6. Bölüm

75 5 1
                                    

-- Gece --

Aceleyle depodan çıktığımızda Kahraman bir çeşit şok geçiriyordu muhtemelen ya da onun gibi birşey olmalı. Kolundan tutarak kelimenin tam anlamıyla sürükleyerek arabaya götürdüm. Bu kadar da narin olmasını beklemezdim açıkçası bunu ilk yaptığımda 18 yaşında olmama rağmen midem dahi bulanmamıştı. Gerçi benim içimde bir canavar yaşıyor başkasını kendimle kıyaslamam pek doğru bir hareket olmaz sanırım. Her ne boksa herşeyi de doğru yapamam ya . Arabayı evin garajına sokup Kahramanı yaka paça dışarı çıkardım. Korumaların yardımıyla Kahramanı banyoya taşıdık yüzünü ellerimin arasına aldım
" Kahraman gözlerime bak anlıyorum sarsıldın ama kendine gelmek zorundasın şimdi yüzünü yıka o kadarınıda ben yapamam. Şimdi seni bırakıyorum dediğimi yap. "

Gözleriyle onay verdiğinde onu bıraktım uzun süre aynada ki aksine baktı yüzünde üstünde başında öldürdüğü pisliğin sıçrayan kanları vardı. Evime misafir gelmesi pek alışıldık olmadığından ona uygun temiz kıyafet yoktu.

" Ben sana temiz kıyafet bulacağım sen banyoya gir havlular sağdaki dolapta. "

Koridora çıkıp kapıyı kapattım korumalarımdan Can kapıda bekliyordu eve bir misafirle -erkek bir misafirle- gelmeme şaşırmış olduğu her halinden belli oluyordu.

" Can ağzını kapat ve ona göre temiz kıyafet ayarla . Hemen. "

" T tabi efendim. "

Hayatımda şaşırdığım anlar nadirdir fakat Kahraman beni oldukça şaşırttı. Gizlice beni takip etmesi oraya girmesi buraya kadar belki anlarım zaten yapışkan bir tip ama depoda yaptıkları yani adam öldürecek bir tipe benzemiyordu. Benim belli sebeplerim var bunu yapmak için depodaki çalışanlarında öyle hepsi benim geçtiğim yollardan geçmiş insanlar yoksa bu işi yapmak normal bir insan için oldukça zor olmalı. Ama Kahraman o sadece bir kaç resime baktı ve bu ona yetti. Hah bide yaşamış olsa ne olurdu acaba . Ama ne olursa olsun onu bu işin içine çekmem doğru olmaz onun ben gibi bir hesabı yok ben gibi bir dünyası yok. En temizi çenesini sıkı tutması için korkutup onu eski hayatına postalamak.

" Efendim bir isteğiniz var mı? "

" Viski bardağını şişesiyle birlikte getirir misin Hande . "

" Efendim kahvaltı ? "

" Viski bardağı Hande şişeyle birlikte. "

" Peki efendim. "

Isteklerimin tekrarlatılmasını sevmem beni düşündüğü doğru fakat o benim annem değil . On dakika sonra isteklerim önümdeydi şişenin kapağını açıp yavaşça bardağa döktüm. İçmeye başlamıştım ki kapıda Can göründü
" Efendim viski için biraz erken bi saat değil mi ? "

" Bugün hepiniz annecilik oynuyorsunuz heralde kıyafetleri banyoya götür Kahraman ' ı kontrol et sonra da işine bak . "

" Emredersiniz efendim. "

Hareketlerimin sorgulanması tahammül edebileceğim birşey değil .

Merdivenden gelen ayak sesleriyle kafamı çevirdim Kahraman banyodan çıkmış Can ın getirdiği kot tshort ü giymiş saçlarını kurulayarak bana doğru yalınayak yürüyordu .

" O aptal ayakkabı almayı akıl edememiş mi ? " dedim hiddetle.

" Sakin olur musun bilerek giymedim yalınayak dolaşmayı severim. "

" Peki, nasıl hissediyorsun toparladın mı biraz hassas çocuk. " dedim alaylı bir tonda.

" Hergün işkence sopasıyla adam öldürmüyorum Gece. "

KARANLIK KADINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin