В мене з'явилася маленька надія на порятунок, тому що я була не в силі допомогти самій собі, від цього мені стало ще гірше, і сльози покотилися по моєму обличчі. А Андрій ще більше збуджувався коли бачив мої сльози. Він поклав мене на стіл і сказав:
- роздвинь ноги, або це зроблю я!
Я зробила вигляд що не почула його, але він продовжив.
- якщо це зроблю я, тобі буде дуже боляче. Так що роздвинь ноги як омога ширше і отримуй задоволення, шлюшка.
Я знову його проігнорувала, і він вже збирався зробити це сам, але двері відчинилися і всередину увійшов Назар з двома охоронцями. Назар підбіг до мене, а охоронці затримали Андрія, який хотів піти.
- як ти, він тебе не тронув? Все нормально?
Я заплакана відповідаю: - він хотів мене згвалтували, але не встиг.
Назар різко розвернувся підбіг до Андрія і почав його бити. Він був дуже розлючений і не міг зупинитися, я подумала що він його вб'є.
- Назар!! - закричала я. Він зупинився підійшов до мене:
- да, принцеска, я рядом.
- поїхали додому, я хочу додому.
Він взяв мене на руки і поніс до виходу, посадив мене в машину, а сам відійшов на пару хвилин поговорити по телефону. Закінчивши він прийшов, сів в машину і завів її.
- можливо не треба? - тихо запитала я.
- що не треба!?
- щоб ти сідав за руль.
- ти права, я зараз викличу таксі.
Він зателефонував в службу так і замовив машину.
Через кілька хвилин приїхало таксі і ми сіли в нього.
- куда їдемо? - запитав водій.
- вулиця Короленка, 36. - відповів Назар.
- ні, давай до тебе, вдома батьки, і мені доведеться все їм пояснювати, а я не хочу.
- ну добре, зайчик, їдемо до мене.
Назар назвав свою адресу і ми поїхали, всю дорогу я обіймала Назара. Ми приїхали, вийшли з машини, він взяв мене на руки і поніс до будинку. Він йшов до гостьової спальні, але я сказала:
- я хочу до тебе) - і він поніс мене в свою спальню. Він поклав мене на ліжко а сам пішов робити мені заспокійливий чай. Я лежала пару хвилин, але потім спустилася до нього. Він повернувся до мене і сказав:
- малишка, ти чого встала, тобі потрібно відпочити.
- мені страшно без тебе, пообіцяй мені що більше ніколи мене не залишиш одну з незнайомими людьми.
-обіцяю, - сказав він і міцно обійняв мене притискаючи до себе.
Чай був готовий і ми сіли за стіл. Ми дуже довго говорили. Я сиділа в нього на колінах і пила чай. А він розповідав мені смішні історії, намагаючись відволікти мене він цієї жахливої ситуації.
- так от, а потім во… - я перебила його.
- а що буде з Андрієм?
- його посадять.
Зовні я заспокоїлася, але на душі було не спокійно.
І Назар сказав:
- ну все, пішли спати! Вже пізно а тобі завтра рано вставати.
- ууу... Не хочу.
- треба.
Він взяв мене на ручки і поніс до кімнати.
- може ти хочеш прийняти душ?
- так.
Я пішла до ванної кімнати, я дуже швидко помилася і стояла дивилася на себе в дзеркало, на моїй шиї і грудях були великі червоні плями. Я вже хотіла швидше вдягнутися, але зрозуміла що не взяла ніякого одягу, я позвала Назара, але він напевно не почув. І мені повелося замотатися в полотенце і прикриваючи свою шию волосами іти до кімнати.
- можна я візьму у тебе щось одягнути?
- звісно бери, он там в шафі на другій полиці, - сказав він не відриваючи погляду він гри. Але коли я поправляла своє волосся він подивився на мене і помітив засоси. Він підбіг до мене і почав роздивлятися моє тіло.
- це він?
Я опустила голову і мовчала, сльози покотилися самі.
Він обняв мене і сказав:
- завтра поїдемо до поліції.
- ні не треба, будь ласка, не потрібно, він же не встиг мене зкривдити.
- як скажеш)
- відвернись, будь ласка, я одягнуся.
Він відвернувся і я зняла рушник. Я стояла в одних трусиках і не могла вдягнути футболку. Я в ній заплуталася. Назар, спостерігав краєм ока за мною і невеличке дзеркало. Він побачив що я не можу одягнутися розвернувся і на мить завмер, побачивши моє оголене тіло. Але потім одразу ж допоміг мені вдягнутися, я напевно дуже почервоніла. Він підійшов до мене блище, прибрав з мого обличчя пасмо волосся і ніжно поцілував. Я відповіла на його поцілунок. Він тримав мене за талію і міцно притискав до себе, ніби бачить в останнє. Він був у сірих спортивках і чорній майці. Раптом я відчула що його «друг» прокинувся. Я помітила що йому стало не зручно. Він відійшов від мене і сказав, я в душ. Мені не залишалося нічого як піти і сісти на ліжко. Його не було буквально 5 хвилин. Цей час я сиділа в телефоні, гортала стрічку, в мене піднявся настрій. В кімнату заходить Назар.
- ти так швидко, а в сексі ти так само швидко? - ігриво запитала я.
- а ти хочеш дізнатися? - він схилився надімною і хотів поцілувати.
Але я не дала цього зробили, і відповіла вбік.
Він ліг на ліжко, взяв джойстик, і почав грати.
Я сиділа на місці а потім сіла перед ним. Він відхилився вбік в продовжив гру. Я закрила собою екран.
- ну і чого ти хочеш? - запитав він.
Я сиділа мовчки, а потім підповзла до нього і сіла на його коліна. Почала цілувати його, зняла з нього майку і почала водити руками по його грудях і кубиках. Він сидів непохитно, а руки його були на ліжку, але згодом він не втримався і взяв мене за талію. Наш поцілунок був довгий і пристрасний. Його руки спускалися нижче і нижче. По ви я повалила його на ліжко, і відчула що щось тверде впирається в мою ногу. Я відразу ж зрозуміла що це. Він перевернув мене і я опинилася знизу. Він запитав у мене:
- ти точно цього хочеш?
Я одобряючим поглядом подивилася на нього і він зняв з мене футболку, які буквально пару хвилин тому сам же і надягав.
Перед ним відкрилися мої пишні груди, він почав їх цілувати, але його насторожували бордові плями на них, напевно для нього це означало що я належу іншому, і тому він почав залишати свої малесенькі плямки по всьому моєму тілу. Він поклав мені в рот свої два пальці, я намочила їх і він увійшов у мене, дуже повільно і обережно я застонала, він вводив і виводив пальці паралельно цілуючи мене. Згодом пальців було три, це дуже відчувалося, і я почала ще більше спогнати, і от нарешті він зняв із себе одяг і увійшов у мене. Я ще більше застонала, це було трохи боляче, але він старався зробити все обережно. Він помалу вводив всій великий орган в мене, по моїх бедрах потекли капельки крові, він посміхнувся, а на моїх очах виступили сльози. Він зупинився і витяг з мене свій член.
- тобі боляче?
- трохи… - тихо промовила я.
- потерпи, перший раз завжди так)
Він знову увійшов в мене, але рухався не швидко, даючи змогу звикнути то болю. Потім з кожною хвилиною він рухався все швидше і швидше, я тихо по стонувала а на очах виступили нові краплини сльоз. Він злизав сльози а мого обличчя і ще раз поцілував мене, паралельно водячи своїм органом туди-сюди.
- ти тільки моя, - тихо промовив він мені на вухо.
Це продовжувалося напротязі кількох годин, згодом біль пішла і мені стало навіть приємно. Кали він відчув що от-от кінчить, витяг свій член з мене і кінчив в сторону. Це була незабутня ніч, яку я провела зі своїм коханим. Він ліг біля мене і ми змучені одразу ж заснули.
Зранку, я прокинулася, але на ліжку нікого поряд не було. Я хотіла встати й одягнутися, але все моє тіло гуло від болю. Я не могла навіть встати. В кімнату зайшов Назар:
- що? Болить?
Я мовчала.
- давай поцьомаю)
Він підійшов до ліжка, заліз під ковдру і почав цілувати мої ноги, живі, шию, поступово піднімаючись до моїх губ. Він звисав надімною:
- тобі сподобалася ніч? Не шкодуєш?
- ні… - відповіла я і він відразу ж поцілував мене.
Він сказав що боліти буде довго, і що потрібно вставати, я заплющила очі і не хотіла вставати, але він підняв мене і поніс мене в душ:
Гарячий душ тобі допоможе, він поставив мене у душову кабінку і сам заліз до мене. Включив гарячу воду і ми довго стояли в обіймах поки вода стікала по наших тілах до низу.-