Na dat Austin is vertrokken ben ik direct naar boven gegaan. Mijn hoofd is een grote warboel. Deed hij dit omdat het moest, vind hij mij wel leuk enzo.
'Selena kom naar beneden.' schreeuwt mijn moeder van beneden. 'Ik kom al, wacht heel even.' schreeuw ik terug. Ik kijk voor de laatste keer op mijn mobiel en loop naar beneden. Beter gezegt ren, want ik ruik pasta !!
Na het eten
Ik moest de afwas doen van mijn moeder en daar ben ik niet blij mee. Ik sprint naar boven en haal mijn mobiel + koptelefoon mee. De hele afwas heb ik geluisterd naar: So High - Wiz Khalifa. Ja, ik weet een raar titel, maar dat boeit mij niet. Het is een goed nummer. (Ik luister nu naar het nummer.)
Als ik klaar ben loop ik weer naar boven en kijk naar al mijn berichten op twitter. In het echt heegt het geeb nut want het is toch meestal haat maarja ik ben eigenwijs.
Na een paar minuten op twitter hebben gezeten word ik gebeld door een anoniem nummer.
(S = Selena. A = Anoniem)
S: Hallo, wie is dit ?
A: Hoi. Hoe ik heet heeft geen belang onthoud alleen goed dat je mij later nog gaat spreken.
S: Wie is dit ! Stop met de grap !! Het is niet grappig, okee ?
A: Dat maakt mij niet uit. Hoe ik al eerder zei; je zult later vaker spreken.
Met die woorden hing hij op. WTF is er net gebeurt. Doods bang rol ik me op in de hoek van mijn bed. Geen angst tonen, geen angst tonen !! Dat was het enige dat door mijn hoofd heen ging. Maar alleen kon ik de waterval van tranen niet tegen houden.
Later die avond spookte er veel gedachtes door mijn hoofd. Ik kon niet slapen. Voor de zoveelste keer deed ik mijn ogen dicht, maar zonder succes. Toen ik mijn ogen opende zag ik Austin daar staan.
'WTF doe je in mijn kamer ??' vraag ik verbaast, bang en boos. 'Ik kon niet slapen tot dat ik wist wat jij van die kus vond.' zei hij met blosjes op zijn wangen. 'Austin het was een fijne kus, alleen een beetje kort. Maar dat maskt allemaal niet uit..' 'Ik ben blij dat je het ook fijn vond.'
Austin is die hele avond bij mij gebleven tot we in slaap vielen. In zijn armen slapen voelde vertrouwd aan. Ik snap niet waarom ik hem haatte. Misschien was mijn haat wel een verborgen liefde, masr een ding weet ik zeker. NIKS komt tussen ons in, maar dan ook echt NIKS.
Is wat Selena echt zo of gaan er nog dingen gebeuren ?
**************************************************
Ik werd wakker en dacht laat ik nog een hoofdstuk typen.
xxx brancie