oy vermeyi unutmayın 🥺
"hadi bebeğim kalk"dedim beni kavrayan seungminin saçlarını okşarken . daha deminden beri hareket etmemekte ısrarcı davranıyor, yerleştiği baldırlarımdan başka yere hareket etmiyordu.
"istemiyorum işte.canım acıyor."diye mızmızlanırken tuttuğum bedeni kavrayıp kucağıma gelmesini sağladım.bunla birlilte kalkarken seungmin acıyla inleyip sıkıca bana tutunduğunda boynuna doğru öpücük kondurdum.
"sıcak bir duş alalım rahatlayacaksın yavrum."
derken sırtını okşamaya başladığımda mırıldanıp dudaklarını omzuma sürttü.bu bana yapışık halleri gülümsememi sağlarken boynundan tutup yüzünü bana çevirerek büzdüğü dudaklarına öpücük kondurup küvetin musluğunu açtım.küvetin kenarında kucağımdaki seungminle otururken bir yandan da suyun sıcaklığını kontrol ediyordum ki "hyung" diyen seungmine doğru döndüm.
eliyle kolumu okşarken göz göze geldiğimiz gibi gülümsedi."hayatımın şu zamanına kadar hiç böyle bir şey yaşamadım."
gülümseyerek dudağının kenarına öpücük kondurduğum gibi uzaklaşmadan fısıldadım.
"deliğinin en sondaki halini gördükten sonra mı aklına geldi bu cümleyi kurmak."seungmin kıkırdayarak ellerini enseme getirip saçlarımı parmaklarına minikçe dolamaya başlarken benim gibi fısıldadı."seninkini gördüğümde neler olabileceğini az buz tahmin etmiştim fakat bu kadarını da beklemiyodum hyung."
"bir ara zevkten kendimden geçtim."
onu tatmin etmenin mutluluğu vücuduma dolarken bir anda geri çekilip sertçe omzuma vurduğunda acı içinde bağırdım.
"orospu çocuğu ilk sevişmede dört tur atıldığı nerden görülmüş?"
kahkaha atarak kalçalarını kavrarken omuz silktim."ben ikide bırakacaktım sonrasında beni kışkırtan sendin."
okşadığım kalçalarıyla birlikte seungmin yeniden başını boynuma gömerken mırıldandı.
"hyung sana bir şeyler söylemek istiyorum."kafamı eğip ulaştığım omzunu öperken "söyle seungmin.dinliyorum" dediğim gibi başını iyice boynuma bastırdığı için çıkan boğuk sesiyle birlikte duyduğum "seni seviyorum." ile kalbim duracakmış gibi hissettim.
"kaç aydır iyice fark ediyorum bunu."dediğinde cevap vermek için ağzımı açacaktım ki seungmin buna izin vermeyerek devam etti.
"sana her baktığımda rahatlıyormuş gibi hissediyorum. hayatımın stres topusun gibi bir anlamında söylemiyorum bunu. sadece her göz göze geldiğimizde hayatımın içinde olduğunu bilmek kalbimin huzur içinde olmasını sağlıyor."
"bugün senle birlikte olduk ya hani."diyen seungmine onaylayan mırıltılar çıkardığımda kafasını kaldırdı. dolu gözleriyle karşılaştığım gibi kalbimi birisi sıkmış gibi hissederken hızlıca yüzünü avuçlarım arasına aldım.
"bilmeden seni üzecek bir hareket mi yaptım yoksa? elimden geldiğince dikkatli ol-"
"hayır onla ilgili değil"dediği gibi dudakları titrerken alt dudağını dişlerinin arasına alıp birkaç saniye boyunca ezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sirens , 2min
Romanceminho'nun seungmine duyduğu karşılıksız aşk artık dayanılmaz bir hale gelmeye başlamıştı.