--Kahraman--
Kısacık bir konuşmasıyla beni bu kadar soru işaretine boğması normal miydi ? Geçmişinin karanlık olduğunu söyledi ne kadar karanlık? Kabuğunu bu kadar sertleştiren ne yaşamıştı? Her an daha da karmaşıklaşıyordu çözmeliydim her ne pahasına olursa olsun bu kadının karanlığını aydıtlatmalıydım. O karanlıkta kaybolacağımı söyledi karanlık olan kendisi miydi yoksa sadece geçmişi mi ? Gördüğüm kabus bir ipucu olabilir miydi içinde kurtarılmayı bekleyen bir çocuk olabilir miydi ? Kafamdaki milyon tane düşünce eşliğinde eve dönüp rutin hazırlanma İşlerimi hallettim şirkete gidip biraz çalışırsam kafam dağılır diye umut ediyordum. Şirkete gitmem saat 10.00 ı bulmuştu ilgisiz kalmaktan memnun olmadığını beş metre öteden farkettiğim sevgili asistanım Merve gözleriyle beni delmeye çabalıyordu. Konuşmadan odama girdim on dakika kadar sonra elinde kahvemle Merve odama girdi . " Kahvemi içtim geri götürebilirsin. "
" Kahraman bey benimle ilgili bir sorun mu var ? " dedi dudaklarını sarkıtarak. Sorusunu yok saydım " Kaç yıldır buradasın Merve ? "
Soruma afallamış olacak ki yanıtının gelmesi uzun sürdü. " 2 yıl efendim . "
" İyi akşam mesai bitiminde muhasebeye git tazminatını hesaplasınlar. "
" Ama efendim şey neden yani bir yanlışım mı oldu ? "
" Aramızda olmaması gereken şeyler gelişti şimdi de sonlanıyor. "
" Madem öyle bu odada yaşadığımız güzel anıları insanlara anlatmamda bir sakınca yoktur herhalde nasıl olsa sonlanıyor. "
" Istersen bir dene bakalım birdaha değil asistan garson olarak bile işe girebilecek misin ? "
" Bu kadar kötü olamazsın. "
" Zorlarsan olurum şimdi çıkmadan önce bugün hiç toplantım var mı? "
" Yarım saat sonra Saygın Holding'le ortaklık imzaları atılacak Gece Saygın binaya giriş yapmış bile. "
Gözlerimden geçen parıltı odayı aydınlatacak cinstendi bir şekilde ulaşacaktım ona yukardan gelen ikinci işaretti bu. " Toplantıya kadar buraya alın Gece hanımı. "
" Peki. "
Sabırsızlıkla yerimde kıpırdandım o zümrüt gözleriyle yine buluşacak onu mavilerime katacaktım. Çok geçmeden kapım tıklatıldı önden Merve arasından Gece göründü. " Teşekkürler Merve çıkabilirsin. "
" Hoşgeldiniz Gece hanım görüyorsunuz ya kader birbirimizi özlememize izin vermiyor yine karşı karşıyayız. "
" Merhaba Kahraman bey . Ağzınızın iyi laf yaptığını itiraf etmem gerekir ama bunu duyguları olan insanlarda kullanmalısınız bende işe yaramaz. "
" Kendinize haksızlık etmeyin duygusuz bir insan sabah o küçük kızı öyle şefkatli sevemezdi. "
" Beni tanıyor olsanız gerçek nedenini bilirdiniz Kahraman bey ama ne yazık ki kimse beni o kadar yakından tanıyamaz. "
" Bu konuşmalarınız beni yıldırmaktan daha çok kamçılıyor Gece hanım. "
" Amacınız beni sinirlendirmekse doğru kişiyle uğraşmıyorsunuz Kahraman bey . "
" Ne diyebilirim ki adrenalini her zaman sevmişimdir. "
" Bana bir sebep söyleyin neden benimle uğraşıyorsunuz. "
" Aslına bakarsanız somut bir sebebim yok başlarda meraktı öyle bir çekim hissetme gibi birşey. Sonra bir rüya gördüm bu yaşıma kadar görmediğim türden bir rüya sürekli karşılaşmamız da üstüne tuz biber oldu diyebilirim. Çözülmeyi bekleyen zor bir bulmaca gibisiniz . Siz ateşsiniz bense o tehlikeyi bile bile o ışığa kanat çırpan kelebeğim. "
" Rüyanızda ne gördüğünüzü sorabilir miyim ? "
" Küçüklük halinizdi 13 14 yaşında gibisiniz nasıl bilmiyorum ama o kızın siz olduğunuza şüphem yok. Karanlık basık bir odadayız üstünüz başınız paramparça - "
" Bu ben değilim yanılmışsınız. "
Gerildiği her halinden belliydi fakat dik durmaya çalışıyordu hala. Cevap verecektim ki toplantıyı haber veren Merve içeri girdi. " Efendim böldüğüm için özür dilerim herkes toplantı salonunda sizi bekliyorlar. "
Hemen ayaklanıp sessizce salona yürüdük biraz arkada kalıp muhteşem görüntüsünü seyrettim siyah kalem eteği ipek gömleği sımsıkı yaptığı topuzu yine asaletinden ve ciddiyetinden ödün vermeyecek şekilde kusursuzdu. Hem resmi hemde seksi görünüyordu.
Toplantı kısa sürdü imzalar atıldıktan sonra resmi olarak şirketlerimiz evlenmişti . Gece teklif ettiğimiz kutlama yemeğine dahi kalmadan gitti. Hiçbirşeyi uzatmayı sevmediği her halinden belliydi herşey bir an önce çözüme ulaşmalıydı beklemeye tahammülü yoktu. Gün boyu her iş arasında her fırsatta Gecenin resimlerine bakmayı artık adet haline getirmiştim kendimden ciddi anlamda korkmaya başladım. Akşam eve gitmeden direk sahile gittim Ömer babayı uzun süredir ihmal ettim biraz sohbet mutlaka iyi gelecektir. Ömer babanın sahildeki barakasının yakınına arabamı parkettim bir kaç adımda kapıya ulaştım. Iki tıklamada kapı açıldı . " Oooo evlat hoşgeldin bende unuttu beni deli oğlan diyordum. "
" Amma da yaptın Ömer baba ben seni unutur muyum hiç? Sofrada bana da yer var mı ? "
" Olmaz mı deli oğlan gel bakalım otur rakı dolduruyorum. "
" Doldur Ömer baba seninle oturan adamı içeceği olmasa içirirsin sen. "
" Bu meret boş konuşma istemez evlat dolu konuşmuyorsan cesaret edip almayacaksın eline kadehi madara olursun. "
" Senin bu lafların yanında ben ne konuşsam boş kalıyor be baba sen konuş ben içeyim en güzeli. "" Neyin var senin evlat alaylı sözlerin gülen yüzün nerde ? "
" Bir kadın var baba ne yapsam ulaşamıyorum bir derdi var ne olduğunu bile bilmiyorum gözlerinde desen hiç ifade yok zümrüt yeşili gözlerine adı gibi Gece çökmüş bırak güneş doğmayı bir tane yıldız bile çıkmıyor. Bulut dahi yok net bir karanlıktan ibaret tüm benliğini sarmış karanlığı onu esir etmiş. Elimi uzatmama izin vermiyor . "" Bazı kadınlar adamı şair eder derdim de inanmazdın gördün mü evlat seni de şair edecek bir kadın çıkmış. Kim bu kadın kimin nesi anlat bakalım. "
" Gazetelerde görmüşsündür belki Gece Saygın bizim şirketle birleştirdik onun şirketi bir gördüm yetti zaten öyle soğuk bakıyor ki baba sanırsın gözleriyle donduracak beni. "
Ömer babanın bakışları da değişmişti Gecenin ismini duyar duymaz . " Eğer hala donmadıysan evlat o bakışlarda o istemediğindendir. Uzak dur Kahraman ondan o ruhunu duygularını herşeyini karanlığa teslim etmiş o yakıcı bir ateş sıcaklığı şuan hoş ve rahatlatıcı geliyor ama yaklaşırsan yanarsın oğlum. "" Sen tanıyor musun Geceyi ? "
" Seneler önce onların şoförlüğünü yapardım ben eve geldiği ilk gün dün gibi gözlerimin önünde. Bakışları o zaman bile soğuktu başlarda yabani bir hayvan gibiydi. Kolay iletişim kurmazdı içine kapanıktı bakışlarıyla anlaşırdı herkesle buda ona has birşey anlatmak istediklerini gözlerine yazıp asar sen baktığın an okursun. Zamanla iyiye gitti ama o şunu bilmelisin ki Gecenin hayatta sevdiği insan sayısı belli onlar dışında kimseyi sevmez . Annesi babası birde galiba beni seviyor hiç söylemedi ama beni hep ziyarete gelir elini üstümde tutar . Kötü biri değil ama farklı kimseye benzetemezsin kimseyle kıyaslayamazsın o farklı. "
" Neden peki baba ne derdi var ne yaşamış ki böyle olmuş anlat bana ben delirmeden anlat Allah aşkına. "
" Yok evlat onun hikayesi kitaplardaki basit hikayelere benzemez enkaz gibi yükü kalır adamın üstünde bana düşmez onu kelimelere dökmek becerirsen anlattırmayı göze alırsan o enkazın altına girmeyi Allah sana kolaylık versin. Sakın üstüne gitme onun yüreği yok sadece kan pompalayan bir kalp içinde duygu yok . Senin ona vurgun olman onun için birşey ifade etmez merhametini kimseye bahşetmez o tehlikenin karanlığın ta kendisi. "
" Sen kötü insanları sevmezsin baba Geceyi neden etrafında tutuyorsun bu kadar kötüyse. "
" Yanlış evlat o kötü değil kötü olmaya zorlanmış ama kötü değil bi nevi engelli oda bazısının gözleri yok bazısının bacağı bazısının aklı ama en kötüsü Gecenin ki onun duyguları yok çekip almışlar elinden nasıl suçlanır ki bu halde bir insan. "
Ömer baba aklımı hepten karıştırmıştı umudumu kesmeli miydim Karanlık Kadın ' dan. Onu düşünürken bir şarkı belirdi kafamda
Kalbi aşk geçirmez
Yarası zırhlıdır
Gülüşünde birşey var hep içime dokunur
Bir derdi var
Her halinden belli
Anlatmıyor..
Anlatsa kurtulur..Multide Kahraman ve Gece sizi bekliyor keyifli okumalar!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK KADIN
General FictionÜlkenin sayılı zenginlerinden birinin şımarık ukala oğlu Kahraman Coşkuner. Ülkenin en zengin en karanlık en acımasız en kalpsiz ve en tehlikeli kadını yetimhanenin soğuk duvarlarından en tepeye ulaşmış Gece Saygın ' a kalbini kaptırırsa aşk mı olu...