Nem, ez nem egy olyan idilli történet, mint az a vers. Nem. De akár kezdhetjük így is:
"Egész uton hazafelé
Azon gondolkodám:
Miként..."És eddig stimmel is. Innen viszont a feje tetejére áll a történet. Szóval:
"Egész uton hazafelé
Azon gondolkodám:
Miként..."... ment tönkre minden egy szempillantás alatt csupán.
Naruto úgy tervezte, hogy 1-2 napig marad a bázison, és utána visszamegy az Uchiha-lakba, hogy elkezdhesse, vagyis inkább folytathassa a "Nagy tervet". Ezt a kis időt arra akarta használni, hogy újra átgondol mindent, statégiákat készít, beavatja a dolgokba a többieket és kitalálják, hogyan fognak egymással kommunikálni.
És egy kicsit szerette volna elbizonytalanítani a fivéreket is.
Annyira jól átgondolt és megkonponált terv volt! Már-már tökéletes! Ám tudjuk, hogy mindig van egy "de".
De...
... az 1-2 nap stimmelt is. Csak az irány volt rossz. Az Uchihák érkeztek meg az Akatsuki központba és nem Naruto az Uchiha birtokra.
Az Akatsukiról és az Uchihákról tudni kell néhány fontos dolgot:
Az Akatsuki tagok elszántan küzdenek Danzou ellen. Kushina és Minato idejében majd' százra rúgott a tagok száma, de a sok merénylet, az őrültebbnél őrültebb kiáltvány és a páros halála megtépázta a szervezetet. Csupán egy maroknyian maradtak: Naruto a "trónörökös", aki nem rég vette át a szervezet vezetését. Az ő jobb keze Kakuzu, aki átadta neki a helyet, illetve apja helyett apja volt. Hidan, Deidara, Kisame, Pain, Konan, Zetsu és persze Konohamaru. Nem olyan régen még Orochimaru is a szervezet tagja volt, de ő úgy döntött, hogy saját útját fogja járni. És vitte magával Karint, Suigetsut és Jugot. Néha pedig Jiraiya, Tsunade, Sakura, Ino és Kiba is besegít nekik. De ők nem állandó tagok, idejét sem tudják, mikor látták őket utoljára. Megcsappant létszám mellé megcsappant ütőképesség is jár: mind kiváló harcosok a maguk területén, jó stratégák és Konohamarun kívül mindannyian öltek már. De akármilyen ügyesek is, többszörös túlerővel nem bírnak.
Az Uchiha klán tagjai az életük árán is megvédik Danzou-samát. Ez áll az esküjükben. Katonák és rendőrök. Danzou után ők jönnek a ranglétrán. Gyakorlatilag bármit megtehetnek. És meg is tesznek. Ehhez pedig szinte végtelen fegyverarzenált kapnak. Amit előszeretettel használnak is. Az Uchiha klán nagy és összetartó. Ők a legjobbak. Két állandó vezetőjük van: Uchiha Fugaku, aki a rendőröket vezeti és Uchiha Obito, aki a katonákat. Ha pedig közösen kell harcolniuk, Uchiha Madara veszi át tőlük a stafétát. Madara talán még Danzou-nál is vérmesebb és elvetemültebb. Így nem is kérdés, hogy mi a sorsa azoknak, akik ellen a két csapat az ő vezetésével indul.
Konohamaru felbukkanása utáni reggelen Naruto visszavitte a fiatalt a bázisra. Egész úton odafigyelt, hogy senki ne kövesse őket, ne vegyék észre és ha valaki mégis mögöttük jönne, próbálta összezavarni azt. Direkt össze-vissza mentek. Tudta, érezte, hogy túl közel repült a Naphoz, azzal, hogy az Uchihák kezei közé került. Csak remélhette, hogy nem égeti meg.
Sasukénak és Itachinak feltett szándéka volt megtalálni az Akatsukit. Nem tudhatták biztosan, hogy a másik kettő hozzájuk tartozik, de meg kellett bizonyosodniuk róla. Így követték őket. Hamar feltűnt nekik, hogy mennyire cikk-cakkos úton mennek. Azonnal sejthető volt, hogy fontos dolgot akar tőlük elrejteni a szőke. És nem is csalódtak: amikor eltűntek egy épületben, és rövid időn belül sem jöttek ki onnan, tudták, hogy megtalálták a kincsesládát. Azt persze még mindig nem, hogy mit is rejt az a ládikó.
YOU ARE READING
Utcagyerek
FanfictionÁrva gyerekek mindig voltak és lesznek is. Közülük néhányan szerencsések és szerető családhoz kerülnek. Mások az utcán tengetik értéktelen életüket. Odakint farkas törvények uralkodnak: vagy téged ölnek meg vagy te ölsz. Naruto az utóbbit választott...