Hoofdstuk 2

60 2 2
                                    

'Hey mam ik ben thuis !!' 'Sst ! Su padre está durmiendo !' 'Mam ?' 'Je vader slaapt !' 'Oh ja ! Dat betekent het, dankje !' ik geef haar een kus en loop naar boven. En nu kijken wat ik kan doen. Mijn spaans oefenen zeker niet, want mijn spaans is super bagger ondanks ik uit Colombia kom. Best slecht eigenlijks.. Oh daar gaat mijn telefooon.

(S= Selena en A= Austin)

S= Hey, met Selena.

A= Hey, met Austin.

S= Hoe kom jij aan mijn nummer ?

A= Oh, heeft Frank gegeven !

S= Waarom ?

A= Zodat we kunnen afspreken.

S= En waarom zou ik dat willen ?

A= Zodat de tour beter gaat misschien ?!

S= Daar heb je een punt *zucht*

A= Dus.. wanneer kan je ?

S= Ik kan vanavond ! Jij ?

Shit ! Nu klonk het net alsof ik het leuk vind om met hem af te spreken (wat niet zo is btw). Of toch wel ? Nee niet, niet leuk.

A= Nee, sorry ik ga al uit met mijn vriendin.

S= Oh ! Hoe heet ze en hoe ziet ze er uit ?

A= Ze heet Kacey en hoe ze eruit ziet zie je later er wel, want ze gaat mee op tour.

S= Serieus ! Waarom zegt niemand me meer iets tegenwoordig. Ik word hier zo gek van !

A= Sorry, maar vind je het wel goed ? Ik kan wel tegen haar zeggen dat ze niet meer kan !

S= Nee ! Hoeft niet, maar ik moet hangen.

A= Is goed, ikhaal je morgen om 13.30 op om naar Starbucks te gaan.

S= Is goed, byee.

A= Byee

Dit kun je niet menen ! Zijn vriendin Kacey gaat mee ! Leuk ! Haar naam klink ook al super bitchy. Het gaan nog leuke dagen worden die tour. Hoor de sarcasme !

Volgende ochtend

Shit ik kom nog te laat, want het is al 13.00. Ik ga snel onder de douche, doe mijn haar, make-up op, kleren aan en storm naar beneden. Ik ga naar de keuken, maak een broodje en net als ik klaar ben gaat te de bel. Ik loop naar de rustig naar de deur, maak hem open en ja hoor daar staat hij met een sexy blik. 'Hey' zegt hij super laag en traag. 'Hey' 'Kunnen we gaan ?' 'Ja, maar ik moet eerst even mijn jas boven op halen.' Ik ren naar boven en pak mijn jack en loop daarna rustig naar beneden. 'Klaar !' We lopen naar zijn auto, maar ik zeg snel. 'Na Starbucks moet ik nog ergens naar toe, dus ik ga met mijn eigen auto.' 'Okee, zie ik je daar ?' 'Ja duhh, anders lag in nu nog in bed te slapen.' lach ik. HIj grinnikt alleen en loopt naar zijn eigen auto.

In Starbucks

Als ik binnen kom bestel ik alvast mijn frappuccino met een chocolade muffin erbij en begin te wachten. Als er 2 minuten voorbij zijn komt Austin binnen lopen en kijkt me raar aan. 'Hoe ben jij hier zo snel ! Ik reed eerder weg.' 'Ik rijdt roekloos.' is mijn simpele antwoord. HIj lacht en gaat wat bestellen. Als hij terug komt merk ik dat hij hetzelfde heeft besteld en begin te lachen en het enige wat hij doet is mij raar aan kijken. Als ik klaar ben met lachen zeg ik. 'Wehebben hetzelfde besteld.' en wanneer hij goed oplet  begint hij ook te lachen. Nu we eindelijk (na 10 minuten) zijn uit gelachen zijn begint hij te staren en ik begin nerveus te worden. 'Hoe denk jij dat de tour gaat worden ?' vraag ik snel. 'Ik denk dat het super lollig gaat worden.' 'Mooi ik ook.' en ik geef hem een box.

Na een tijdje gepraat te hebben begin ik me op mijn gemak te voelen bij hem tot mijn grote verbaazing. Misschien is touren met hem toch niet z'n slecht idee...

**************************************************

Nog een hoofdstuk voor jullie. Hooplijk vinden jullie het leuk. Pleas laat een reachtie achter

Xxx Brancie

It Only Took One TourWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu