2.Bölüm

130 8 4
                                    

--Kahraman--

Bir haftadır saplantılı bir psikopat gibi kafayı Geceye takmış durumdaydım. O benimle ilgili istediği her bilgiye ulaşabiliyorken ben internette bulduğum bilgilerin dışında hiçbir yolla en ufak bilgi edinememiştim. Son iki gecedir rüyalarımda bile onunla uğraşıyordum bu rüyalardan ikisi ıslak rüyalardı ve bu bana kendimi ergenlik zamanımdaymış gibi hissettirse de ne kadar büyüleyici olduğunu kabul etmeliydim. Kafamı dağıtmak adına akşam her zamanki arkadaş grubumla dışarı çıkmak için program yaptım. İşlerimi bitirdikten sonra hızla otoparka inip arabamı direk evime sürdüm kısa bir duşa girdim belime havlumu sarıp giyinme odasına geçtim kot pantolon her zaman vazgeçilmezim olmuştur üstüne düz siyah slimfit bir tshort geçirdim siyah spor oturtmalı ceketimide üstüme aldıktan sonra saçımı şöyle bir tarayıp dağınık bırakmayı tercih ettim. Araba anahtarını ve telefonumu cebime atıp evden çıktım garajdan arabamı alıp hızla mekana geçtim. Kapıdan girip localara göz gezdirip bizimkileri bulmaya çalışırken gördüğüm manzarayla yerime çivilendim. İşte tüm asaleti tehlikesi ve cazibesiyle Gece Saygın karşımda üst katın locasında bacak bacak üstüne atmış o harika bacaklarını sergiliyordu. Kırmızı elbisesi kimsenin üzerinde duramayacağı kadar iyi duruyordu. Etrafı oldukça kalabalık ve neşeli görünüyordu fakat o neşe Gecenin tarafına ulaşıyormuş gibi değildi. O gün ki ve internet üzerinde ki her fotoğrafında olduğu gibi yüzü ifadesizdi. Otoritesinden asla ödün vermiyordu bunu nasıl başardığını merak ettim. Ayaklarım benden bağımsız bir şekilde hareketlendi ve kendimi Gecenin karşısında buldum. Bakışlarıyla bile insanı karşısında küçücük yapabilmesi tanrı tarafından verilen bir yetenek olsa gerek . " İyi eğlenceler görünce selam vermek istedim . "
" Teşekkür ederim size de selam görüşmek üzere arkadaşlarınızı bekletmek istemezsiniz sanıyorum. "
" Ne kadar da kibar kovuyorsunuz Gece hanım her zaman böyle misiniz ? "
" Evet Kahraman bey iş ilişkisi şirkette geçerli dışarıda iki yabancıdan fazlası değiliz bilirsiniz yabancılarla konuşulmaz. "
" Artık pek yabancı sayılmayız bende sizin gibi biraz araştırma yaptım Hakkınızda baya tanıyoruz birbirimizi artık. "
" Hah merak ediyorum Kahraman bey doğum tarihim 15 yılımı yetimhanede geçirdiğim yaptığım o aptal röportaj ailemin trajik kazası ve okul başarılarım dışında öğrenebildiğiniz ufacık bir bilgi var mı  ? "
Ahh bu kadını hiçbir zaman hazırlıksız yakalayamayacak mıyım acaba ? " Gülmeyi sevmediğinizide öğrendim. "
" Bu bir sır değil Kahraman bey benimle 15 dakika aynı ortamda bulunan herkes bunu anlayabilir. "
" Bunun hakkında daha uzun konuşmak isterim . "
" Böyle bir şansınız yok . Şimdi size iyi eğlenceler. "
Küçük Çantasını eline alıp yanımdan geçip gitti . Arkadaşlarımın yanına gitmekten vazgeçip sahile inmeye karar verdim. Denize en yakın yere park edip arabadan çıktım kaputa dayanıp denizi izlemeye koyuldum. Ama yaptığım hiçbirşey onu düşünmemi engellemiyordu. Bu kadında ne olduğunu çözmek için herşeyimi feda edebilirdim soğuk bakışları karşısında kendimi yeni yetme oğlan çocukları gibi hissetmem lanet olsun ben gerçekten yeni yetme zamanlarımda bile böyle hissetmemiştim özgüvenim her zaman en üst seviyede olmuştur. Gecenin gücünün soğuk  bakışlarının karşısında bütün iradem özgüvenim yerlebir oluyordu. Neden böyle etkilendiğime bile bir anlam veremiyorum onu diğerlerinden ayıranın ne olduğunu anlamlandıramıyordum. Düşündükçe bir çözüme ulaşmak yerine kafam daha çok karışıyordu. Orada o şekilde kaç saat geçirdim bilmiyorum. Eve vardığımda saat 03.00  ı gösteriyordu. Oyalanmadan yatağıma uzanıp yine Gece dolu rüyalara boğuldum bu sefer ki daha çok kabustu 13 14 yaşlarında bir kız vardı bu kızın Gece olduğuna şüphem yok. Karanlık bir depo tarzı odadaydı köşeye sinmiş korkmuş gözlerle ağlıyordu üstü başı paramparçaydı. Elini uzatıp benden yardım istiyordu koşmak istedim ona sarılıp gözyaşlarını silmek ama kıpırdayamıyordum görünmez bir el beni tutuyormuş gibi bir adım dahi atamıyordum. Yüzünü göremediğim iri yapılı bir adam belirdi pis bir gülüşle Geceye doğru ilerledi Gece gözlerini bana dikmiş bakışlarıyla yardım dileniyordu. Adam Gecenin dibine kadar gelmişti ki birden yerinde durup aniden bana döndü. Sanırım asıl şoku o an yaşadım karşımda aldığı darbelerden tanınmayacak hale gelmiş bir surat ve boynunda derin bir kesik olan bir adam vardı . Sıçrayarak ter içinde uyandım gördüğüm rüyanın etkisinden çıkamamış olacağım ki etrafımda Geceyi aradım sanki hala kurtarılmayı bekliyordu ve ben öylece yatıyordum. 30 yaşındayım ve ilk defa böyle bir rüya görmüştüm banyoya gidip yüzüme soğuk su çarptım tekrar uykuya dalamayacağım belliydi odamın balkonuna çıkıp bir sigara yaktım Gecenin o çaresiz korkmuş masum hali gözümün önünden gitmiyordu. Şuan ki haline çok zıt bir görüntüsü vardı Gece ve çaresizlik korku masumiyet kelimelerini bağdaştırmak oldukça güçtü. Güneş ilk ışıklarını gösterdiğinde uzun bi banyo ardından sert bir kahve eşliğinde kahvaltıyla kendime gelmeyi başardım. Şirkete erken gitmek istemediğimden sahile koşmaya gitmeye karar verdim. Üstüme uygun kıyafetlerimi geçirip sahile indim kulaklarımı takıp yavaş tempoda koşmaya başladım 15 dakika kadar sonra yanımdan hızla bir kadın geçti. Tesadüflere inanmayan bir insan olarak artık bunun bir işaret olduğuna kanaat getirdim aynı saatte Geceyle aynı yerde koşuya çıkmış olmamız beni şaşkınlığa uğrattı. Zaman kaybetmeden hızımı arttırıp peşine takıldım temposunu düşürmeden hızla koşuyordu. Aniden durduğunda afalladım sahilde koşuşturan 2 3 yaşlarında ki bir bebeği seviyordu ve o görüntü gülümsemesi  ilk defa gülümsüyordu ve bu benim başımı döndürmeye yetmişti . Herşeyi gibi gülümsemesi de kusursuz ve büyüleyiciydi. Yavaşça yanına yaklaştım " İşte yeni bir bilgi gülümsediğin anlarda varmış. "
Anında ifadesiz suratına büründü sanki hiç gülümsememiş gibi. " Artık beni takip ettiğinizi düşünmeye başladım. "
" Bence yukardan görünmez bir güç yollarımızı kesiştiriyor. "
" Ah gerçekten öyle birşey varsa başım yine belada olmalı. O güç bugüne kadar bana pek güzel şeyler sunmadı."
" Herşeyin bir ilki vardır derler. "
" Ben kadere veya tesadüflere inanmam beni takip etmeyi bırakın. "
" Takip etmiyorum ama karşılaştığımıza göre bence bir kahve içmeliyiz . "
" Peki içelim bakalım benimle derdiniz neymiş. "
Sahil kenarında gördüğümüz ilk cafeye girdik . Heyecanlı hissediyordum lanet olası özgüvenim nereme kaçtı benim ! Ne zamandan beri birinin karşısında dizlerim titriyor ! Gecenin her hareketi keskindi her hareketini 15 gün önceden planlamış gibiydi. Otururken bile hep bir kontrol içerisinde gibi olması kendimi karşısında daha da küçük hissetmeme yol açtı. Ben latte tercih ederken Gece beni şaşırtmayıp kendine uygun sert bir filtre kahve sipariş verdi. " İçtiğim içeceğe kadar herşeyim sert diyorsunuz yani. "
" Hayır uyanmak için birebir diyorum. Şimdi lütfen bana kafayı takma sebebinizi anlatın. "
" Size kafayı takmadım buna tesadüf diyoruz . "
" Neden size inanmakta güçlük çektiğimi açıklayayım. Güveneceğiniz insanları iyi seçmiyorsunuz. Benimle ilgili sadece internetten değil birçok yerden araştırma yapmışsınız.  Ne yazık ki çabalarınız boşa çıkmış elinizdekilerle kalıvermişsiniz. "
" Her zaman hazırlıklısınız değil mi her duruma karşı  ? "
" Tabiiki öyleyim sizin öyle olmadığınıza elbette kızamam siz paranın ve gücün içine doğdunuz. Bense elde ettiğim herşeyin bedelini önden ödeyip öyle sahip oldum. Elimdeki her zerrenin değerini bilerek hareket ediyorum. Herşeyin en kötüsü olacakmış gibi hazır olurum . Ben gücümü tecrübelerimden yaşadıklarımdan alıyorum sizse babanızdan. "
" Evet hayata talihsiz bir başlangıç yapmışsınız. "
" Talihsiz benim geçmişimin yanında sevimli bir kelime Kahraman bey . O yılları öğrenmek istemezsiniz çünkü orası oldukça karanlık ve sizin orada kaybolacağınıza eminim. Sakın geçmişimi beni hayatımı kurcalamaya kalkmayın bunu açıkça bir savaş açmak olarak kabul ederim ve inanın Kahraman bey ben savaşlarda bir harikayımdır. "
Cümlesine noktayı koymasıyla masadan kalkması bir oldu bense tek kelime edemeden arkasından bakakaldım..

Evet ikinci bölümle karşınızdayım bol aksiyonlu sürprizli bölümler sizi bekliyor düşüncelerini de paylaşmanız benim için önemli . Multide Kahraman ve Gece sizi bekliyor keyifli okumalar !

KARANLIK KADINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin