+18
seungminin yolladığı fotoğrafı gördüğümden beri titreyen ellerimi zapt edemezken sitenin otoparkına doğru yöneldim.
seungminden gelen aramayı meşgule atarken birkaç adımla birlikte cebimden anahtarı çıkarıp hızlıca dış kapıyı açtığımda asansörün düğmesine bastım.
asansör bir dakika içinde dairemin bulunduğu katta durduğunda gülümseyerek kapıya yöneldim.
anahtarımla kapıyı açtığım gibi üstümdeki montu çıkarıp etrafıma bakındığımda kapısı kapalı duran yatak odamda gözlerimi sabitledim.heyecan içinde ilerlediğim odayı açarak içeri girdiğimde hiç beklemediğim bir manzarayla karşılaştım.
üstündeki battaniyeyi göğsüne doğru çekmiş halde oturan seungmin korku dolu gözlerle bana bakıyordu.
istemsizce gülerken tişörtümü hızlıca üstümden çıkarıp yatağa ilerlediğimde seungmin kaçmak içim hamle yaptı.amacını anlayamadığım için sıkıca tuttuğum vücudunu daha deminki gibi oturtarak kendimi de kaçmaması uzattığı bacakların üstüne yerleştirdim.
yüzümü ona yaklaştırdığım gibi fısıldadım."kedi yavrusuna dönmüşsün.mesajdaki cesur tavrın nereye kayboldu yavrum?"
seungminin yutkunma sesini duyduğum gibi aralanan ağzından çıkan cümlelerle kahkaha attım.
"ben 15cm yukarısını içime almadım hiç.
alamam da kusura bakma."kaşlarımı kaldırıp burunlarımızı sürterken dudaklarımı yüzünde sürterken "ama hani deliğin doldurulmak istiyordu seungmin?"dediğim gibi elleriyle kollarıma tutunduğunda gözlerinin kapalı olduğunu fark ettim.
gülümseyip burnuna öpücük kondurup geri çekildiğim gibi konuştum."kim senle benim sikimin büyüklüğünün muhabbettini yaptı."
gözlerini sorumla birlikte yavaşça büyüttüğünde "kimse" diye titrekçe konuşup alt dudağını dişleri arasına aldığında dikkatim dağılmış, sertleşen penisim bu tatlı halleriyle acımaya başlamıştı.
dayanamadığın için"seungmin söz içine sokmayacağım." dedim göğsündeki battaniyeyi aşağıya doğru çekerken "seni sadece biraz böyle sevebilir miyim?"
soruma mırıldanarak onay verdiğinde açığa çıkan göğüs uçlarına doğru eğilip dilimle minikçe çıkmış tepeciğini yaladığımda seungmin hızlıca saçlarıma doğru asıldı.
bundan dolayı bir göğüs ucunu ağzıma iyice yerleştirip emmeye başladığımda diğer göğüs ucunu da parmaklarımla sıkıştırıyordum.
seungmin ise sadece inliyor ara sıra da saçlarımı sıkıştırıyordu."a-aşkım"diyişiyle birlikte dişlerimi geçirdiğim göğüs ucundan ayrılmadan ona baktığımda göz göze geldik.
bir kere daha onun ne kadar güzel olduğunu fark ettim.
ona cevap vermeden konuşmasını beklerken hareketlerimi kesmediğim için inlemeye devam ettiğinde ona imkan tanımak için göğüs uçlarından ayrılarak "efendim."dedim.
seungmin titrek bir nefes aldığında yüzlerimizi aynı hizaya getirip sevimli bir ses tonuyla konuştu.
"ben de seninle ilgilenmek istiyorum."gülümseyerek yanağına öpücük kondurduğumda seungminin mızmızlanmadını duydum."beni dudağımdan öpmeni istiyorum."
kaşlarım çatılırken "eskiden beri öpüşmekten hoşlanmadığını söylüyordun. bu yüzden denemeye cesa-" diyemeden sözümü kesen dudaklarla birlikte gülümseyerek ensesini tutarak iyice bana yaklaşmasını sağladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sirens , 2min
عاطفيةminho'nun seungmine duyduğu karşılıksız aşk artık dayanılmaz bir hale gelmeye başlamıştı.