0;8

916 47 29
                                    

-oy vermeden geçmeyin!

-yorumlarda buluşalım! emoji atın buraya👉


Saat gece yarısını geçmişti ve Taehyung kızımla beni evime getirir getirmez Diana'yı uyutmuştu. Ben mutfakta kendime atıştırmalık hazırlarken Taehyung yorgun bedenini mutfaktaki sandalyeye ses çıkararak bırakmıştı.

"Ne oldu? Diana mı yordu?" Yandan onu izlerken kaseye koyduğum çerezleri düzgün kaplara yerleştiriyordum. Fındığa alerjim vardı.

"İşler güçler."

Elleriyle suratını ovuştururken, "Sana kahve yapayım mı?" Dediğimde bana baktı.

"Sen? Bana? Kahve? Yapmak? Şimdi? Şu an?"

"Evet?" Kahve makinesine iki kişilik kahve koyarken suyu da ekleyip pişmesini bekledim. Küçük bardaklara koyarken Taehyung da ayağa kalkıp çerezlerimi aşırıyordu.

"Fındık mı o? Alerjin yok mu senin?"

"Yersin diye koymuştum. Diana da sevmiyor." Taehyung'un bana duygulu bakışlarla baktığına emindim. Geçmişte de fındığı hep ona bırakırdım ve kesinlikle ona bunu hatırlatmıştım.

Madem hayatıma girmişti o zaman bedekini ödemeliydi!

Kahveleri masaya koyarken Taehyung da bana yardımcı olarak çerezleri koymuştu. Fındıkları önüne çekmiş daha fazlasını aşırırken bana bir şey hatırlamış gibi baktı.

"Unutuyordum. Babama torunu olduğunu söyledim. İlk başta küçük dilini yuttu fakat yariın Diana'yı yemeğe davet ediyor."

"Olmaz," dedim ciddiyetle. Kahvemi yudumlarken bakışları üzerimdeydi.

"Sen de gel diyecektim."

Elimle kahve kulpunu oynarken geçmişteki görüntüler bir bir zihnime akıyordu. Babası beni asla istememişti ve evlenmemiz epey uzun sürmüştü. Evlendikten sonra bana kötü bakışları, Taehyung'un kulağına bana bakarak kötü konuşması ve boşandıktan sonraki mutluluğu... O adamdan iğreniyordum ve baba oğul bunu biliyordu.

"Sebebi bu değil Tae. Babanı biliyorsun." Mahçup hissediyordum yalanlarımın yüzüme çarptığı bedellerine karşı. Düşüncesizce davranmıştım ve buralara kadar geleceğini görmezden gelsem de hep hissediyordum. Diana dedesiyle tanışmalıydı fakat o adama tahammülüm yoktu.

"Jennie her şey geride kaldı." O benim eşimdi bir zamanlar ama o sadece eşimdi. Asla benim bir parçam olmamıştı ki bedenime ufak bir fiske atılsa hissetsin! O körü körüne bir eş olmuştu ve beni asla babasının kötü bakışlarına karşı koruyamamıştı. Hatta dürüst olayım, denememişti bile! Belki de Taehyung'un en büyük aşkı Lalisa'nın bir anda yıllar sonra var olma sebebi de babasıydı.

"Boş ver. Sen ne anlarsın ki?"

"Sıkmadı mı artık bu tavrın? En büyük acıyı hep sen çekmişsin gibi m, hep en çok sen sorumluluk taşımışsın gibi konuşmasan mı artık?"

Gözlerimi kahvemden ayırmadan öylece söylenilenleri dinlerken aklıma başka yerdeydi. Tam da söylediği şeylerdeydi. Doğum yaparken, babasının imâlarına karşı onu koruduktan birkaç hafta sonra aldatılmamla, onunla evlendiğini duymam ve sütümün kesilmesiyle... Ondan daha çok darbe almıştım ve aldığım karşılık bir hiçti.

İkimizde bir süre susup kahvelerimizi bitirirken Taehyung önündeki fındıkları çoktan bitirmişti. Henüz dokunmadığım fıstığı ağzıma atarken Diana'nın mırıltısıyla kafamı kaldırmış bize eşikten bakan kızıma döndürmüştüm.

blood, pain and lies ♠︎ taennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin