Borg Tower

46 8 1
                                    

Colen nk. Time skip

Istuimme äidinkielen tunnilla. "Minne sä luulet ey Lloyd meni?" Kysyin Kailta. "En tiiä..ehkä se meni jonneki katolle tai jotain." Kai sanoi. Hymähdin. "Toivottavasti se on kuitenki kunnos." Sanoin ja Kai nyökkäsi.

Lloydin nk.

Istuin jonkun katonreunalla ja katsoin ninjago kaupunkia. Lähiaikoina oloni on ollut jotenkin yksinäinen ja tyhjä, niinkuin en välittäisi kauheasti mistään, tai no lähinnä en välitä itsestäni, vaan kaikista muista. Välitän enemmän ninjagon asukkaiden turvallisuudesta ja ystävieni, mutta en omastani. En oikein tiedä mistä se johtuu, varmaan menneisyydestäni.

Ajatukseni keskeytyi kun puhelimeni alkoi soimaan. Kaivoin puhelimen taskustani ja katsoin kuka soitti minulle. Luin Kain nimen näytöltä. En vastannut hänen puheluun ja sammutin sitten kokonaan puhelimeni, ja laitoin sen taskuuni. En jaksanut puhua kenellekkään juuri nyt.

Kain nk.

"Vittu." Kirosin. "Mitä?" Zane kysyi. "Lloyd löi luurit." Vastasin. "No onks kellää mitää ideaa mis se vois olla?" Nya kysyi. Kaikki pudistivat päitänsä. Mietin hetken aikaa, kunnes muostin yhden paikan. "Sanokaa opel et mul tuli huono olo. Nähää myöhemmi luostaril." Sanoin ja juoksin sitten ulos koulusta.

Nyan nk.

Katsoimme sulkeutuvia koulunovia, mistä veljeni oli juuri äsken juossut ulos, kertomatta meille tietenkään mihin oli menossa. Huokaisin. "Tyypilline Kai." Zane sanoi. Nyökkäsin. "No mennää me muut tunnil." Jay sanoi. Lähdimme kävelemään kemianluokkaan.

Kain nk. Illemmalla

Lensin borg towerin lähelle ja huomasin pienen vihreän pisteen kaukaisuudessa, eli todennäköisesti Lloydin. Lensin lähemmäs ja hyppäsin sitten lohikäärmeeni selästä katolle. "Tieks. Oon ettiny sua aika mont tuntii. Kaikki o huolissaa sust." Sanoin ja menin sitten istumaan pojan viereen katonreunalle. "Miks? Oon kunnos." Lloyd sanoi. Hymähdin. "Koska sä oot loukkaantunu aika pahastikki viel." Sanoin. Lloyd tuhahti. "Ompelit kuullema sen haavan kiinni." Sanoin. Lloyd käänsi kysyvänkatseen minuun. "Nya kerto." Vastasin. "Tiiät kai et se voi tulehtuu." Sanoin. Lloyd käänsi katseensa poispäin minusta. "Mitä välii sil o." Lloyd sanoi ja nousi ylös.

"Miks sä käyttäydyt niinku millää ei ois välii? Ihan niinku olisit tunnoton." Sanoin. "Jaa a, ehkä millää ei vaa sit oo välii." Lloyd sanoi. Hän kutsui lohikäärmeensä ja lähti. Huokaisin. Nousin ylös ja menin lohikäärmeni selkään, ja lensin Lloydin perään.
__________________
Sanoja: 337

I didn't choose to be like this || KaixLloyd || TAUOLLATempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang