A non-twin.. (p19)
ဂျောင်ကုခြေရာခံနေရင်းနဲ့မှ....လမ်းစကပျောက်သွားခဲ့တယ်....ဟားကွား....တောက်စ်... ဘာဖြစ်တာလည်...ဒါက...ဘယ်လို့ဖြစ်သွားတာလည်...
ေဂျာင်ကုကားဂီယာတ်ိုင်ကိုကိုင်ပြီဒေါသထွက်နေတယ်....
ဂိုဘင်.....မင်း.....တောက်စ်...
ဂျောင်ကုအခုဘယ်ဆက်သွားလ်ို့သွားရမယ်မှန်းမသိပါ......အမည်မသိဖုန်းနံပါတ်တစ်လုံးဝင်လို့...ကိုင်လိုက်တော့...
ရှင်အမြန်လိုက်လာခဲ့🕰....ကျွန်မတက်နိုင်သလောက်ကာထားပေးမှာမို့...
....🕰
ဂျောင်ကုမက်ဆေ့ကိုဖက်ပြီးတာနဲ့သူ့သူ့ကားကိုဂီယာတိုင်ကိုကိုင်ကာလမ်းပြောင်လိုက်တယ်...ကျွီ........ဝှီး......
.
ဟယ်ဂျူရောက်လာတော့.....ယောကျာ်းလေး၅ယောက်လောက်အပြင်မှာတွေတယ်ဆေးလိပ်သောက်နေကြတယ်...သေချာတယ်ဒါ...ဒါမူရစ်ဆေးဘဲ...တခါတလေသူ့တွေတယ်ကိုကိုမှာ....
ဟယ်ဂျူလက်လေးနှစ်ဖက်ကိုကျစ်နေပအာင်ဆုပ်ပြီအဆောက်အဉီးပျက်ထဲဝင်လာတော့....
''ဟိတ်...ဟိတ်...မိန်းမလှလေး..တစ်ယောက်တည်းလာ...မင်းကိုဘယ်သူဌားထားတာလည်...''
တစ်ယောက်တစ်မျိုးပြောနေကြတာ...နောက်ပြီသူ့ခန္ဓာကိုယ်ကိုလည်လာကိုင်နေကြတယ်...သူ့ကြောက်ပါတယ်...တကယ်တော့သူ့အရမ်းကြောက်ပါတယ်အသားတွေတောင်တဆက်ဆက်တုန့်နေခဲ့တယ်...
သူ့...သူ့ချစ်ရတဲ့လူသားက်ိုတော့သူ့တက်နိုင်စွမ်းလေးကူညီပေးခြင်တယ်...မနာကျင်စေခြင်ဘူး...
ကိုမဟုတ်တဲ့နခြားသူ့တွေထိကိုင်ခံနေရတဲ့သူ့ခန္ဓာကိုယ်ကိုလည်သူ့ရွံ့တယ်...
ဟယ်ဂျူအားတင်းပြီသူ့ကိုလာထိကိုင်နေတဲ့သူ့တွေကိုကြည့်ပြီ...ရှင်တ်ို့ကျွန်မကိုလွှတ်လိုက်နော်...ကိုကိုဂိုဘင်ကကျွန်မကိုခေါ်လိုက်တာ....
ဂိုဘင်ကကျွန်မအကိုရှင်တို့ထိနာခြင်နေကြတာလာ....
အဲတော့မှဘိတ်စားကောင်တွေဟယ်ဂျူလက်ကိုလွှတ်ပြီ....စေားကတည်းကကြိုပြောရောပေါ့ဂိုဘင်ညီမဆိုတာ..
YOU ARE READING
A NON TWIN(U&Z)completed
Action(Taekook) အပိုင်သိမ်းတဲ့Ficလေးပေါ့..ညီအကိုစည်းရှိတာသိပေမဲ့နှလုံးသားကမထိန်းချုပ်နိုင်တဲ့အခါမှာတော့အပိုင်သိမ်းလိုက်တာမျိုးပေါ့....