2;4

768 51 60
                                    

-bu bölüm fena atraksiyon var en az 30 beğeni bekliyorum sizden ve 30 yorum

-b×tch jennie isteyen var mı? Alın size ..

-iyi okumalar, oyunumuz aşağı kattadır

.....

Yoongi elinin altındaki eti özenle ince dilimlere bölerken ellerini birleştirmiş utangaç ama daha çok mahçup bir hâlde onu izliyordum.

"Özür dilerim Yoongi oppa, uzun zaman oldu ve ben seninle konuşmadım bile..."

"Ah Jennie..." bana dönerken suratında bana karşı hissettiği öfke vardı, "Sizi o kadar çok merak ettim ki... Aradım açmadın. Biliyorum zor şeyler yaşadın ama bir mesaj dahi atmadın."

"Özür dilerim." Sesim gittikçe bulanıklaşırken gözlerim dolmuştu. Bakışları yumuşarken ellerini kaldırdı, diğer elinde et bıçağı vardı.

"Ellerim temiz olsaydı şu an sana sarılırdım ama sonra. Şimdi işinin başına asker!" Ona gülerek tepki verirken ağlama hissim uçup gitmişti. Bana gülerek bakarken başıyla içeriye gitmemi işaret edip önüne dönerken, "Emredin komutanım!" Diye bağırıp lokantanın içine gitmiştim. Taehyung ve Diana iki kişilik sandalyeye yan yana otururken Diana'nın önünde Roseanne ve yanında Taehyung'a kötü bakan Jimin vardı. Jimin dün evine öfkeyle gelmişti bunu görmüştüm fakat şimdi bile öfkesinin dinmemesi yanında Taehyung'a da öfkesini yöneltiyordu.

Sebebi umrumda değildi, sadece Roseanne'ye bir şey yapmasın yeterdi yoksa kemiklerini bile kırabileceğimin farkındaydı.

Onlara doğru yönelirken kapı tarafından gelen zil sesiyle odağım oraya giderken simsiyah uzun saçlarının altına giydiği lacivert takımıyla ortama gülümseyerek giriş yapan Lalisa'yı görünce duraksamıştım. O kaltağın ne işi vardı?

Gözlerim cevap isteyen bir ruh hâliyle Taehyung'a giderken onun bana bakan bakışları düşmüş ve Lalisa'ya kalkmıştı. Ayaklanırken Diana ayaklarını sallamaya odaklanmış bir hâldeyken babasıyla beraber Lalisa'ya bakıp el sallamıştı sevinçle. Lalisa da ona gülerek el sallarken Taehyung'un yanına gidip ona sarılırken gözlerim bu itici aile tablosundaydı. Diana onun nasıl biri olduğunu bilse yüzüne bakar mıydı? Suratına o kısa bacaklarıyla bile tekme atardı! Ama o çocuktu ve şu an bunu bilmesi sağlıklı değildi.

"Hoş geldin Lisa abla."

"Hoş buldum Diana."

İtici aile tablosuna ilerlerken Lalisa'nın etrafa bakındığının farkındaydım. "Diana gel benimle Lisa ablanda kocasının yanına otursun." Taehyung ve Lalisa çifti bana bakarken Diana'nın 'kocası' dediğimden beridir gülen suratı düşmüştü. Jimin ayaklanırken, "Sorun değil, Diana sen buraya otur ben sandalye alayım," demişti.

"Sorun değil, Diana sen otur ben sandalye bulurum."

Diana ikisini de es geçip yanıma gelirken, "Biz anne kız içerde yemek yiyelim Jimin," demiş ve onu kucağıma almıştım. "Değil mi annem? Hem yumurta da yok."

'Yumurta yok' dediğimde suratı aydınlanırken Lalisa da Diana'nın yerine oturmuştu.

"Aslında Diana bizimle kalabilir," dedi Taehyung. Diana'ya döndüm ve onun tatlı suratına bakarken sevimli bir tonda, "Onlarla yemek yiyelim mi?" Diye sordum. Diana hevesle başını sallarken gülümsemesi genişlemişti.

"Evet, evet!"

"Diana demiştim," diye diretti Taehyung fakat ben buna aldırmamıştım bile.

"Yemek yiyelim mi onlarla?" Diye direttiğimde Taehyung'un iç çekişi kulağıma ilişmişti, kısıktı ama benden kaçmamıştı.

blood, pain and lies ♠︎ taennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin