Ráno jsem se probudil ještě za tmy. Vůbec jsem nemohl spát. Hlavně kvůli tomu dildu a zároveň kvůli tomu, že se bojím. Vážně nevím, čeho je schopný. U nás doma, lépe řečeno u Harryho, ne, prostě tomu budu říkat domov. No, tak u nás doma se choval jinak. Mile. Řekl mi, že se se mnou Harry nestihl rozloučit. Přitom u mě byl. Dal mi tenhle deník. Lhal mi. Snaží se chovat mile, abych mu věřil. Pamatuji si, že mi někdo dal letmou pusu na čelo. Liam to rozhodně nebyl. Viděl jsem Harryho, když odešel. Viděl jsem ho. Jeho kudrnaté vlasy. Pak se ještě ve dveřích zastavil a sledoval mě. Doufám, že neví, že jsem ho viděl. I když mi to vůbec nevadí. Teď už to stejně vědět bude. - 18. 3. 2014 (7:35) Louis
Po chvíli jsem zase deník raději schoval, lehl si pohodlněji a díval se z okna. Měl jsem výhled na východ Slunce a bylo to fajn ho vidět. U Harryho jsem byl vždycky šíleně unavený, takže jsem vstal až ve chvíli, kdy mě vzbudil on. Pak mě to napadlo. Včera jsem mu dělal večeři, takže možná bude očekávat snídani. Kurva. Snad to ještě stihnu. Rychle jsem se zvedl, což nebyl nejlepší nápad, ale pak jsem se to nějak snažil ignorovat a navlékl na sebe vše, co jsem měl včera na sobě. I lodičky. Sykl jsem. Puchýře jsou svině a fakt budou dost bolet. V kabele jsem našel i parfém, takže jsem ho použil a pak šel dolů. Šel jsem po špičkách, což šíleně bolelo, ale chtěl jsem být tichý. Neslyšel jsem ho jít dolů, takže snad ještě spí.
V kuchyni jsem se zastavil a málem mi vyskočilo srdce. Liam tam seděl a neměl vůbec nadšený výraz. Polkl jsem
„Konečně, začnu ti nastavovat budík. Myslel jsem, že jsi od Harryho zvyklý vstávat brzy. No, fajn, alespoň že jsi přišel v tom oblečení. Jo, a po snídani jdeš do koupelny, kurvičko." polkl jsem. Byl tak nechutně slizký. Jen jsem přikývl. „Na co kurva čekáš, snídaně se sama neudělá!" zakřičel a já poskočil.
„O-omlouvám se, p-pane." šeptl jsem a pustil se do snídaně. Dle toho, co jsem nešel v ledničce, dobře, co mi první přišlo na oči, protože lednice byla fakt plná, jsem nakonec udělal vaječinu se slaninou. Snad mu to bude chutnat. Položil jsem to před něj a sklopil hlavu.
„Dobrý, ukliď kuchyň, najez se a přijď za mnou do obýváku. Půjdeme se umýt, zlato." plácl mě po zadku.
„A-ano, p-pane." šeptl jsem a dal se do úklidu. Raději jsem počkal, až dojí a pak se ve stoje najedl i já. Ne, vsedě to vážně nešlo. Pak jsem ještě uklidil po sobě a šel za ním do obýváku. Pokynul mi, abych si klekl před něj. Polkl jsem a opatrně si klekl před něj. Začal to ze mě vytahovat a já se neubránil vzdychu. Plácl mě po zadku.
„Ale no tak, čubičce se to líbí." zasmál se hlasitě a plácl mě silně po zadku. To jsem sykl. Pak mi foukl na vstup a já se otřásl. „Posuň se!" jasně, mohl jsem to čekat. Po čtyřech jsem popošel dále od něj a pak uslyšel opasek a jak kalhoty a boxerky dopadly na zem. Pak jsem znovu byl plný. Začal silně přirážet a drtil mi boky. Ani jsem z toho vážně nic neměl. Nějak výrazně mě to nevzrušilo, když nepočítám jeho narážení na prostatu. Ale byl jsem během toho ticho. Nic moc to prostě se mnou nedělalo. Harry měl v sobě jiné kouzlo, které se mnou něco dělalo, ať šlo o hrubý sex nebo provokování, které ani nemuselo skončit mým uspokojením.
Pak ze mě vyšel a silně mě plácl, do již dost rozbolavělé, půlky. Znovu jsem zasyčel. Pak mi pomohl na nohy a vedl, spíše vlekl, mě do koupelny. Tam ze mě serval oblečení a natlačil mě do sprchy. Alespoň že ta sprcha, když už nic. Pustil na mě proud vody a zavřel sprchové dveře. Nechal mě tam samotného. Pak jsem i uslyšel, jak zamkl a v tu chvíli jsem se rozbrečel.
Padaly na mě kapky vody a do toho jsem brečel. Nechal jsem to tak být a myl se během toho. Našel jsem tady všechno. Od šampónu až po sprchový gel, takže jsem si umyl vlasy i tělo. Krásně to vonělo, po meruňkách a ty já mám rád. Smyl jsem to ze sebe a vylezl. Zabalil se do velké, huňaté a hřejivé osušky a vlezl si před umyvadlo.
Díval jsem se na něj. Copak jsem tokový naivní? Asi jo, mělo by to být mé třetí jméno. Louis William Naivní Tomlinson. Sice by to bylo fakt šíleně dlouhé, ale zároveň i pravdivé.
Koupelna byla šíleně velká. Na pračce ležely rudé šaty a na zemi bílé lodičky. Obojek jsem samozřejmě měl na sobě pořád. Nechtěl, abych ho sundal.
Celý den byl vlastně na nic. Pořád jsem mu posluhoval. Vařil, uklízel po něm. Během dne mě ještě asi dvakrát zezadu ojel. Fakt jsem z toho nic prostě neměl.
Večer jsem si zašel, po jeho svolení, do sprchy a pak si zase zalezl do postele. Dneska naštěstí ne s dildem v zadku, vlastně s ničím. Asi byl spokojený, či co. Konečně se vyspím.
Dnešek byl... nevím, jak ho popsat, no. Jsem prostě jeho služka a děvka zároveň. Ne, sexuální otrok, který má na nohách totální puchýře, kvůli kterým nedokáže skoro chodit. Chci za Harrym. Nechci už v tomhle chodit. Dokonce, když si mě zezadu bere, nic to se mnou nedělá. Vážně ne, maximálně mi to tak dělá modřiny na bocích. Těch si rozhodně Harry všimne. Vážně mě to nijak nevzrušuje, když nepočítám to, že se mi zjevně schválně strefuje do prostaty. Což mě sice donutí občas vzdychnout, ale jinak ne. Na rozdíl od sexu s Harrym. Ten, ač je hrubý, tak to se mnou něco dělá. Jeho doteky a to všechno. Prostě to se mnou něco dělá.
Dneska jsem zjevně byl dobrý, takže jsem na noc nic nedostal. Jen mě po snídani nechal se konečně umýt a pak mi nachystal i nové šaty. Rudé a bílé lodičky. Obojek mám pořád stejný. A je těsný. Všechno je tady tisíckrát horší než u Harryho. Ještě dva dny a jedeme domů. Konečně. - 18. 3. 2014 (23:29) Louis
_________________________________________
Počet jste splnil krásně. Zase je díl (bez těchle keců) 1000+ slov, tak snad jste spokojeni :3 ♥ Já pevně věřím, že ano. No nic, tentokrát se tady nebudu moc vykecávat, jen vám dám zase LIMIT :) Jsem schopná, po splnění, přidat díl hned zítra, klidně i ještě dnes, když to zvládnete :3
Další díl = 35 votes + 7 komentářů
Boobear
ČTEŠ
Devil in Angel's Body [CZ Larry Stylinson, BDSM]
FanfictionHarry a Louis. Dominant a submisiv. Porušení pravidel je vždy silně trestáno. Odměnou bývá většinou odměna jen pro pána. Ďábel, který nosí masku anděla a dokáže se tak procházet bez povšimnutí, zatímco doma ho čeká slast. cover: Jack_styles *****...