4. Bölüm

75 5 0
                                    

--Kahraman--

Bu gece Saygın Holding'le ortaklığımızın resmi olarak basına duyurulacağı büyük davet var ve kadınlar gibi giysi odasında ne giyeceğime karar vermek için çırpınıyorum. Geceyle karşılaşacak olmak heyecan verici olmakla birlikte gerilmeme neden oluyor. Azıcık olsun ısıtabilir miydim bakışlarını birgün. Siyah italyan kesim takım elbiseye karar vermem iki saatimi aldığından geri kalan İşlerimi hızla halletmek zorunda kaldım. Sonunda davetin verileceği otele her yere olduğu gibi son dakikada yetişmiştim bu zamanlama problemime en yakın zamanda bir çare bulmam gerektiği kesin. Sakin kararlı adımlarla salona giriş yaptığımda gazetecilerle savaş vermekten harap olmuştum.  Görüş alanıma Gece girdiğinde yine o büyülü çekime kapılıp kendimi soğuk bakışlarının hedefinde karşısında buldum.
" Her zaman böyle geç mi kalırsınız Kahraman bey. "
" Size de merhaba Gece hanım. "
" Ah evet nazik olamadığım için Üzgünüm demek isterdim fakat değilim. "
Arkasını dönmüş gidecekken sıkmamaya özen göstererek kolundan tuttum. Bana öyle bir baktı ki öfkenin içinde sanki saklanmaya çalışan korku tohumları vardı bakışında ve ciddi anlamda ürkütücü görünüyordu. Sertçe kolunu elimden kurtardı ateş saçan gözleriyle dişlerinin arasından tısladı " Sakın ! Sakın bir daha dokunma bana ! " hızla yanımdan uzaklaştı. Öfkesine bir şekilde alışmıştım peki aralardaki saklanan korku işte bu Geceyle bağdaştıramadığım bir tavırdı. Her karşılaşmamız beni ayrı bir karmaşaya sürüklüyordu. Birleşme töreni bitip herkes kendi halinde yapmacık sohbetlerini sürdürürken Gecenin salondan çıktığını farketmemle peşine takıldım. Asansörün dijital ekranından terasa çıktığını gördüm. Yukarı çıktığımda telefonda konuşuyordu. " Depoya götürün yarın sabah geleceğim. "
" Kendi davetinizden sıkılıp kaçmanız farklılığınıza yakıştı. "
" Bu sapkın takipçi tavırlarınızın size yakıştığını söyleyemeyeceğim . Sizce de fazla uzatmadınız mı? "
" Gizemli kadın tavırlarınızı daha ne kadar sürdüreceksiniz ? "
" Gizemli kadın olmak gibi bir amacım yok. Hem bana uygun olduğunu da söyleyemem size söyledim ben sadece karanlığım ben Geceyim . "
" Gece her daim gündüze ulaşır. "
" Benim gecem daimi ben o gecenin içinde müebbet hapisteyim ve beni çıkarmaya kendi gücüm bile yetmez . "
"  Neden sana uzanan bir eli geri çeviriyorsun o zaman tek başına olmaktansa iki kişinin gücü yeter belki bilemezsin. "
" Insanlar çıkarları olmadan kimseye yardım etmez ben karanlığımdan memnunum kimsenin yardımını istemiyorum. "
" Benim çıkarım ne olabilir peki. "
" Peşimden geliyorsun çünkü sana gizemli görünmem beni sana çekici gösteriyor . O kadar alışmışsın ki istediğin her kadını elde etmeye beni arzulamanı aşk sanıyorsun belki de . Bu sana son uyarım benden uzak dur yanarsın cayır cayır yanarsın sana duygularım yok derken mecaz yapmadım aç gözlerini çocuk burada güzel birşey yok burası cehennemden ibaret . Birdaha iş dışında etrafımda dolaşma acımam. "
" Sence hislerimi ayıramayacak kadar çocuk muyum yani aşkı sexle karıştıracak kadar yani. Hem bildiğim kadarıyla senden 2 büyüğüm bile. "
Alaycı bir gülümseme düştü biçimli dudaklarına.  " Yaşın büyük ya yaşadıkların onlar da büyük mü? "
" Nasıl bir yük taşıyorsun bilmiyorum anlatsan sadece dinlesem hiç konuşmadan sadece dinlesem yarısınıda ben alsam omuzlarıma hiçbir karşılık beklemeden hiçbirşey istemeden. " " Bu yükü benden başkası taşıyamaz zaten öyle bir isteğimde yok iyi geceler. "
Etkilendim mi evet vazgeçecek miyim asla ! Ne yapıp ne edip öğreneceğim yarasını saramasam da pansuman yapacağım .

Gece boyunca herşeyi tekrar tekrar ve tekrar gözden geçirdim.   ' Depoya götürün sabah geleceğim ' dedi. Bu bana gizemli bir konuşma gibi geldi fakat işle alakalı birşey olma olasılığıda vardı. Yine de Gecenin gizem perdesini kaldırma için bir ipucu olabilirdi. Yaramaz çocuk ruh hali yine üzerimdeydi ve Gecenin tüm uyarılarına ve tehtidlerine rağmen sabah onu takip etmeye karar verdim. Uyumadan sabahı zor edip Gecenin evinin az uzağında görülmeyeceğim bir köşede pusuya yattım. Saat 07.00 ı gösterdiğinde tüm asaleti gizemi ve güzelliğiyle Gece kapıda göründü. Yüzü sert görünüyordu ve acelesi var gibi bir hali vardı. Hızlı hareketlerle arabanın sürücü koltuğuna yerleşip yine hızla arabayı ihtişamlı bahçesinden çıkardı.  Gözden kaybetmemeye özen göstererek uzaktan takibi sürdürdüm uzun bir yolun ardından şehrin dışında rahatsız edici biçimde ıssız bir yerdeki yıllar yıllar önce terkedilmiş korkutucu bir binaya ulaştık. Arabamı ondan uzak biryere parkedip izlemeye devam ettim Gece yumrukları sıkılı biçimde hızla izbe binaya girip gözden kayboldu. 20 dakika kadar sonra temkinli bir biçimde depoya girmek için arabadan indim. Etrafa dikkat ederek binaya yaklaştım en ufak ses yoktu . Kapıdan içeri birkaç adım atmıştım ki ne olduğunu anlamadan iki kolumu aynı anda sert eller kavradı. " Sen kimsin ne işin var burada ! "
" Şeyy ben şeyy hah ben Gece hanımın arkadaşıyım. "
" Gece hanımın arkadaşı olmaz olsada buraya gelemez bunun hesabını Gece hanıma vereceksin . "

Sertçe çekiştirilerek binanın derinliklerine ilerledik bir boşlukta durduğumuzda ne olduğunu anlamaya çalışıyordum. Adamlardan biri eğildi ve orada olduğunu bilmeyen kimsenin farkedemeyeceği büyük giriş kapısını açtı.  Aşağısı loş bulutumsu bir ışıkla  aydınlanıyordu ve oldukça korkutucu görünüyordu.  Dengemi korumaya özen göstererek adamların adımlarına uyum sağlayıp merdivenleri takip ettim derinlerden uğultu gibi bir ses geliyordu ama ne olduğu pek anlaşılır değildi. Yakınlaştıkça ses acı bir çığlığa benzemeye başladı ve kesik sözcükler dikkat ettiğinde seçiliyordu. " Dur yapma ! Acı bana çocuğum var . "

Büyük demir bir kapının önüne geldiğimizde sesler rahatsız edici şekilde netleşmişti ve ciddi anlamda korkmama yol açmıştı. İçeride ki adam her kimse işkence gördüğü su götürmez bir gerçekti. Adamlardan esmer olan değişik bir ritimle kapıyı tıklattı belli ki bu bir şifreydi. Ağır ve sesli bir şekilde kapı açıldı ve gördüğüm manzara aklımın alacağı türden değildi.  Gecenin yüzünden şaşırdığı belli oluyordu. Dudaklarından dökülen cümle tehlikeli bakışları mümkünmüş gibi kanımı biraz daha dondurdu. " Uyarılarımı dikkate almayarak aptallık ettin küçük Kahraman . Gecenin dünyasına hoşgeldin. . "

Evet arkadaşlar abartılı bir gecikme yaşandığının farkındayım ancak üniversite stresinden kafamı toplayıp ancak bölümü toparlayabildim hala da tam kendime geldiğim söylenemez sanırım sonuçlar açıklanana kadar da tam anlamıyla beyin devrelerim normale dönemeyecek. Şu bölümü ne kadar sürede defalarca silerek baştan başlayarak yazdığımı anlatsam oturup ağlayabilirsiniz. Bundan sonra ağırlık vermeye çalışacağım bu zaten farkettiğiniz üzre geçiş bölümü ve bundan sonra sizde Kahramanla beraber Gecenin karanlık dünyasını keşfedeceksiniz şaşırmaya ve Dehşete düşmeye hazır olun derim daha fazla uzatmadan size öpücükler yolluyor ve gidiyorum.

KARANLIK KADINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin