Langzaam toets ik het nummer in op mij mobiel. Angie loopt langzaam de kamer uit. langzaam vormt ze met haar lippen de woorden. "succes ik laat jullie alleen" en ze sluit de deur. de telefoon gaat over. een keer .... twee keer..... drie keer....... vier keer... net als ik wil ophangen hoor ik een stem. "met Leon Vargas". eerst weet ik niets te zeggen. er is een stilte. "hallo mmmet v v Violetta" zeg ik langzaam. "oohh hee ik was bang dat je niet zou bellen" zegt hij azelend. "maar ik ben blij dat je dat wel hebt gedaan" zijn stem klinkt zenuwachtig. "heb je .. ik bedoel het hoeft niet maar zou je .... Iets willen drinken samen" hij stottert een beetje. " ja graag!" zeg ik enthousiast. ik schrik van mij eigen reactie. "oké is vanmiddag om 2 uur goed ken je de karaoke bar?" vraagt Leon. "ja dat ken ik en 2 uur is prima" ik klink nu tenminste normaal. " oké tot straks" zegt hij. "tot straks" en ik breng mijn hand naar het rode knopje op mijn op mijn telefoon.
Dan komt Angie binnen. "vertel me alles" zegt ze nieuwsgierig "ooh ik dacht dat jij alles al wist" zeg ik plagend. "bijna alles" zegt ze plagend terug. "we hebben vanmiddag een afspraak" zeg ik zacht. "aahh je eerste afspraakje sinds to...". Mijn gezicht betrekt. ook al zei Angie niet zij hele naam ik weet maar al te goed wie ze bedoelt. "Sorry Violetta ik wilde het niet zeggen sorry sorry" zegt ze oprecht. "het is al goed jij kan er niks aan doen" en ik meen wat ik zeg. Dan denk ik weer aan mijn afspraak met Leon. "ooh Angie wil je me helpen met klaar voor mijn afspraak?" vraag ik aan haar. "ja tuurlijk lieverd, met liefde". ok ben zo blij me Angie
Samen lopen we naar het zolderkamertje waar alle spullen van mijn moeder liggen. Ik ga langs de kleding en mijn oog valt op een wit bloesje. "angie kijk eens" zeg ik. "wow die is prachtig". snel pak ik een hardroze rokje en een paar hakken. dit word perfect.
JE LEEST
Voy por ti (leonetta,fanfiction,violetta,dutch)
FanfictionEen leuke fanfic over leonetta Ik ga het verhaal wel anders maken als de serie anders is het zooo saai Hopelijk is het verhaal leuk Xxx