A non -twin... p(p21)Final
ခန္းနားႀကီးက်ယ္တဲ့မဂ္လါခန္းမႀကီးတစ္ခုမွာ.....ဂြၽန္ထယ္ဂ်ဴနဲ႕ေဂ်ာင္ဟိုေဆာ့ဆိုတဲ့သတိုးသမီးသတိုးသားနာမည္ေလးကအထင္းသားေငြေရာင္စာတန္းေလးနဲ႕ေရးထိုးထားတာ.....
ဖားသားရဲ႕ေရွ႕မွာေခါင္းေလးႏွစ္ခုပူးကပ္ကသစၥာကတိျပဳေနၾကတယ္.....
ဂြၽန္.....ယ
အင္ထယ္....
သမီးေလးအရမ္းေပ်ာ္ေနရၿပီေနာ္.....ဟယ္ဂ်ဴ
ဂြၽန္သိတယ္ထယ္အရာအားလုံးကိုဂြၽန္သိတယ္..
''သမီးးေလးထယ္ဂ်ဴကဟယ္ဂ်ဴဆိုတာကိုယ္သိၿပီးသားပါ...ထယ္မေျပာေပမဲ့ကိုယ္ရိပ္မိပါတယ္....''
ထယ္တစ္ပတ္ေမ့သြားတုန္းကထယ္အနားမွေနျခင္တယ္လိုအေရာင္မွိန္းေနတဲ့မ်က္ဝန္းေလးနဲ႕လာေျပာတယ္ထယ္လည္ေနခြင့္ေပးမယ္ေျပာေရာအရမ္းေပ်ာ္ေနတာ....
ေဂ်ာင္ကုလည္ထယ္ေယာင္ကိုရင္ခြင့္ေလးထဲဖက္ကာ.....
အရင္ကဘာအခ်စ္မွမရတဲ့ဟယ္ဂ်ဴေလးကအခုဘဝမွာေတာ့အေဖႏွစ္ေယာက္အခ်စ္ကလည္အျပည့္ရတယ္.....
''အခုအ႐ြယ္ဂရာက္လာေတာ့လည္ေကာင္ေလးဆီကခ်စ္ျခင္းအျပည့္ရထားေတာ့အခုဘဝမွာကိုယ္တို႔သမီးေလးကအရာအားလုံးကပည့္စုံေနေရာေပါ့....''
''ဟုတ္ပါရဲ႕ဂြၽန္ရယ္...အရမ္းကိုေပ်ာ္ေနရွာတာ....ၾကည္ပါအုန္း....''
ထယ္ေယာင္နဲ႕ေဂ်ာင္ကုေျပာေနတုန္းထယ္ေယာင္နဲ႕ေဂ်ာင္ကုဆီကိုအျဖဴေရာင္ဂါဝန္ေလးကိုမကေျပးဆင္းလာၿပီ...
''ပါး... Appp....''
ထယ္ေယာင္ရင္ခြင့္ေလးထဲပစ္ဝင္လာတယ္...ထယ္ေယာင္ကလညိေပြးဖက္ထားကာ....ေဂ်ာင္ကုကလည္ထိုနည္းတူသူ႕မီးကိုေရာထယ္ေယာင္ကိုပါေပြးဖက္ထားလိုက္တယ္....
''ဟီ...ဟီ....''
''ပါး...App...ဟီ...ခ်စ္တယ္..အမ်ားႀကီ...ေက်းဇူးလည္တင္ပါတယ္....ဂ်ဴအရမ္းေပ်ာ္ရပါတယ္..."
ဟိုေဆာ့ကေတာ့သူ႕ေကာင္မေလးရဲ႕မိသားစုေလးကိုၿပဳံးၿပဳံးႀကီးရပ္ၾကည္ံ့ေနတယ္.....
အရမ္းခ်စ္ဖို႔ေကာင္းလြန္းတဲ့မိသားစုေလးကို...သူ႕မွာေတာ့ငယ္ငယ္ကတည္းကမိဘေတြတုံးၿပီေလး...အခုလို႔ၾကင္နာၿပီဂ႐ုစိုက္ေပးတဲ့ေယာကၡမေတြနဲ႕ေတြရေတာ့သူ႕မိဘေတြနဲ႕ေတြရသလိုပါဘဲအရမ္းဝမ္သာမိတယ္.....
YOU ARE READING
A NON TWIN(U&Z)completed
Akční(Taekook) အပိုင်သိမ်းတဲ့Ficလေးပေါ့..ညီအကိုစည်းရှိတာသိပေမဲ့နှလုံးသားကမထိန်းချုပ်နိုင်တဲ့အခါမှာတော့အပိုင်သိမ်းလိုက်တာမျိုးပေါ့....