A non-twin... p(p10)

570 9 0
                                    







A non-twin... p(p10)

......''သားထယ္ေလးမွေကာင္မေလးရေနၿပီကိုရယ္....ေကာင္မေလးကရည္ရည္မြန္မြန္ေလးပါ....အရမ္းလည္မတင္းက်ပ္ျခင္ေတာ့ကြၽန္မလည္လက္ခံေပးထားတယ္သားထယ္လည္အ႐ြယ္ေရာက္လာၿပီဆိုေတာ့ေက်ာင္းေတာင္ေနာက္ဆုံးႏွစ္ေလးကေလးမဟုတ္ေတာ့သူ႕ေ႐ြးခ်ယ္ခြင့္ေလးေပးလိုက္တယ္ကို....ကိုသေဘာကေရာ.......''

....''အဆင္ေျပရဲ႕လာမိန္းမသားေလးကမိန္းကေလးသားအိမ္ပါၿပီကေလးေမြးနိုင္တာေလးမိန္းယူလိုကရရဲ႕လာ...''

...''ရတယ္ကို....ေျပာရရင္ေယာက်ာ္းယူခဲ့ရင္ကေလးရနိုင္သလိုမိန္းမယူရင္လည္သူ႕မိန္းမကေလးရနိုင္တယ္တဲ့ဆရာဝန္ေျပာတာ..''

..''.ေအေလး...အ႐ြယ္ေရာက္လူငယ္ဆိုေတာ့လည္တားေနလို႔မွမရတာငယ္ေသာအခ်ိန္ကသာမျဖစ္သင့္တာမျဖစ္ဖို႔အမ်ိဳးမ်ိဳးတားေနရေပးမဲ့အခုကိုယ္ပိုင္ဆုံးျဖတ္နိုင္တဲ့အ႐ြယ္ေရာက္ေနၿပီဆိုေတာ့လည္သူ႕တို႔သေဘာကပါ့...

ေနာက္ၿပီသားထယ္ေလးကိုလည္ေျပာျပဖို႔အခ်ိန္တန္ၿပီထင္တယ္....ကိုယ္တို႔ကေလးမဟုတ္ေၾကာင္း...ေယာင္နဲ႕ကင္မ္ဆီပို႔ၿပီေျပာျပေပးလိုက္ပါမိန္းမရယ္...ကိုယ္ကေတာ့သားဂြၽန္ေလးေက်ာင္းၿပီးမွျပန္လာနိုင္မွာဆိုေတာ့မိန္းမဘဲအရင္ေျပာထားလိုက္တနာ္...''

....''ဟုတ္ပါၿပီအကိုရယ္.....ကြၽန္မေျပာထားလိုက္မယ္သားထယ္ေလးကို....

သားေလးေရာေနေကာင္းလာ...အဆင္ေျပရဲ႕လာ...သားေလးကစကားတစ္ခြန္းေတာင္မေျပာပါလာကိုရယ္...သားေလးနဲ႕ခြဲရတာ၅ႏွစ္ႀကီးေတာင္ၾကာၿပီေနနိုင္လိုက္တာမ်က္ႏွာေလးတစ္ခ်က္ေတာင္မျပဘူး...ကြၽန္မကိုမုန္းေနၿပီလာမသိဘူး...''

...''.မိန္းမေရ..တစ္အိမ္တည္းေနတဲ့ကိုယ္ကိုေတာင္တေန႕တစ္ခြန္းမေျပာတာႀကီးလာေလရင့္က်က္လာေလဘဲ..မုန္းေတာ့မမုန္းဘူး...သားေလးကအရပ္လည္ရွည္လာတယ္ခႏၶာကိုယ္လည္က်စ္လစ္သန္မာၿပီအရမ္းကိုမွျပည့္စုံတဲ့သားေခ်ာေလးျဖစ္ေနၿပီမိန္းမရာ....''

....ဟုတ္လာကိုေတြျခင္ေနၿပီ....ေနာက္ႏွ္ဆိုျပန္''လာေတာ့မွာဆိုေတာ့...ေစာင့္လိုက္ပါမယ္.သုံးလေလးဘဲလိုေတာ့တာဘဲ''...

A NON TWIN(U&Z)completed Where stories live. Discover now