijn nek hangt een kettingen hij komt niet van hier ook niet uit mexico ik denk uit spanje maar wat me het meest opvalt is de blik in zijn ogen.
Hij is kwaad nee hij is razend.
Snel loop ik ernaartoe.
Het liefste zou ik willen rennen maar ik wil niet te veel aandacht trekken.
Als ik bij haar ben leg ik een hand op haar schouder"Violetta ben je oke?"
Okiii weer een superkort hs
Maar zo probeer ik iets sneller te uploaden
Ik h3b goed nieuws
Ik ga nog een boek "schrijven" ik ga het eigelijk vertalen
Het orginele boek is in het engels en ik heb haar toestemming
Wil je de engelse lezen
Hij heet my best frenamie
Veel leesplezierXxxxx
JE LEEST
Voy por ti (leonetta,fanfiction,violetta,dutch)
FanfictionEen leuke fanfic over leonetta Ik ga het verhaal wel anders maken als de serie anders is het zooo saai Hopelijk is het verhaal leuk Xxx