--Kahraman--
Gece gittikten sonra birşeyler atıştırıp yukarıda bıraktığım ayakkabıları almaya merdivenlere yönelmiştim ki dış kapıdan gelen silah sesleriyle kendimi yere attım. Silah sesleri kesildiğinde temkinli adımlarla kapıya yürüdüm yavaşça kapıyı araladım sabah bana kıyafet getiren koruma ölmüş diğeri yaralanmıştı . Polisi mi arasam Geceyi mi kararsız kaldım ama sanırım şuan en doğrusu Geceyi aramak olurdu. Ama bende numarası yoktu ki. Yaralı olan korumadan telefonunu aldım oradan Geceyi aradım 2. Çalışta telefon açıldı
" Efendim Murat . "" Ben Kahraman evine ateş açtılar kapıda ki korumalardan sabah bana kıyafet getiren ölmüş telefonun sahibi yaralı. "
" Can mı ölmüş? "
Neden önemsedi ki bu kadar ?
" Adını bilmiyorum Gece polisi arayayım mı ? "
" Hayır hemen geliyorum orada kal. "
" Tamam "
20 dakika kadar sonra Gecenin arabası hızla bahçeye giriş yaptı. Gece hızla arabadan fırlayıp adının Can olduğunu öğrendiğim adamın yanına koştu.
" Koruyamadım. "" Gece öncelikle sakin ol bilemezdin. "
" Tahmin etmeliydim o şerefsizi o saniye şirketten çıkar çıkmaz geberttirmeliydim. "
" Hangi şerefsizi anlamıyorum. "
" Yılmaz Candemir bu gece yatağında tatlı uykusunda ölecek olan Yılmaz Candemir. "
" İş adamı değil miydi o adam ne alaka. "
" Çok safsın Kahraman Yılmaz Candemir ülkenin 1 numaralı uyuşturucu kaçakçısı. Birçok iş adamı sandığın insanlar şirketlerini masum görünmek ve kara paralarını aklamak amacıyla kullanıyor. Herkesi babanla karıştırma babanın batma sebebide bu zaten normal görüntünün arkasında pis bir iş çevirmediği için. "
" Babam batmadı. "
" Evet onu ben kurtardım . Şimdi sesini keste Can'ı içeri taşı. "
Ben Can'a yönelirken o yaralı olan korumaya döndü.
" Murat merak etme sıyırıp geçmiş hemen bi doktor çağıracağım tutun bana. "
" Ama Gece hanım size dokunmam yasak. "
" Murat beni kucakla demedim emrediyorum bana tutun ve kalk seni içeri taşıyacağım sadece. "
İçeri girip kapıyı kapadıktan sonra Gece doktor olduğunu tahmin ettiğim kişiyi aradı. Ondan sonra tekrar birini aradı ama odadan çıktığı için kim olduğunu bilemedim. Murat ' a döndüm
" Neden ona dokunman yasak. "" Bilmem sebebini hiç sormadım hepimizin sözleşmesinde yazıyor hiçbir erkek çalışan Gece hanıma parmağının ucunu dahi değdiremez. "
" Anladım. "
Geçmişini düşünürsek bu Gece için oldukça normal.
" Ilk operasyonuna hazır mısın Coşkuner . "
" Ne operasyonu depoya mı gideceğiz. "
" Hayır Yılmaz Candemir'in temizlenme operasyonu. "
" Onu öldürecek miyiz ? "
" Hayır küvete sokup zorla yıkayıp uyutacağız. "
" Bu gerekli mi ? "
" Bir kez daha talimatlarımı sorgularsan bütün oyunun dışında kalırsın Kahraman kimseye son şans vermem ayağını denk al. Hiç kimse benim evimi kurşunlayıp çalışanımı öldürüp sonra da hayatına devam edemez. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK KADIN
General FictionÜlkenin sayılı zenginlerinden birinin şımarık ukala oğlu Kahraman Coşkuner. Ülkenin en zengin en karanlık en acımasız en kalpsiz ve en tehlikeli kadını yetimhanenin soğuk duvarlarından en tepeye ulaşmış Gece Saygın ' a kalbini kaptırırsa aşk mı olu...