6

59 5 1
                                    

Pov 3 osoby

Minął tydzień od łóżkowego incydentu, wszystko szło źle, trio myślało, że będzie zajebiście a tu taki chuj. Każda z nich była czymś zajęta, a gdy jakaś miała czas, to nie miała humoru. W pewny weekend Skyler postanowiła pogadać z obiema kobietami, bała się ale nie chciała się już męczyć w tej ich dziwnej relacji. Natasha jak i Wanda zareagowały dobrze, same też stwierdziły, że lepiej im idzie w przyjaźni niż w związku, jeśli można w ogóle to tak nazwać. Jako iż w obecnej sytuacji Potts czuła się wolna, postanowiła w końcu przetestować urządzenie nad którym tak długo pracowała, wszystko działało tak, że dziewczyna miała taki mini pilot, którym można było zrobić wszystko. Skyler czerpała wiedzę z seriali jak Supergirl więc zrobiła tak jak było tam pokazane, ale nic.. no dobra może nie nic, ale na pewnie nie tak jak chciała, portal pojawił się pod nogami nastolatki, więc wyszło tak, że teraz spadała głową w dół. Gdyby nie to, że dziewczyna jest już przyzwyczajona do tego typu rzeczy, to by panikowała, a tak to się cieszyła spadaniem i dopiero po paru chwilach odpaliła swój strój, poleciała na jakieś opuszczone części miasta i schowała zbroje. Skyler nie wiedziała jeszcze gdzie jest, czy chce wracać ani jak się wraca, bo wszystko to jeden wielki spontan i miszmasz.. Ale stety czy niestety, dziewczyna musiała się dowiedzieć na jakiej ziemi i w jakim multiversum jest, ruszyła więc tam gdzie widziała dużo ludzi. Po chwili rozpoznała miasto z serialu, nie sądziła że to wszystko z różnymi multiversami jest prawdziwe, a teraz sama stała w centrum Star City. Dziewczyna stwierdziła, że to czas na jej nowy początek, jednak najpierw musiała kupić parę rzeczy, by włamać się i zrobić swoją osobę na tym świecie, miała wielką nadzieję, że pieniądze z jej ziemi nie różnią się wiele z tymi na tej. 


2 tygodnie później 

Skyler była w Star City od dwóch tygodniu w tym czasie dowiedziała się że nic tutaj nie jest różne od jej świata czy nawet przedstawionego miasta w serialu, ale mimo wszystko, dużo rzeczy było innych. Oczywiście córka geniusza dała radę włamać się do kilku systemów, dzięki czemu zamieszkuje prawie że za darmo jeden z lepszych hoteli czy ogólnie istnieje na tej ziemi. Miała też nadzieję, że będzie jej dane zobaczyć Olivera Queena jak i resztę jego bandy, by móc jakimś cudem do nich dołączyć i pomagać, a może i dać sobie szansę na przyjaźnie i miłość..  

Skyler Potts x AvengersOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz