Pov 3 osoby.
Skyler Potts, to córka Tonego Starka i Pepper Potts. Ma młodszą jak i starszą siostrę z tego powodu jest tym środkowym dzieckiem. Jej siostra Madison jest od niej o 3 lata starsza, akurat Skyler i Madi mają inną matkę ale wspólnego ojca. Skyler wzięła nazwisko Pepper, bo nie jest aż tak znane jak jej ojca. Natomiast najmłodsza siostra - Morgan ma 10 lat i jest prawowitą córką Tonego i Pepper. Skyler ma 16 lat więc wie jak zagospodarować wolny czas czy znikać tak by nikt nie zauważył co wychodzi jej całkiem dobrze i nigdy tego nie żałuję. Dziewczyna woli spędzać czas poza domem z dala od hałaśliwego rodzeństwa i spraw superbohatera. Jednak nic nie trwa wiecznie, nadszedł czas szkolny, więc musiała się pilnować, by nie przyciągnąć uwagi rodziców, nie mieli zbyt dobrych relacji bo oczekiwali więcej niż mogła z siebie dać, chociaż głównie to Tony był tym zawiedzionym, Pepper starała się być obok dziewczyny i ją wspierać jednak chciała też się skupić na pracy i wychowaniu Morgan. Najgorszym czasem były imprezy dla najbliższych, co oznaczało, że Skyler również musi tam być, jak to jej ojciec stwierdził, musi wyjść w końcu do ludzi z którymi mieszka a nie ciągle siedzieć w swojej jaskini. Jednak sam wielki Tony Stark nie wiedział jak tymi słowami skrzywdził córkę, ale czy on kiedykolwiek martwił się o to jak się ona czuje? Czy cokolwiek Stark wiedział o swojej córce? Każda odpowiedź jest taka sama i jak na razie niezmienna. Skyler również nie wyraża chęci do poznania ojca jednak... Kiedy do drużyny dołącza blond Rosjanka i pewna łuczniczka obiecuję sobie że zrobi wszystko by ta dwójka skończyła razem i kto wie? Może sama pozna kogoś...
---------------------------------------------
Postacie:
Avengeje jako AvengejeMaggie Lindemann jako Madison Stark
Sky Katz jako Skyler PottsLexi Rabe jako Morgan Stark
----------------------------------------------------
Ta książka już się kiedyś pojawiła jednak postanowiłam ją trocheee zmienić <3 Mam nadzieje że podoba wam się wstęp jak i bohaterowie! Pls napiszcie co o tym sądzicie bo zawsze mogę coś zmienić! I rozdziały będą co poniedziałek lub wtorek!!!!
CZYTASZ
Skyler Potts x Avengers
FanfictionZAWIESZONE Tutaj poznasz losy i przygody córki Pepper i Tonego, która sama daje sobie misje, a tą misją jest..... no cóż dowiesz się jak poczytasz!!!