K A P I T O L A IV. [ Krůček po krůčku ]

66 3 1
                                    


* 19:00 ,první oddělení *

Hned jak se Petr vrátil od Jany, z nemocnice, tak mezi tím Korejs všechny vyšetřovatele vyzval k akutní poradě.

Vše bylo bez plánu. Museli co nejrychleji zakročit pakliže šlo život ostatních a zamezit tak tragédii.

Petr byl mezi těmi prvními, co přišel do kanclu Korejse.

Netrpělivě vyhlížel příchozí. Měl menší nerva. Šlo o hodiny, minuty i dokonce o vteřiny.

Po 20min čekání Korejs přišel se svou kávou ,od které si trochu upil. Prsty spojil do sebe a opřel se o ně, o desku svého stolu.
"Tak jsem rád, že je nás tu co nejvíc. Tady operativec Anděl zjistil žhavé informace, které se spojuje se všemi,kdo pracuje na případu Výbuchu v Baru.," objasnil Korejs úvod a pohlédl na vyčkávajícího Petra o slovo. Rukou tak vybídl, že má prostor.

"Svědkyně Kateřina Tichá vypověděla, že nám i našemu oddělení jde o kejhák. Vynitel, který má na svědomí onen incident , ji osvětlil, že pokud do toho budeme strkat čumák, tak nám hrozí nebezpečí. Nebezpečí takové, že si otypuje naše auta a pod ně nainstaluje bomby. To je první informace. Druhá, jde o bezpečnost i naší svědkyni. Vyhrožoval ji, že si ji najde a vysvětlí ji to po svém." Řekl na rovinu Petr. V hlavě tu myšlenku měl promyšlenou jinak, jak to řekne. hlavní je že to pochopili.

"Proto všechny z vás i pro ty, co tu nejsou.. buďte obezřetný. Kontrolujte si své auta, když budete mít dosah. I kolem sebe být 2x opatrnější, nežli obvykle. Tady jde o životy." Dodal dodatek a ruce si dal diagonálně k hrudi.

V krvi mu plaval adrenalin se strachem zároveň najednou.

Kozák si nad tím promnul bradu. "Číslo neznámého máme?" Zeptal se.

Petr přikývl a podal svůj blok Tomášovi.
"Číslo jsem už automaticky dal prověřit, je arabského původu." Odpověděl dopředu a symknul rty do jedné přímky.

"Takže je to Arab!" Řekl Víťa dle svého úsudku.

"A nebo jenom vypočítaví parchant, co střídá čísla, aby byl anonymní.." Odpověděl předvídaví Martin. Korejs nad tím souhlasně přikývl hlavou.

"A odkud se hovor volaného vzal, z jaké polohy, tak si zjišťoval?" Zeptal se zas Kozák k Petrovi. Ten zas přikývl.

"Pracují na tom." Řekl v krátkosti.

V kanclu náhle bylo ticho jak před bouří.

"Je nutné zajistit hlavně bezpečnost svědkyni.. a bylo by potřeba se napojit na její mobil...třeba se zas ozve." Poznamenal Korejs rozsudek k svědkyni. "Až toho vyníka chytnem, tak ho možná mohla poznat.. předci jen si musel bar očíhnout." Dodal a napil se z kafé.

"Dohlédnu ,i s utajenými jednotky, na ní." Řekl Petr okamžitě. Bral to jako odpovědnost, navíc Tiché dluží laskavost.

"Tak to je předci samozřejmostí." Rýpnul si Korejs s úsměvem. "Poradu tedy rozpouštím. Při každém výjezdu, zkontrolovat auto a nejlépe nejezdit sami." Poznamenal a koukl okem po všech, který si to brali k srdci. Snad. Museli, šlo jim o zdraví.

𝐒𝐲𝐧𝐝𝐫𝐨𝐦 𝐀𝐝𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐁𝐨𝐰𝐦𝐚𝐧Kde žijí příběhy. Začni objevovat