Hoofdstuk 1

87 2 2
                                    

'Ik ga wat !' schreeuw ik. Boos loop ik de studio uit. Dit kun je toch niet menen ! Een tour met Austin Mahone ! Bah. Ik loop terug naar binnen en vraag 'Waarom moet ik nou weer met HEM tour, ik haat Austin Mahone en dat weten jullie.' 'Je kan niet anders.' zegt Frank mijn manager 'Als je wilt doorbreken moet het zo !' Zuchten geef ik toe en kijk boos voor mij uit.

Later die dag

Ik zit samen met Ally mijn bff en danseres in de danszaal wachtend op Austin om de danspasjes door te nemen. Na 20 minuten is hij er nog niet, dus wouden ik en Ally alvast beginnen. Opeens zwaait de deur open en ja hoor meneer Arrogant is te laat. 'Hey ladies, alles goed ?' vraagt hij met een grote grijns op zijn gezicht. 'Sinds ik jou gezicht zie niet meer' zeg ik met een glimlach terug en Ally schiet in de lach. Ik geef Ally snel zelfvoldaan een box. 'Zullen we beginnen ?' vraagt Ally lachend. Ik knik, zet de muziek aan en begin moeite loos te dansen. Als ik klaar ben kijk ik Austin afwachtend aan. 'Wow ! Jij bent echt goed !' 'Dankje, maar ik heb het geleerd van de beste.' Ik kijk richting Ally, maar het enige wat de stomme konijn kan doen is lachen als een verkoude hyena. 'D... dankje' zegt ze met een rood hoofd. 'Zullen we dan maar beginnen ?' vraagt Austin. 'Tuurlijk ! Heb jij 11 11 op je mobiel ?' 'Ja, wacht even ik moet hem nog even zoeken.' Na een tijdje schreeuwt hij 'He he hebbes !' juicht hii blij. 'Weetje, ik had hem al lang, maar het is zo leuk om je moeite zien doen om 1 liedje' zeg ik lachend en steek mijn tong uit. Zuchtend zet Austin de muziek aan en we beginnen te dansen op 11 11. Na dat we klaar zijn ga ik naar de douche om mezelf op te frissen, maar dan houd Austin me tegen 'Waarom haat je mij, ik heb nooit iets fouts gedaan wat met jou te maken heeft ?' 'Dat komt omdat mijn beste vriendin in Colombia altijd over je heeft gehad en sinds die dag heb ik besloten om je voor eeuwig te haten' zeg ik simpel en loop daarna de kleedkamer binnen.

Als ik klaar ben met douchen loop ik naar mijn auto om naar Racheal te gaan. Als ik bij Racheal ben loop ik naar de deur en druk op de bel. 'Hey ! Chikkie het is lang geleden dat ik je heb gezien !' schreeuwt Racheal hard in mijn oor. 'Hey babe ! Dat is het zeker, maar eerst moet ik je groot nieuws vertellen. Nou ja.... wat je groot noemt' zeg ik lopend naar de woonkamer. 'Ooh.. wat is het je maakt me nieuwschierig !!' 'Nou ik ga op tour met Austin Maho...' maar de tijd om mijn zin af te maken heb ik niet, want Racheal begint al hard in mijn oor te schreeuwen. 'Je zegt wat ! Een tour met Austin Mahone ?! Ik ga mee !' En ze begint direct al allemaal plannen te bedenken, maar voordat ze haar koffer wilt pakken hou ik haar tegen door een SMS die ik heb gekregen van Frank. 'Schatje ik zou je graag mee willen nemen, maar dat kan niet' 'Wat ! Waarom niet ?' 'Nou Austin neemt zijn vriendin al mee en dat betekent dat er geen plek meer over is, want de tourbus heeft 1 een persoonsbed en 1 twee persoonsbed. Sorry.' zeg ik vol verdriet in mijn stem. 'Geeft niet ik kom dan maar een keer over vliegen, geen zorgen.' 

Na een paar uur hebben gehangt bij Racheal ga ik naar huis om me klaar te maken voor morgen, zonder te weten wat me morgen te wachten staat.

**************************

Zet alsjeblieft een reactie als ik door moet schrijven.

Xx Brancie

It Only Took One TourWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu