Na een lange dag te hebben gehad ga ik eindelijk naar bed, maar jammer genoeg werd ik weer gebeld en ja het was Austin.
(S= Selena en A= Austin)
S= Whats up ?
A= Niks, ik wou je gewoon weer spreken.
S= Mis je mijn mooie gezicht nu al ?
A= Om eerlijk te zij... ja ik mis je mooie gezicht.
S= Niet slijmen. Je hebt toch een vriendin ?
A= Ja da's waar, maar dat verbied me niet om te flirten met een mooi meisje. Toch ?
S= Als je begint met slijmen hang ik op. Je hebt een vriendin dus dit doe je niet, okee ?
A= Ja is goed. Maar hoe gaat het met je ?
S= Goed. Ik wou net slapen en toen belde jij mij.
A= Ow, sorry ik wou je niet wakker houden.
S= Geeft niet hoor, maar wat is de echte reden dat je beld ?
A= Nou... over twee weken ben ik al 2 maanden samen met Kacey en ik weet niks te kopen.
S= Duss... dat is niet mijn probleem.
A= Kun je me helpen ? Alsjeblieft.
S= Best. Alleen om dat je alsjeblieft zei.
A= Okee. Byee ik bel je morgen. Slaap zacht prinses.
S= Byee, slaap lekker.
Na dat ik heb opgehangen duurde het niet lang en ik viel als een blok in slaap.
De volgende ochtend
Ik word wakker gemaakt door mijn ringtoon die ik de eerste 3 keer negeer, maar bij de 4de keer nam ik op.
S= Wat !?
A= Rustig aan prinses we zouden naar de winkel voor Kacey.
S= Oh ja dat is waar. Haal me maar om 14.00 uur bij mij thuis. Oh en nog een ding. Ik haat laat komers, byee.
En ik hangde op. Zo... nog 1.5 uur om me om te kleden. Wat zou ik eens aantrekken... oh deze donker blauwe crop top is leuk met een highwested zwarte korte broek en witte nike air max. Ik pakte mijn witte mobielhoesje voor mijn samsung galaxy s3 neo, poetste mijn tanden, spoot een beetje deo en ging naar beneden voor ontbijt. Ik pakte een kom met yoghurt en musli en at het op.
Na een half uur wachten ging de bel precis om 14.00 uur de bel. Ik stond op en deed de deur open. En ja hoor daar stond Austin tegen mijn deurpost aan. 'Hey, prinses.' 'Hey, Austin.' 'Heb je er zin in ?' 'Nee eigelijk niet, maar ik zou je helpen dus lets go !' ik pakte mijn witte vest en trok hem aan. Ja, het was warm in Miami. 'Wat had je in gedacht om voor Kacey te kopen ?' 'Geen idee. Een kettig ofzo.' 'Nee, een ketting niet. Doe beter een armbandje met jullie namen erin en tussen jullie namen een hartje, dat is veel beter.' 'Ja dat is beter. Kom dan gaan we naar een juwelier.' We stapten in de auto en Austin begon te rijden.
Aangekomen bij de juwelier
'Wat kan ik voor jullie doen.' vroeg de koop man. 'Wij zijn opzoek naar een mooi gouden armbandje waar we twee namen in kunnen graveren.' zegt Austin. 'Maar natuurlijk kan dat. Welke namen moeten er op de armband ?' 'Kacey en Austin met een hartje er tussen.' 'Ow dat is zeker mooi en meisje die achter hem staat. Jij bent Kacey ?' 'Nee, ik ben Selena.' 'Ow, sorry mijn fout.' zegt de juwelier snel. 'Oh dat geeft niet hoor' zeg ik snel.
Een half uur later
'Hier uw armbandje is klaar.' zegt de juwelier. 'Dankje wel meneer, hoeveel kost het ?' 'Het kost $125 dollar.' 'Dat is veel.' zeg ik verbaast. 'Dat klopt meisje, want het is echt goud.' 'Nice !' 'Nogmaals bedankt meneer maar we moeten maar eens gaan. Hooplijk tot gauw, doei.' 'Doei jonge kinderen !' zegt de juwelier lachend en zwaait ons uit.
'Wow, het armbandje is echt mooi ! Kacey heeft veel geluk een vriendje zoals jij.' 'Hoezo dat ?' vraagt Austin verbaast. 'Gewoon het is zo.'
**********************************************************
Dankje wel voor het lezen. Als jullie het leuk vinden laat een comment achter om nog een hoofdstuk te maken
Xxx Brancie