A non-twin... p(p18)
ဒီနေ့ကေဂျာင်ကုနဲ့ထယ်ယောင်တို့ရဲ့မဂ်လာလက်ထပ်ပွဲနေ့လေးပေါ့...
ထယ်ယောင်အခန်းလေးထဲမှာရင်ခုန်စိတ်လှုပ်ရှားနေတာပြောမတက်ဘဲ.....
လက်တွေအေးစက်ပြီး....
ငါ...ငါ့....ရင်ခုန်ရလွန်းလို့သေတော့မယ်ဘယ်လို့လုပ်မးရမလည်း...ဂျွန်ရယ်မင်းသိမ့်ကိုပြုစားလွန်းတယ်။
အစကညီအကိုစည်းနဲ့မိုလို့ရင်ခုန်သံကိုရိုးရိုးေတွးခဲ့တာအခုတော့.....စည်းလည်မရှိတော့အထိန်းကွပ်မဲ့ကိုအချိန်တိုင်းခုန်နေတော့တာဘဲ...
အထူးသဖြင့်ဂျွန်မျက်ဝန်းန့ဆုံချိန်ပေါ့......
အဲမျက်ဝန်းစူးစူးတွေကလူကိုအရမ်းတွေဆွဲဆောင်နေတာလူဆိုးကြီး.....ဟွန့်..
မိတ်ကပ်ဆရာလည်ထယ်ယောင်ကိုဆံပင်ဖီးပေးနေရင်ပြုံးလိုက်....ဟွန့်လုပ်လိုက်နဲ့ကြည့်နေတာ....သူ့လုပ်ပေးတယကိုအလိုမကျလို့များလာ.....
''ဟို..သတိုးသားလေး...ကျွန်မလုပ်ပေးတာကိုသဘောမကျလို့လားဟင်....''
''ဗျား.....မဟုတ်...မဟုတ်ပါဘူး....ဆက်လုပ်ပါ....''
ထယ်ယောင်နှာတောင်ရှက်ယောင်သန်းသွားတယ်...တွေလာဂျွန်ရယ်မင်းတကယ်လူဆိုးကောင်း.....
''သားထယ်လေးရေ.....မားဖုန်းခဏသွားပြောအုန်းမယ်နော်တစ်ခုခုလိုရင်ပြောလိုက်ဟုတ်ပြီလာခဏလေးဘဲ...''
''ဟုတ်မား...''
ထယ်ယောင်အမကေစောင့နေရင်ဖုန်းလာလို့အပြင်ကိုခဏလေးထွက်ပြောနေတာ....
ထယ်ယောင်လည်မှန်ရှေ့မှာသူ့ကိုယ်သူ့ကြည့်ပြီသဘောကျနေတယ်...အဖြူဝတ်စက်သတိုးသားလေးဖြစ်နေတော့....
မိတ်ကပ်ကိုပါးပါးလေးအသားရောင်နှုတ်ခမ်းနီပါးပါးလေးရယ်လုပ်ပေးထားတာသူ့ကို...
''ဟွန့်....နင့်ကဒီလို့လှနေလို့ဂျွန်ကသဲသဲလှုပ်ချစ်နေတာဖြစ်မယ်....''
မှန်ရှေ့မှာသူ့ဘာသာသူ့ပြောပြီသဘောကျနေတယ်....
ထယ်ယောင်မှန်ကြည့်နေတုန်းအနောက်ကနေရောက်လာတဲ့မျက်နှာပိတ်နဲ့လူ....ထယ်ယောင်ထိန့်လန့်နေတုန်း.....လောကကြီးနဲ့အဆက်သွယ်ပြတ်သွားခဲ့တယ်...။
YOU ARE READING
A NON TWIN(U&Z)completed
Aksi(Taekook) အပိုင်သိမ်းတဲ့Ficလေးပေါ့..ညီအကိုစည်းရှိတာသိပေမဲ့နှလုံးသားကမထိန်းချုပ်နိုင်တဲ့အခါမှာတော့အပိုင်သိမ်းလိုက်တာမျိုးပေါ့....