1.Bölüm

193 12 4
                                    

- -Kahraman- -

Saatin sinir bozucu alarm sesine uyandığımda saat 8:30 u gösteriyordu. Hızlı bir duş ve sert bir kahveden sonra güne hazırdım. 10:30 daki toplantıya yetişebilmek için hızla arabama atlayıp şirketin yolunu tuttum. Nerdeyse koşarak toplantı salonuna girdiğimde toplantı yeni başlamıştı. Herkesin gözü bana döndüğünde sırtımı dikleştirip boğazımı temizledikten sonra " Kusura bakmayın trafiğe takıldım devam edin lütfen. "
Herkesin önüne dönmesi benimde yerime oturmamla konuşmalar kaldığı yerden devam etmeye başladı. Meşhur Gece Saygın buradaydı canlı halini ilk defa görüyordum sert yüz ifadesi dimdik duruşuyla benim diyen erkeğin dizlerini titretecek bir havası vardı . Kıyafetlerinde siyah hakimdi saçlarını sıkı bir at kuyruğu yapmıştı dolgun dudaklarındaki parlak bordo ruj gözlerindeki o koyu makyaj ve burnuma gelen o parfüm kokusu bu kadın cazibenin vücut bulmuş haliydi. Bütün bunlara rağmen adını hiçbir erkekle duymamıştım eğer lezbiyense gerçekten erkek ırkına büyük haksızlık olur. Belki de ilişkilerini çok gizli yaşıyor sonuçta ülkenin sayılı zenginlerinin başını çekiyor elini attığı hiçbir işin başarısız olduğunu duymadım. Ben bu düşüncelere dalmışken sesini duydum evet sesi müthiş tahrik ediciydi ama şuan odaklandığım şey kurduğu cümleydi. " Şu sıra ne kadar sıkışık olduğunuz aşikar o yüzden benimle pazarlık şansınız düşük eğer bir ortaklık söz konusu olacaksa %51 hissenin altı söz konusu dahi olamaz. Benimle ortak olmak istiyorsanız tek seçenek bu yok kabul etmiyoruz derseniz kendinize yeni bir ortak bulmanız gerekecek. "

Ne hisseleri mi satıyoruz bundan neden benim haberim yok. Ah tabii dün babam toplantıda mutlaka ol demeseydi son 4 aydır olduğu gibi şirkete gelmeyecektim. Bu yüzden de durumalardan haberim yok. Babamın bu ortaklığı istediği belliydi sinirlerini kontrol etmeye çalışsada onu benim kadar iyi tanıyan biri dudağının köşesini dişlemesinin müthiş bir paniğe işaret ettiğini bilir. " Yapmayın Gece hanım bu bizim söz hakkımızın yok olması demek. "
" İstediğim de bu Serhat bey yaptığım işlerde tam hakimiyet isterim kararlarımı kimseye sorgulatmam. Dediğim gibi karar sizin lütfen zamanımı daha fazla almayın benim de şuan orada olmam gereken bir şirketim var. Sizi kurtarmak için size yalvarmayacağım. "
" Pekâlâ oğlumla bana 15 dakika verin size net kararımızı bildirelim. "
" Hisselerin satılacağını bile az önce öğrenmiş 4 aydır şirkete dahi uğramayan oğlunuza mı akıl danışacaksınız Serhat bey komik olmayın. "
Bu kadın bunları nereden biliyordu hemen müdahale etmezsem babam çok mahcup kalacaktı. " Bu kanıya nereden vardığınızı anlayamadım Gece hanım. "
" Sizin aksinize her işimi ciddiye alır araştırmamı tam yaparım Kahraman bey . Özel bir üniversitenin ekonomi bölümünden mezun olmuşsunuz. Genel hobiniz babanızın size sağladığı imkanlarla pahalı arabalarla gezip etrafa sizin olmayan paraları saçmak. Arada bir şirkete uğrayıp asistan kızlarla eğlenmek dışında işlerle alakanız yok. Buraya kadar nasıldım yeterince iyi anlatabildim mi sizi. "
Bakışları bile o kadar tehditkardı ki babamın bile bilmediği şeyleri kolaylıkla masaya dökmekten çekinmemişti. Bu kadın tam bir şeytan. " Evet dersinizi oldukça iyi çalışmışsınız Gece hanım benimle bu kadar ilgilenmeniz ne hoş. "
" İşimi ilgilendiren herşey benim ilgi alanıma girer Kahraman bey şirketin temizlik görevlisinden şımarık varisine kadar her detayla ilgilenirim. "
Soğuk savaşımız babamın sesiyle bölündü " Müsadenizle Gece hanım 15 dakika sonra kesin kararımızla döneceğiz. "
" Pekâlâ 15 dakikayı geçerse beklemeden giderim . "
Hızla iki yan oda olan babamın odasına geçtik babam aceleyle lafa girdi " Çabuk karar vermeliyiz Kahraman sen ne diyorsun Gece Saygın ' ın şirketiyle ortak olmak bizi kurtarır eskisi gibi toparlarız. Ama söz hakkımızıda kaybetme konusu var . "
" Durumumuz özetle nedir peki acilen toparlamazsak batar mıyız ?"
" Muhtemelen öyle görünüyor malesef. "
" O zaman başka seçeneğimiz yok baba bu kadının başarısız olduğu bir iş duymadım ben işlerinde başarılı. "
" Tamam o zaman hadi daha fazla bekletmeyelim . "
Yine acele adımlarla toplantı salonuna döndük. Gece direk konuya girdi anlaşılan direkt bir yapısı var uzatmadan konuya gelmeyi tercih ediyor. " Evet beyler daha birkaç kişiye danışmayacaksanız kararınızı bizimle paylaşırsanız memnun olacağım. "
" Evet Gece hanım kararımızı verdik şirketin %51 ini size satıyoruz. "
" Güzel prosedürleri avukatlarımla halledersiniz iyi günler. "
Kısa umursamaz bir el sıkışmayla vedalaşıp hızla odadan çıkıp gözden kayboldu bayan vahşi cazibe. Üzerimde garip bir etki bırakmıştı bunun libidomla beynime aynı anda nüfuz etmesi şaşırtıcıydı erkekliğim hareketlenirken bir an önce odama geçtim. Laptop u hızla açıp arama motoruna Gece Saygın yazdım madem o benimle ilgili herşeyi biliyor bende birkaç şey öğrensem fena olmaz sanırım . Öncelikle resimlerini inceledim aman tanrım kusursuz kelimesi bu kadın ve vücudu için bulunmuş olmalı kasıklarımdaki ağrının daha da şiddetlenmemesi için resimlerden çıkıp sitelerde dolaşmaya başladım. Gecenin oldukça ilginç bir hikayesi vardı. 17 Ocak 1988 doğumlu hayatının ilk 15 yılını yetimhanede geçirdikten sonra 15 yaşında Sedat Berna Saygın çifti tarafından evlat edinilmiş. Evlat edinildikten sonra okuduğu her okuldan birincilikle mezun olmuş. Birden fazla dövüş sporuna ilgisi var bunun dışında lisanssızda olsa profesyonel bir yüzücü kadar iyi yüzüyor. Annesiyle babası 2 yıl önce helikopter kazasında ölmüş suikastten şüphelenilse de kanıt bulunanamış. Bilinen hiçbir sevgilisi yok bir röportajında bu soruya ' Aşka inanmıyorum bence başarılı olmanın sırrı aşktan değil duygulardan arınmaktan geçer. ' diye cevap vermiş. Ne yani hiç sevgilisi olmamış olamaz değil mi ? Yani en azından belki birtane olduda kalbini kırdı olamaz mı? Ah kimi kandırıyorum ki o kadının kalbi yok. Geceyi aklımdan bir süreliğine atabilmek için sevgili asistanım Merveyi çağırdım. On dakika sonra odaya geldiğinde neden burada olduğunu biliyordu konuşmadan dar eteğini yukarı sıyırıp kucağıma yerleşti dudaklarını boynuma gömmesi kucağımda hareket eden kalçaları bunların bana Geceyi unutturup beynimi uyuşturması gerekmiyor muydu ? Hadi ama her zaman böyle olurdu Merveyi kucağımdan kaldırıp gönderdim Gecenin resimlerinden birini açıp düşüncelere daldım..

Evet yeni hikayemin ilk bölümüyle karşınızdayım . Biranda gelen fikirle bir gayret bir hikayeye daha başladım Sil Baştan ve Karanlık Kadın aynı anda devam edecek belki biryerlerde yollarını kesiştirebilirim de ama yakın bir zamanda olacağını sanmıyorum ilk defa yazar notunu bu kadar uzattım umarım seversiniz ve yanlışım olduysa şimdiden Özür. Multide Gece Saygın ve Kahraman Coşkuner sizi bekliyor. Keyifli okumalar !

KARANLIK KADINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin