A non-twin.. p16

1.7K 84 0
                                    



A non-twin... p(p16)

ထယ်ယောင်နိုးလာတော့သူ့ခန္ဓာကိုယ်ကြီးထဲမှာတစ်ခုခုရှိနေသလိုခံစားနေရတယ်....လေပင်နေတဲ့မျက်လုံးကိုအားယူဖွင့်လိုက်တော့သူ့ကိုပွေးဖက်ထားတဲ့သန်မာတဲ့လက်တစ်စုံ......

ထယ်ယောင်တဖြည်းဖြည်းနဲ့မနေကအဖြစ်အပျက်ကိုပြန်မြင်လာပြီ.....လန့်ဖျက်က...ရုတ်တရပ်ထလိုက်တော့....

အ......အား...
ဘာ...ကြီးလည်.....ထယ်ယောင်လည်မရဲတရဲသူ့အနောက်က်ိုစမ်းလိုက်မှမျက်လုံးပြူးပြီး....

''ဂျွန်.....ဂျွန်...ထ....ထ...မင်းအခုထ....ဟီ...ဟီ. ဂျွန်.....''

ထယ်ယောင်ဂျောင်ကုလက်ကိုနောက်ပြန်ထုရ်ိုက်ပြီငိုကာလှုပ်နှိုးနေတယ်...။

တကယ်တော့ဂျောင်ကုအရင်နိုးပြီးသာဘာဆက်ဖြစ်မလည်းသိခြင်လို့စောင့်ကြည့်နေတာ....

အခုတော့ငိုပြီသူ့ကိုရိုက်နှိုးနေတယ်။

''ကဲနေပါအုန်း...ဘာလို့မနက်မိုးလင်းတာနဲ့ငိုနေတာလည်ပြောပါအုန်း...''

''မငိုလို့ရမလာ.....အခု...အခု...ငါ့ဘဝကြီးကသွားပြီ....ဘာမှလုပ်မရတော့ဘူး...မင်းလူယုတ်မာဘဲဂျွန်....ဟီ''

''ထုတ်...အခုချက်ချင်း....''

''မင်းကြောင့်ငါ့ဘဝပျက်ပြီ.....မင်းကြောင့်....မင်းကိုမုန်းမိလိမ့်မယ်"

ထယ်ယောင်စကားကြောင့်ဂျောင်ကုထယ်ယောင်ကိုအိပ်ယာပေါ်ပြန်တွန်းချပြီအပေါ်ကနေပြန်အုပ်မိုးပြီး....ဘယ်သူ့ခွင့်ပြုချက်နဲ့လည်....မုန်းတယ်ပြောရအောင်....

"ကိုယ်အငယ်ကောင်ကမာန်ဖီနေပြီနေနော်အခုလက်ရှိထယ်ရဲ့အထဲမှာဘဲသေးနော်.''

ထယ်ယောင်လန့်ဖျက်ပြီ...
ဂျောင်ကုကိုသူ့လက်နှစ်ဖက်နဲ့တွန်းထားတယ်....''ဟင်အင်း.....မင်း....မင်း.....တော်ပါတော့ကွား..ေကျးဇူးပြုပြီ....."

''ငါ့...ဟီတောင်းပန်ပါတယ်...ဂျွန်ရယ်''

ဂျောင်ကုထယ်ယောင်အပေါ်ကဖယ်ပြီသူ့အငယ်ပါတစ်ခါတည်းထုတ်ပေးပြီ...
..

တော်ပြီမငိုနဲ့တော့ရေနွေးသွားစပ်အုန်းမယ်ပြီးရင်ရေချိုးပေးမယ်..။

A NON TWIN(U&Z)completed Where stories live. Discover now