A non-twin... p(p16)

566 7 0
                                    









A non-twin... p(p16)

ထယ္ေယာင္နိုးလာေတာ့သူ႕ခႏၶာကိုယ္ႀကီးထဲမွာတစ္ခုခုရွိေနသလိုခံစားေနရတယ္....ေလပင္ေနတဲ့မ်က္လုံးကိုအားယူဖြင့္လိုက္ေတာ့သူ႕ကိုေပြးဖက္ထားတဲ့သန္မာတဲ့လက္တစ္စုံ......

ထယ္ေယာင္တျဖည္းျဖည္းနဲ႕မေနကအျဖစ္အပ်က္ကိုျပန္ျမင္လာၿပီ.....လန့္ဖ်က္က...႐ုတ္တရပ္ထလိုက္ေတာ့....

အ......အား...
ဘာ...ႀကီးလည္.....ထယ်ယောင်လည်မရဲတရဲသူ့အနောက်က်ိုစမ်းလိုက်မှမျက်လုံးပြူးပြီး....

''ဂြၽန္.....ဂြၽန္...ထ....ထ...မင့းအခုထ....ဟီ...ဟီ. ဂြၽန္.....''

ထယ်ယောင်ဂျောင်ကုလက်ကိုနောက်ပြန်ထုရ်ိုက်ပြီငိုကာလှုပ်နှိုးနေတယ်...။

မကယ္ေတာ့ေဂ်ာင္ကုအရင္နိုးၿပီးသာဘာဆက္ျဖစ္မလည္းသိျခင္လို႔ေစာင့္ၾကည့္ေနတာ....

အခုေတာ့ငိုၿပီသူ႕ကိုရိုက္ႏွိုးေနတယ္။

''ကဲေနပါအုန္း...ဘာလို႔မနက္မိုးလင္းတာနဲ႕ငိုေနတာလည္ေျပာပါအုန္း...''

''မငိုလို႔ရမလာ.....အခု...အခု...ငါ့ဘဝႀကီးကသြားၿပီ....ဘာမွလုပ္မရေတာ့ဘူး...မင္းလူယုတ္မာဘဲဂြၽန္....ဟီ''

''ထုတ္...အခုခ်က္ခ်င္း....''

''မင္းေၾကာင့္ငါ့ဘဝပ်က္ၿပီ.....မင္းေၾကာင့္....မင္းကိုမုန္းမိလိမ့္မယ္"

ထယ္ေယာင္စကားေၾကာင့္ေဂ်ာင္ကုထယ္ေယာင္ကိုအိပ္ယာေပၚျပန္တြန္းခ်ၿပီအေပၚကေနျပန္အုပ္မိုးၿပီး....ဘယ္သူ႕ခြင့္ျပဳခ်က္နဲ႕လည္....မုန္းတယ္ေျပာရေအာင္....

"ကိုယ္အငယ္ေကာင္ကမာန္ဖီေနၿပီေနေနာ္အခုလက္ရွိထယ္ရဲ႕အထဲမွာဘဲေသးေနာ္.''

ထယ္ေယာင္လန့္ဖ်က္ၿပီ...
ေဂ်ာကိကိုကိုသူ႕လက္ႏွစ္ဖက္နဲ႕တြန္းထားတယ္....''ဟင္အင္း.....မင္း....မင္း.....ေတာ္ပါေတာ့ကြား..ေကျးဇူးပြုပြီ....."

''ငါ့...ဟီေတာင္းပန္ပါတယ္...ဂြၽန္ရယ္''

ေဂ်ာင္ကုထယ္ေယာင္အေပၚကဖယ္ၿပီသူ႕အငယ္ပါတစ္ခါတည္းထုတ္ေပးၿပီ...
..

ေတာ္ၿပီမငိုနဲ႕ေတာ့ေရႏြေးသြားစပ္အုန္းမယ္ၿပီးရင္ေရခ်ိဳးေပးမယ္..။

A NON TWIN(U&Z)completed Where stories live. Discover now