я тебе теж люблю

16 0 0
                                    

Зранку я прокинулася не як звичайно а раніше, щоб зробити красиву укладку. Я обрала свою найгарнішу сукню,зібралася і пішла. Вийшовши з під'їзду я побачила Назара, на моєму обличчі миттєво з'явилася посмішка і я пішла до нього. Він стояв біля машини з букетом білих троянд. Я підійшла до нього міцно притиснула до себе і не хотіла його підпускати. Думки були тільки про нього - його тіло! Його запах!
Він поцілував мене в щоку і вручив мені букет, я подякувала і тримаючи одною рукою мене за талію, підняв мене та посадив на капот своєї машини. Я була здивована, та ще більше я здивувалася після його слів:
- Даша, ти подобаєшся мені ще з дитинства, я втрачаю розум будучи поруч з тобою, я не уявляю своє життя без тебе, ти будеш моєю дівчиною? Благаю, тільки не кажи ні.
- так, я згодна. - я усміхнулася і поцілувала його.
Потім він зняв мене з машини і посадив в середину. По дорозі до школи він запитам чи буду я сьогодні на грі, я відповіла що так. Але про Андрія йому не розказала. Боялася засмутити, або розлютити. Ми приїхали до школи, я вийшла з машини, а він за мною, я не дуже хотіла щоб нас бачили разом, але якщо вже так вийшло то я поцілувала його на прощання і пішла.
Сьогодні гра починалася не після уроків, а під час 4го. І мені «дуже шкода» залишати вчительку з математики на одинці з іншими. Але я не засмучувалася і пішла разом з іншими на стадіон. По дорозі я трохи відстала від групи і мені довелося йти самій. Проходячи по коридору я наткнулася на Андрія:
- привіт мала, ти прийшла) я дуже радий.
- привіт, - він хотів мене обняти, але я відступила назад.
- ти мене боїшся?
- ні, з чого ти це взяв? Я просто поспішаю.
- ну добре, йди тоді, сподіваюся після гри побачимося)
Коли я проходила повз нього він шльопнув рукою по моїй попі. Я вже не оберталася а мовчки пішла далі. Цього разу я уважно дивилася за грою, ну можливо не за грою, а за Назаром, але то не головне. По закінченні гри я ще залишилася на трибунах, а гравці пішли до роздягалень прийняти душ і переодягнутися. Я підійшла до роздягальні але в середину зайти не наважилася і стояла поряд. І раптом з дверей вийшов Андрій, я дуже не хотіла з ним перетнулися ще раз але це все ж таки відбулося.
- о, мала, а ти мене чекаєш?
- ні, я чек… - не встигла я договорити, як він прижав мене до стінки і почав цілувати. Я почала кричати і пручатися, але він закрив мені рота рукою і сказав:
- а ти, мала, з огоньком, я таких люблю, - він тримав мене за талію, але його руки потихеньку почали сповзати вниз. Я спробувала його відштовхнути, але в мене не вийшло.
- відпусти мене, а то я буду кричати!
- та кричи скільки влізе, - після цих слів я щось передумала кричати і вже змирилася з ним. Але тут двері в роздягальню відчинилися і з них вийшли решта хлопців і Андрій швидко відійшов від мене.
- а що ви тут робите? - з посмішкою запитав один з хлопців.
- та нічого, вас чекаємо. - спокійно  відповів Андрій.
Назар вийшов останній, підійшов до мене обняв і поцілував мене.
- він тебе не ображав? - запитав Назар у мене, дивлячись на Андрія.
- ні, ми просто говорили, - весело сказала я.
Андрій подивився на мене. Я другий раз проігнорувала і нічого не зробила, поки він розпускав до мене свої руки, напевно цим я і заохочую його продовжувати, а він залишається не наказаним. Але можна ж поскаржитися на нього в поліцію, за домагання до неповнолітньої, але хто цим буде займатися і відкинула ці думки в сторону.
- ну то шо? Знову в клуб?
- так.
- так, ідемо, тільки давайте бистріше, а то я так втомився.
- ми їдемо в клуб чи до мене? - запитав у мене Назар.
Це почув і Андрій і по його очима зрозуміло було що він ревнує.
- а можна і туди і туди) - відповіла я.
- ну то все! Їдемо!
Ми сіли по машинам і в поїхали. На цей раз ми всі приїхали одночасно. Зайшли в клуб і зайняли той самий столик що і минулого разу. Але на цей раз я вже сиділа біля Назара і якогось не знайомого мені хлопця. Настрою танцювати в мене не було, хотілося просто напитися до нестями. Я сиділа і пила коктейль за коктейльом. Я була вже доволі п'яна а Назар не дуже. Хлопець той що сидів рядом біля мене почав приставати до мене, але на той момент Назара поряд не було, мене врятував Андрій:
- привіт, потанцюємо? - протянув мені свою руку.
Я встала і пішла з ним, але через пару секунд я розвернулася в іншу сторону і пішла до вбиральні. Андрій пішов слідом. Я зайшла, стала біля дзеркала і почала поправляти макіяж і зачіску. Тим часом Андрій закрив двері на замок і потихеньку підходив до мене. Я його не помітила. За те Назар помітив що мене не має на місці і запитав у хлопця що сидів поряд де я.
- ой… а я не помню де. А. Вспомнив, вона з Андейкою пішла кудись.
Назар почав мене шукати, бо знав цього Андрійку і те що він міг зробити. А поки він мене шукав, Андрій підійшов до мене ззаду міцно прижав до себе і почав цілувати мене в шию. Я миттю розвернулася до нього лицем і почала відштовхувати він себе, перший раз прийшло і він майже впав, я хотіла піти звідти але він зхватив мене за зап'ястя і знову прижав до себе.
- а ти буйна мала. Я тебе так хочу, ти навіть собі не уявляєш настільки.
Він посадив мене на столик біля умивальника і почав цілувати розтібаючи свою ширінку. Я почала пручатися і плакати, але він тільки злизнув мої солоні сльози і почав цілувати декольте, воно в мене було дуже відкрите, я була без лівчика. Я вже думала про найгірше, але тут в двері постукали і пролунало питання: Даша, ти там?
Я хотіла відповісти, але він не дав мені цього зробити закривши мій рок рукою. Назар зрозумів що там хтось є і пішов до охорони по ключ.

Ти Будеш МоєюWhere stories live. Discover now